29- Christmas Wedding Planner

206 9 0
                                    

Heiii!

Un film pe care tocmai ce l-am vazut este Christmas wedding planner. Un film grozav care mi-a plăcut la nebunie! Vi-l recomand cu încredere. Am râs mult, un film de dragoste de Crăciun. Ceva mai frumos de atât? Ador actorii. Se potrivesc și au chimie. Nu mă așteptam să-mi placă atât de mult. Finalul a fost neașteptat și delicios.

O comedie romantică, aș zice. La unele scene chiar nu mă puteam abține din râs și pe toată durata filmului am fost numai un zâmbet.

"Lumea unei organizatoare de nunți este dată peste cap când un chipeș detectiv particular este angajat să compromită cel mai mare proiect al ei."

Connor este detectiv, fostul iubit al lui Emily, mireasa. O lăsase cu inima frântă și dispăruse. Apare înaintea nunții ei pentru a-l investiga pe Todd, viitorul ei soț.

Kelsey, organizatoarea și verișoara lui Emily, o femeie foarte frumoasă decide să-l ajute pe Connor să găsească adevărul. De aici la iubire mai e doar un pas.

V-am spus că ador filmul? E grozav, așa că uitați-vă.

Este realizat de Netflix și a fost lansat recent.

Am mai recomandat filme de Crăciun pe la începutul cărții, cred, așa că dacă nu le-ați văzut, uitați-vă acum.

*
La media aveți trailer-ul.

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii.  Xx😚😚

Cele mai frumoase filme și seriale ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum