Buuună
Încă un capitol.
Încă un film grozav
De fapt o serie, pentru că sunt mai multe, absolut grozave și interesante. Le-am urmărit cu mare plăcere, și aș să mai continue, să facă în continuare părți noi.
Este un film în 1980. Mi-a plăcut mult, este cel mai frumos dintre toate cele 3 părți.
Încă unul în 1991, continuarea, și unul mai recent în 2012.Chiar mi-au placut, sunt relaxante și captivante, iar dacă vezi prima parte, automat vei vrea să le vezi și pe celelalte. Eu așa am făcut.
Să vă uitați la ele în ordine.Primul film.
"Frumusețea luxuriantă și splendoarea unui tărâm de vis din Sudul Pacificului sunt surprinse în romanul lui Henry De Vere Stacpoole, din 1903. Doi copii și un bucătar de pe un vas supraviețuiesc în urma unui naufragiu și reușesc să ajungă în siguranță pe o insulă tropicală. Totuși, curând, bucătarul moare, și tinerii nostri eroi rămân acum singuri. Anii trec, iar Emmeline și Richard devin parcă o parte naturală din paradisul ce-i înconjoară. Ei descoperă singuri schimbarile care au loc atât pe plan fizic, cât și emoțional o dată cu vârsta adolescenței. Ei se joacă, se ceartă și descoperă o dragoste sinceră, nevinovată care, în cele din urmă, va avea ca rezultat un copil. Civilizația e undeva foarte departe de ei și Emmelin și Richard nu știu dacă vor mai avea ocazia să dea ochii cu alți oameni."
"Splendoarea peisajului, tinerețea și frumusețea personajelor, descoperirea adolescentină a sexualității și încercările dificile de supraviețuire asimilate din copilărie sunt motivele principale care stau la baza atracției pe care o exercită "The Blue Lagoon" asupra spectatorilor, indiferent de vârstă.
Inspirat din primul roman al unei trilogii scrise de medicul irlandez Henry De Vere Stacpoole, ce a lucrat pe mai multe vapoare și a vizitat astfel locații exotice din întreaga lume, "The Blue Lagoon" prezintă povestea de supraviețuire a copiilor Richard și Emmeline, naufragiați într-un paradis tropical, împreună cu bucătarul Paddy. Rămași singuri, cei doi copii trăiesc într-un mediu natural lipsit de restricțiile severe ale unei societăți, experimentând un mod de viață paradisiac asemănător într-o anumită măsură cu cel al primilor oameni, Adam și Eva, înainte de descoperirea păcatului.
Chiar dacă filmul nu excelează pe plan artistic, povestea de supraviețuire și de descoperire a traiului simplu rămâne impresionantă, fiind susținută vizual de imagini realmente splendide ale unui colț de lume exotic. Fiecare spectator are ocazia să trăiască o redescoperire a unei vieți ideale, libere și fericite, așa cum și-a imaginat-o în visele naive ale copilăriei. O utopie distrusă de extinderea civilizației."
Cea de-a doua parte:
"La sfârșitul secolului trecut, Sarah Hargrave (Lisa Pelikan), văduva unui preot, călătorește cu un vapor din Tahiti către San Francisco împreună cu fetița ei de 1 an, Lilli. De pe o mică ambarcațiune în derivă pe mare, este salvat un băiețel de 2 ani, căruia Sarah îi da numele de Richard. Nu trece mult și la bordul vaporului izbucnește holera, iar femeia și cei doi copii ajung cu o barcă pe o insulă tropicală, exact locul în care s-a născut Richard. Anii au trecut, Sarah i-a crescut și educat pe copii, dar moare de pneumonie lăsându-i singuri pe cei doi adolescenți, care încet, încet, descoperă dragostea... Viața lor idilică este brutal întreruptă de sosirea unui vapor, forțându-i pe Richard (Brian Krause) și Lilli (Milla Jovovich) să se confrunte cu civilizația...
Cei doi protagoniști - Milla Jovovich și Brian Krause - au fost aleși după o căutare la nivel național. Milla avea 15 ani când a primit rolul, dar debutase încă de la 11 ani, în filmul Two Moon Junction, după care s-a lansat într-o carieră internațională de modeling, apărând pe copertele unor faimoase reviste din Italia, Franța și Statele Unite."
Foarte frumoasă și aceasta.
"Filmul Return To The Blue Lagoon a reusit intr-un mod decisiv sa satisfaca pretentiile publicului spectator, iubitor al genului de filme de aventuri si de dragoste si spun acest lucru deoarece, in primul rand filmul se incadreaza perfect in aceste doua genuri . Din aceasta combinatie a rezultat un film extrem de interesant, extrem de bine realizat pe toate planurile pana in cele mai mici detalii si amanunte, avand si o distributie in care domina prezenta celor doi mai tineri actori de atunci :Milla Jovovich si Brian Krause. Acest film a primit in modul cel mai justificat cele sase nominalizari iar din partea noastra merita cu prisosinta nota maxima si includerea lui in categoria filmelor favorite."
Și a treia parte și cea mai recentă:
"Emma și Dean, doi elevi de liceu pleacă într-o excursie în Trinidad cu clasa pentru a ajuta la construirea unor locuințe prin intermediul unui ONG. Într-o seară, elevii se furișează pe un iaht la o petrecere. Emma cade de pe iaht, iar Dean este singurul care observă și sare în apă după ea. Cum incidentul se petrece chiar în timp ce sunt acostați de paza de coastă, cei cu iahtul pleacă și cei doi adolescenți rămân în mijlocul oceanului pe o barcă. În curând ajung pe o insulă și constată că nu este una locuită, așa că nu le rămâne decât să încerce să supraviețuiască acolo, în timp ce părinții lor vin de urgență în Trinidad și fac presiuni asupra autorităților să îi caute."
"O comedie romantica, usoara pentru adolescenti mi-a placut mult actrita din rolul pricipal, o ador! :x "
Sper că vă veți uita.
*
V-am pus toate cele 3 trailereDacă apreciați, nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. 😙
Ce ziceți de o serie specială cu recomandări de filme horror de Halloween? Spuneti-mi în comentarii.
CITEȘTI
Cele mai frumoase filme și seriale ❤
RandomCu toții rămânem în pană de idei atunci când vrem să vedem un film sau un nou serial. Aici vă las filmele și serialele pe care le-am văzut și care m-au impresionat. Toate sunt verificate de către mine înainte de a le lăsa aici. Nu vreau să vă fac să...