Heii
Încă un film bun.
Da, chiar este un film grozav.
Asemănător celui anterior, dar la fel de grozav.Amuzant, romantic, savuros, numai bun de văzut!
Am pus unul cu Mila și acum pun cu Ashton. Uauu, asta da coincidență 🤣
"Când adolescenta Emma Kurtzman avea 14 ani și refuza avansurile lui Adam Franklin în tabăra de la Weehawken, niciunul dintre ei nu avea habar ce înseamnă viața sexuală de adult. Niște ani mai târziu, Emma (NATALIE PORTMAN) și Adam (ASHTON KUTCHER) știu prea bine despre ce e vorba, când drumurile li se întâlnesc din nou, așa cum li se mai întâmplase de câteva ori până acum, și se trezesc în pat, făcând sex. Sex cu adevărat plăcut!
Și, pentru că Emma s-a autodeclarat „alergică la relații amoroase”, iar Adam se ferește de așa ceva, mai ales pentru că tatăl său, fost star de televiziune (KEVIN KLINE) este combinat cu cea mai recentă fostă iubită a sa, cei doi decid să prevină complicațiile emoționale pe care o relație de iubire le-ar putea aduce, și să aibă doar o relație de prietenie, cu ceva în plus...
Întâlniri fără pretenții, sex fără responsabilități. Fără promisiuni, fără minciuni, fără gelozie, fără alintături în public, fără mic dejun împreună, fără “mi-e dor de tine”, fără porecle pentru părțile intime, pe scurt... “Fără obligații”.
Ceea ce începe ca o soluție ideală pentru nevoile fizice devine un pic altceva când Adam începe să-și dea frâu sentimentelor în pat (și în debaraua de la spital, și pe scaunul din spate al mașinii, de fapt, cam pe oriunde se găsește loc de stat la orizontală). Într-un final, amândoi se trezesc chinuindu-se să descurce legăturile în care s-au încurcat tot încercînd să le evite. Așa că ajung să-și pună întrebarea esențială: doi prieteni pot să facă sex fără să lase dragostea să se insinueze între ei?"
"Un film reușit, care m-a încântat. Ideea e una cât se poate de open-minded și din fericire prinde contur. Chiar nu-i ceva rău să ajungi să cunoști astfel pe cineva. În altă ordine de idei filmul e imprevizibil și atrage până în ultimul moment, iar interpretările chiar sunt reușite. Deși poate părea inedit, mi-a atras atentia în mod special Lucy, actrita Lake Bell."
*
La media aveți trailer-ul.Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. xx😚
CITEȘTI
Cele mai frumoase filme și seriale ❤
RandomCu toții rămânem în pană de idei atunci când vrem să vedem un film sau un nou serial. Aici vă las filmele și serialele pe care le-am văzut și care m-au impresionat. Toate sunt verificate de către mine înainte de a le lăsa aici. Nu vreau să vă fac să...