Bună!
Am văzut de curând "The Mentalist".
Un serial absolut incredibil, pe care l-am devorat și care m-a uimit în egală măsură.
Este perfect!
Polițist, interesant, pe care știu că o să-l adorați!
The Mentalist se diferențiază de alte seriale polițiste datorită lui Simon Baker și talentului său ireproșabil în serial, plus zâmbetul fermecător, de milione. Metodele prin care acesta prinde criminalii fiind ceva mai nonconformiste.
Unul dintre serialele mele preferate, cu siguranță. Are acel ceva care te atrage inevitabil, un serial pe care nu-l poți lăsa până nu-l termini. Asta mi s-a întâmplat mie. Am fost atât de captivată de subiect, de personaje, de Patrick Jane, pentru care am făcut o mică (mare) obsesie.
Dar este absolut încântător. Un personaj fermecător, puternic, cu o incredibilă tărie de caracter, care a trecut printr-un eveniment traumatizant. Moartea soției și fiicei, din vina lui, înfuriindu-l pe notoriul criminal în serie Red John, care s-a răzbunat, omorându-i familia.
De aici începe acțiunea serialului. Jane va face totul pentru a se răzbuna pe Red John, urmărindu-i fiecare pas pentru a-l ucide.
Se angajează în poliție în calitate de consultant, rezolvând toate crimele cu o incredibilă inteligență și pricepere, folosind metode nonconformiste, dar cu și de efect.
Este atât de... fără cuvinte. Patrick te cucerește, te face să-l iubești și să-i fii alături în lupta lui împotriva lui Red John.
Plin cu situații neprevăzute, momente-limită și momente amuzante, nu poate lipsi dragostea, nu? Încet, dar sigur, de-a lungul serialului se conturează povestea de dragoste dintre Patrick și Teresa Lisbon, un agent din CBI.
Iar eu, rapid și sigur m-am îndrăgostit de ei.
Oricum, nu sunt singurul cuplu din serial. Fiecare personaj are ceva aparte, iar împreună construiesc un serial imposibil de ratat. Și nu o spun doar pentru că sunt incredibil de fascinată de Patrick și de zâmbetul său inconfundabil.
Topiți-vă și voi.
"Patrick Jane, este detectiv și consultant la Biroul de Investigații Criminale din California (CBI). Este cunoscut pentru faptul că a elucidat un număr impresionant de crime datorită talentului deosebit de a observa până la cele mai mici detalii. În echipă, Patrick, este notoriu pentru lipsa de protocol și așa zisa faimă de medium, deși acum recunoaște că în trecut s-a prefăcut că are abilități paranormale. Talentul lui Jane de a rezolva cazuri de mare importanță este mereu analizat de colegii săi.Cu toate acestea, agentul Teresa Lisbon nu se teme să accepte că nu-l dorește pe Jane în echipa sa, datorită faptului că este: narcisist, teatral, periculos și fără limite."
☆
La media aveți trailer-ul. Sper să vă uitați, pentru că este un serial care merită văzut.
Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. O aștept cu nerăbdare. xx
CITEȘTI
Cele mai frumoase filme și seriale ❤
RandomCu toții rămânem în pană de idei atunci când vrem să vedem un film sau un nou serial. Aici vă las filmele și serialele pe care le-am văzut și care m-au impresionat. Toate sunt verificate de către mine înainte de a le lăsa aici. Nu vreau să vă fac să...