Uh! S-a încins atmosfera, sau mi se pare mie?
Cu siguranță este datorită filmului, da, probabil că asta este.
Prieteni cu beneficii, un film, o mie de senzații.
Amuzant, frumos, fierbinte, pasional, multe alte lucruri pe care le veți descoperi singuri, pentru că trebuie să-l vedeți. Da! Trebuie! Cu siguranță.
Mila Kunis și Justin Timberlake.
Mi-a plăcut de ei, mult, dar o ador pe Mila împreună cu Ashton, mi se par atât de drăguți și frumoși împreună. Povestea lor de iubire este atât de frumoasă..Deeci, îmi lăsați părerea voastră în comentarii. Sunt chiar curioasă.
O să mai pun cateva filme astfel de filme.
"Dylan (JUSTIN TIMBERLAKE) și Jamie (MILA KUNIS) nu au nici cea mai mică intenție să-și pună pirostriile în cap. Când Jamie, o recrutoare de personal din New York, încearcă să-l convingă pe directorul artistic Dylan, din Los Angeles să accepte un job la New York, cei doi încep să-și dea seama că sunt suflete pereche. Ei au avut atâtea relații eșuate încât s-au hotărât să renunțe la dragoste și să se limiteze la distracție.
Odată cu mutarea lui Dylan la New York, cei doi încep să iasă împreună tot mai des, împărtășind opinia că dragostea este doar o legendă promovată de filmele de la Hollywood. Astfel începe experimentul celor doi, delicios de sexy, dar numai pentru adulți.
Ar putea acești doi prieteni recenți - care sunt niște oameni de succes, fără obligații și fără intenții serioase - să accepte o experiență nouă?
Dacă ar adăuga prieteniei lor niște sex "fără sentiment", oare ar putea evita capcanele care apar inevitabil atunci când începi să te gândești la partener ca la un iubit?
Considerându-se imuni la promisiunile amăgitoare din comediile romantice, Dylan și Jamie n-ar trebui să fie surprinși să constate că aventura lor sexy, un pic cam indecentă, îi va determina să se dezvăluie unul față de altul mai mult decât și-ar fi dorit."
"Ma mir ca doar atatea voturi are. Mie mi se pare un film genial, nu pentru tema in sine, insa scenariul este de asemenea foarte bun. Totul se leaga - fiecare amanunt este reluat si explicat mai tarziu. Se tine cont de tot ceea ce spun personajele de parca ele chiar ar fi reale, pur si simplu cresc si se indragostesc sub ochii nostri.
Ceea ce mi-a placut cel mai mult este felul in care sunt filmate unele scene. Cadrele mi se par absolut geniale - spre exemplu cea in care se danseaza in mijlocul strazii sau atunci cand Jamie urca scarile rulante.
Recunosc ca unele momente par putin grabite, iar filmul este destul de incarcat, abia poti sa respiri, insa munca a fost titanica si consider ca a meritat."*
La media aveți trailer-ul.Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii.
Vă puup😚
CITEȘTI
Cele mai frumoase filme și seriale ❤
De TodoCu toții rămânem în pană de idei atunci când vrem să vedem un film sau un nou serial. Aici vă las filmele și serialele pe care le-am văzut și care m-au impresionat. Toate sunt verificate de către mine înainte de a le lăsa aici. Nu vreau să vă fac să...