35- Miss Me This Christmas

177 6 13
                                    

Miss Me This Christmas. Încă un film din seria noastră de Crăciun.❤

Sper că le veți vedea. Mi-ar plăcea asta.

Un film bun, din 2017.

Nu ezitați să-mi recomandați filme de Crăciun, sau chiar seriale. Nu mă plictisesc niciodată de ele.

Revenind, pe mine m-au enervat personajele principale, când unul voia să fie cu celălat apărea ceva, un impediment, unul dintre ei devenea gelos, făcea chestii pentru ca și celălalt să fie gelos. S-au învârtit în cerc. Dar finalul mi-a plăcut. Mult.
Asta este părerea mea. Este excentric.

Regina (Erica Ash) și Franklin (Redaric Williams) sunt aparent cuplul perfect, toastul tuturor prietenilor lor și căsătoriți în ziua de Crăciun cu șase ani în urmă la faimosul hotel Chesterton. La Ziua Recunoștinței, au o ceartă imensă și încrederea le este distrusă- ei decid să divorțeze. Divorțul lor va fi definitivat în ziua de Crăciun. Regina decide să se mute la apartamentul celei mai bune prietene, Trish (Eva Marcille) la Hotelul Chesterton. Regina începe o poveste de dragoste cu excentricul multi-milionar Ulysses Danbert (Allen Maldonado). Când Ulysses o cere în căsătorie, trebuie să se înțeleagă că căsnicia ei se va sfârși. Este dragostea dintre Regina și Franklin terminată? Vom afla cu toții la marea petrecere de Crăciun de la Hotelul Chesterton.

*
La media aveți trailer-ul.

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii.  xx  😚

Cele mai frumoase filme și seriale ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum