Heii!
Doamne, va recomand din tot sufletul filmul acesta care m-a ținut cu sufletul la gură de la început până la sfârșit, care m-a făcut să plâng până nu am mai avut lacrimi, care m-a făcut să urăsc deciziile pe care le-au luat unii, un film extraordinar care trebuie văzut cel puțin o dată în viață. Nu ai cum sa nu plângi la el, este imposibil.
Povestea este după fapte reale. Atacul de la Pearl Harbor, de către japonezi. Am învățat multe urmărind filmul acesta, deși e destul de lung, nu m-am plictisit o clipă, iar actorii sunt minunați! Este atât de emoționat, de frumos, de trist, de adevărat... atât de multe lucruri intr-un singur film.
Am ajuns să-l văd printr-o fază amuzantă, cel puțin așa mi se pare mie. Am căutat acum ceva timp pe google pentru că mă plictiseam "Filme după zodia ta care ți se potrivesc" sau ceva de genul (ar trebui să încercați și voi, e amuzant) nu aveam așteptări prea mari, căutam un film de vizionat. Și l-am găsit. Și scria că mi se potrivește. L-am văzut. M-am îndrăgostit iremediabil de el. Mi s-a potrivit, într-adevăr. Poate nu sunteți balanță, dar este grozav și perfect indiferent de zodie. Sunt curioasă de părerile voastre, lăsați-mi-le în comentarii. Sper că vă veți uita, merită cu adevărat!Povești de dragoste, război, durere, Dumnezeule, multă durere. Când mă gândesc că lucrurile acelea chiar s-au întâmplat...
Cred că este unul dintre cele mai depresive și triste. Vă avertizez că veți plânge enorm. Așa că dacă simțiți nevoia să vă descărcați, să plângeți, uitați-vă la filmul acesta.
Mi se face pielea de găină de fiecare dată când mă uit la trailer, ce să mai zic de film, plâng ca un bebeluș.Actorii sunt superbi, perfecți.
Printre personajele principale sunt și Jennifer Garner și Ben Affleck.
Care mai târziu s-au căsătorit în viața reală.
Au copii
Și au divorțat recent :(
Mă apucă depresia doar când citesc descrierea😣
《“Ieri, 7 decembrie 1941 - o zi cumplită care va dăinui ca atare peste veacuri – Statele Unite au fost ținta atacului inopinat al forțelor aeriene și navale ale Imperiului japonez.”
Într-o dimineață liniștită de Duminică, în decembrie, când copiii se joacă, iar familiile merg la biserică, avioane de luptă japoneze au brăzdat cerul, lansând un atac surpriză asupra forțelor armatei americane din Pearl Harbor, Hawaii. Această zi care a scos America din izolarea sa liniștită și a aruncat-o în plin război, schimbând cursul istoriei, este oglindită într-un film despre patriotism, pasiune și dragoste.
Povestea se axează pe evenimentele din 7 decembrie 1941, care au schimbat viața a doi tineri și curajoși piloți (interpretați de Ben Affleck și Josh Hartnett) și a unei asistente medicale frumoase și devotate (interpretată de Kate Beckinsale). Este povestea unei victorii eroice, a curajului și a dragostei fără limite, a impactului devastator al războiului.》"Pearl Harbor este un film absolut impresionant despre dragoste si razboi. Acest film evidentiaza riscurile pe care le ai in viata atat legate de dragoste,cat si de razboi. Un film despre prietenie si solidaritate.
Finalul este absolut tragic. Mi-a placut foarte mult povestea filmului. Ben Affleck, Kate Beckinsale si Josh Hartnett au jucat remarcabil.""Un film care prezintă drama războiului văzută prin iubirea a doi prieteni piloți de avion în al-II-lea razboi mondial, care se îndrăgostesc de aceeași femeie. Derularea actiunii, tragicul istoric si iubirea zbuciumată creează un film cu adevarat emoționant. "
Dacă apreciați, nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii.
Xoxo😚
CITEȘTI
Cele mai frumoase filme și seriale ❤
De TodoCu toții rămânem în pană de idei atunci când vrem să vedem un film sau un nou serial. Aici vă las filmele și serialele pe care le-am văzut și care m-au impresionat. Toate sunt verificate de către mine înainte de a le lăsa aici. Nu vreau să vă fac să...