Bună!
După ceva timp, revin cu o întreagă listă de filme de văzut în carantină, în cazul în care vă plictisiți și nu mai știți la ce sa vă uitați :)
La cinci pași de tine. Dacă mă gandesc bine, azi e o realitate tristă.
Personajele principale au fibroză chistică, așa că nu se pot apropia de persoane deoarece pot lua o bacterie care le poate fi fatală.
Foarte asemănător cu ce trăim în ziua de azi.
Totuși, în pofida tuturor regulilor, Stella și Will se îndrăgostesc. Și au o poveste de dragoste superbă!
Filmul este foarte emoționant, de la început te face să speri la un final fericit pentru cei doi.
Pentru că iubim finalurile fericite, nu-i așa?Povestea celor doi este inspirată din realitate.
Filmul este ecranizat după o carte cu același nume, dacă vreți să o comandați online.O să las un link al unui articol despre persoanele care au inspirat cartea și filmul, dacă vă interesează povestea lor.
Este un film care merită văzut. Credeți-mă!
Lacrimogen, dar merită văzut.Te binedispune și te întristează în același timp.
De ce spun asta?
Deoarece povestea lor este tristă.
Doi adolescenți care nu se pot bucura de viață.
Care au întotdeauna reguli de respectat pentru a-și prelungi viața.
Oricât de mult își doresc, nu se pot atinge. Ceea ce este foarte dureros.Totuși, în toată această rutină și tristețe, se găsesc unul pe celălalt și se îndrăgostesc.
Ce poate fi mai frumos? Asistăm la o poveste de iubire superbă, pură și plină de sacrificii și sensibilitate.Vă avertizez, dacă vă veți uita, să vă asigurați șervețelele :) o să aveți nevoie.
"Oare poți iubi pe cineva pe care nu-l poți atinge niciodată?
Stella Grant simte nevoia să-și planifice viața pas cu pas - poate pentru că plămânii ei bolnavi, pe care nu-i poate controla, i-o guvernează oricum, trimițând-o periodic în spital, încă din copilarie. În momentul de față, Stella trebuie să-și planifice foarte bine viața pentru a nu pierde locul pe lista beneficiarilor unui transplant de plămâni, care-i va asigura cinci ani de existenta fără probleme. Pentru asta e obligată să stea în permanență la șase pași de oricine i-ar putea transmite o infecție pulmonară. Șase pași. Fără excepții.
Will Newman este exact persoana de care Stella trebuie să se ferească. Lui Will nu-i pasă de reguli, de tratamente, nu-si respectă orarul de medicație și abia așteaptă să împlinească optsprezece ani ca să-și decidă singur soarta. Vrea să plece să vadă lumea - nu doar spitalele ei. Mai mult, Will o poate infecta pe Stella cu o bacterie mortală.
Și totuși, dintr-odată, cei șase pași dintre ei nu mai par un spațiu de siguranță, ci o pedeapsă. Oare n-ar putea să fure măcar o mică parte din această distanță, în schimbul a tot ceea ce plamanii lor defecți le-au furat din viață? Cat de periculoși ar putea fi numai cinci pasi între ei, daca asta îi ajută să câștige sufletește?"
*
La media aveți trailer-ul.
Dacă sunteți fani Riverdale, în film joacă Cole Sprouse.Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. O aștept cu nerăbdare. De altfel, și recomandări de filme care v-au plăcut foarte mult, și care merită văzute.
https://www.refinery29.com/en-us/2019/03/226685/five-feet-apart-true-story-real-people-cystic-fibrosis
xx
CITEȘTI
Cele mai frumoase filme și seriale ❤
RandomCu toții rămânem în pană de idei atunci când vrem să vedem un film sau un nou serial. Aici vă las filmele și serialele pe care le-am văzut și care m-au impresionat. Toate sunt verificate de către mine înainte de a le lăsa aici. Nu vreau să vă fac să...