Oh, doamne!
Cuvintele perfecte.
Prin ce m-a făcut serialul acesta să trec.. nu pot explica în cuvinte, cred că nici nu există. Și nu exagerez. Absolut deloc .
Răvășitor, un cuvânt care îl descrie foarte bine.
Foarte bun. Alt cuvânt care îl descrie foarte bine
Dumnezeule, mi-a plăcut enorm.
Povestea, actorii, acțiunea, profesorul, totul m-a ținut pe jar, cu inima cât un purice.
Cine a simțit la fel? Sunt extrem de curioasă. Pentru că nu cred că sunt singura care a rămas cucerită de serialul acesta pe care vi-l recomand cu mâna pe inimă. Serios. Lăsați totul și uitați-vă la el. Nu degeaba a devenit un fenomen.
Am râs, am plâns, am râs și am plâns în același timp. Pentru că nu ai cum altfel, și îmi veți da dreptate. Fără îndoială.
Partea cea mai bună este că a fost confirmat sezonul 3. Care va fi lansat anul acesta, în 2019. De abia aștept.
A fost confirmat și sezonul 4. Cred că vor fi filmate simultan.
Filmările au început. Vor fi personaje noi. Au fost confirmați unii actori din primele două părți.
Am multe detalii intetesante pe care să vi le spun despre serialul acesta incredibil de captivant. Multe teorii. Chiar conspiraționale. Dar nu vreau să dau niciun spoiler. Sper să nu aflați nici din altă parte.
Iar Bella Ciao te lasă fără cuvinte. Ok, am fost lăsată cam mult fără cuvinte, și am folosit prea des termenul acesta, dar este singurul care descrie exact ceea ce te face să simți cântecul, emblematic, aș putea spune, pentru serial. L-am învățat pe de rost, la cât de mult l-am ascultat, dar pe bune, este genial! O să-l găsiți la media și trebuie să-l ascultați negreșit.
Este în italiană. Este un cântec popular italian, originar din regiunea Emilia-Romagna. A devenit ulterior asociat cu Mișcarea de rezistență italiană.Fiind în italiană, vă las și traducerea.
Râsul lui Denver... alt lucru genial la care nu ai cum să nu zâmbești. Serios.
Ascultați-l, doar. O să vă convingeți singuri.
La casa de papel/ Fabrica de bani/ Money Heist a fost creat de Alex Pina pentru canalul Antena 3, un canal de televiziune spaniol. Acum este realizat exclusiv de Netflix. Puteți găsi serialul pe Netflix.
Serialul este povestit din perspectiva lui Tokyo. Fiind mulți bărbați în distribuție, producătorii au decis că perspectiva ei are mai mult impact asupra noastră.
Măștile folosite sunt ale pictorului spaniol Salvador Dali, fiind un omagiu adus lui. "Un pictor care pictează", dacă îl citez pe Denver.
Cred că cu toții avem Sindromul Stockholm pentru că ne-am îndrăgostit, clar, de hoți.
Berlin, Denver, Moscova, Rio, Tokyo, Nairobi, Helsinki, Oslo. Profesorul.
Absolut toți sunt uimitori.Cui îi mai este antipatic Arturo? Pentru că de-a lungul serialului mi-a scos peri albi.
CITEȘTI
Cele mai frumoase filme și seriale ❤
RandomCu toții rămânem în pană de idei atunci când vrem să vedem un film sau un nou serial. Aici vă las filmele și serialele pe care le-am văzut și care m-au impresionat. Toate sunt verificate de către mine înainte de a le lăsa aici. Nu vreau să vă fac să...