Bună!
Vă recomand serialul acesta. Pe mine m-a fascinat complet. Complet!
Genul polițist. Vă ține în suspans.
Inspirat din fapte reale. Din viața mediumului Allison Dubois.Unul din serialele mele preferate. Categoric.
Nu cred ca va imaginați cât am adorat și cât ador serialul acesta. M-am îndrăgostit de el, de cazurile care erau și pe care Allison le rezolva împreună cu echipa. Familia ei, absolut totul era perfect.
Patricia o interpretează exemplar pe Allison. A fost nominalizată de 3 ori la Globul de Aur.
Un serial perfect. Din 2005, dar extraordinar. Mi-aș dori să continue.
L-am văzut din întâmplare, mă plictiseam și am dat pe AXN ❤ era Mediumul. Un episod în care Allison salvase o fată răpită. În ziua aia fusese un maraton. M-am uitat la toate episoadele și am continuat să mă uit în fiecare zi, fiind fascinată de el.
"Captivantul serial Medium este inspirat din viata lui Allison Dubois, interpretata de Patricia Arquette, mama a trei copii, care incearca sa inteleaga abilitatea sa de a comunica cu cei morti.
Allison Dubois, mama a trei copii si sotie devotata, decide la varsta de 30 de ani sa urmeze o scoala de drept. In acelasi timp, Dubois lucreaza si la birourile DA din Mariposa, Arizona.
Inca din copilarie, Allison a incercat sa inteleaga visele si viziunile pe care le avea cu cei morti. Iubitul sau sot, Joe (Jake Weber), om de stiinta, a urmarit toate visele si premonitiile pe care Allison le-a avut in ultimii doi ani. In incercarea de a-i demonstra lui Allison ca visele sale sunt determinate de stresul la care este supusa, Joe face un experiment stiintific, incercand sa descopere daca viziunile lui Allison au o corespondenta in realitate. Joe descopera ca una din viziunile sotiei sale este similara unui caz de omicid nesolutionat, produs in Texas. Seful lui Allison, Devalos (Miguel Sandoval) crede in potentialul lui Allison dar este circumspect in ceea ce priveste abilitatile sale psihice."
"Îmi place cum se împletește viața de familie normală cu viața condusă de viziunile paranormale ale lui Allison. Iese o combinație reușită și credibilă. E unul dintre serialele mele preferate."
"Un serial foarte bun tocmai pentru că sparge tiparele și prezintă cazuri care impresionează, acțiunea e interesantă, plus că se inspiră din fapte reale, Allison Dubois chiar există în realitate și-și folosește puterile ca să ajute autoritățile (din cate am citit)."
"În sfârșit am dat peste un serial care e chiar ca în realitate, mă refer la viața de cu zi cu zi într-o familie. De ce zic asta...? Ea nu e fotomodel să arate beton și să nu mai zic de soț care este exact omul care e și în realitate, nu cu mușchi sau foarte chipeș, a nimerit-o perfect cu personajele dacă lăsăm la o parte acțiunea serialului și ne uităm la viața de cu zi cu zi a familiei.... e perfectă, asta m-a atras cel mai mult la acest serial."
*
La media aveți trailer-ul. Serialul este minunat și merită văzut.
Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx😙😙
CITEȘTI
Cele mai frumoase filme și seriale ❤
SonstigesCu toții rămânem în pană de idei atunci când vrem să vedem un film sau un nou serial. Aici vă las filmele și serialele pe care le-am văzut și care m-au impresionat. Toate sunt verificate de către mine înainte de a le lăsa aici. Nu vreau să vă fac să...