Hi!
Ce mi-au plăcut filmele astea.
Gro-za-ve!
Merită vizionate, serios. Într-o seară de iarnă, cu o cană plină de ciocolată caldă și fursecuri, așa le-am văzut eu, și așa sper să le vedeți și voi. S-au potrivit perfect. Și ciocolata și fursecurile, iar filmul a fost cireașa care lipsea.
Acum am văzut că sunt 4 filme, de fapt. Primul este din 1990 și nu l-am văzut, dar o să-l văd, oricum sunt sigură că e la fel de grozav.
Cel de-al doilea, The cutting edge 2, mi-a plăcut foarte mult. Este foarte interesant.
La media îi aveți pe cei doi protagoniști."Scânteile zboarã si temperamentele se aprind când dedicata patinatoare Jackie (Christy Carlson Romano, vocea de din serialele TV "Kim Possible" si "Cadet Kelly") face pereche cu patinatorul extrem Alex (Ross Thomas, What's Bugging Seth) în continuarea povestii clasice de patinaj, The Cutting Edge.
Antrenati de pãrintii lui Jackie, medaliati olimpici, acest cuplu nepotrivit se luptã sã se sincronizeze pe gheatã si în afara acesteia pentru a aspira la aurul olimpic. Dar pe mãsurã ce competitia se încinge, nici ei nu rãmân insensibili unul la farmecele celuilalt!"
A treia parte:
Ador chimia dintre personaje."Când partenera lui Zach este accidentată din cauza lui, acesta are urgent nevoie de o înlocuitoare pentru a câștiga medalia de aur în competiția organizată la Paris. Singura opțiune, Alejandra Delgado, o jucătoare de hochei, nu este pe placul antrenorului său, care demisionează și pleacă să antreneze o echipă rivală. Jackie Dorsey, o fostă campioană, acceptă să îi antreneze pe cei doi patinatori, dar Zach și Alejandra au multe obstacole de trecut și, în plus, trebuie să facă față și atracției puternice dintre ei."
Și cea de-a patra parte " The cutting edge: Fire & Ice"
"Dupa ce partenerul ei s-a accidentat si iubirea lor s-a stins, patinatoarea Alex renunta la competitii si devine profesoara. Un tanar patinator caruia i-a fost interzisa participarea la patinaj viteza ar vrea sa faca echipa cu Alex..."
Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii, dacă apreciați. Vă îmbrățișez😚
CITEȘTI
Cele mai frumoase filme și seriale ❤
RandomCu toții rămânem în pană de idei atunci când vrem să vedem un film sau un nou serial. Aici vă las filmele și serialele pe care le-am văzut și care m-au impresionat. Toate sunt verificate de către mine înainte de a le lăsa aici. Nu vreau să vă fac să...