46- Our Souls at Night

195 5 2
                                    

Heii!

Suflete în noapte un film foarte frumos și emoționant. Mi-a plăcut foarte mult.
M-a sensibilizat enorm și vi-l recomand cu căldură și încredere. Este cu adevărat bun. Nu este cu adolescenți îndrăgostiți, ci cu vârstnici. Două persoane care caută alinare noaptea în același pat. Emoționant.

Este realizat de Netflix și este o ecranizare a cărții lui Kent Haruf, carte publicată postum.

Romanul a fost publicat în anul 2015, iar filmul a fost lansat în 2017.

"Poate că fericirea e mai puțin previzibilă decât nefericirea, dat  fiind că ține de libertate. Și întocmai că libertatea, nu e niciodata sigură; nu poate dura la nesfârșit. Dar poate fi adevărata și, în acest roman minunat, ne putem bucura și noi de ea.

Addie Moore și Louis Waters sunt doi oameni în vârstă dintr-un mic orășel de câmpie american, care își duc zilele fiecare în singurătate după ce rămân văduvi si2 copiii pleacă să-și vadă de viețile lor.

Deși sunt vecini, nu știu mare lucru unul despre celălalt, dar lucrurile se vor schimba cand femeia îi propune un aranjament puțin ciudat: să-și petreacă nopțile împreună. Înfruntând prejudecățile comunității, cei doi se regăsesc noapte de noapte si își alungă singurătatea, spunandu-și unul altuia povești de viață și legând o prietenie care nu ține cont de vârstă.

Treptat, prietenia lor se transformă în ceva mult mai profund, iar istoria unei iubiri târzii nu se stinge. Pe un ton blând si încărcat de melancolie, romanul lui Kent Haruf, publicat postum, vorbește despre un lucru esențial: profunzimea se află tocmai în lucrurile simple. The New York Times: 《Fermecator… de o simplitate cuceritoare. Un roman slefuit cu grija, un ultim dar pe care mult indragitul autor american l-a oferit cititorilor sai de la The Whashington Post. 》"

*
La media aveți trailer-ul.

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx 😚😚

Cele mai frumoase filme și seriale ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum