40- A Christmas Prince: The Royal Wedding

137 4 2
                                    

Heiii!

Revin cu un film excepțional.

O continuare la fel de perfectă a filmului "A Christmas Prince". Dacă nu ați văzut prima parte, atunci ce mai așteptați? I-am făcut o recenzie și am recomandat-o pe la început.

Nu aveți idee cât de fericită am fost când am văzut că se va realiza o a doua parte inspirată și din Nunta regală a prințului Harry și Meghan Markle pe care îi ador. Cu ocazia asta vă recomand și serialul Suits in care  a jucat Meghan, care mi-a plăcut enorm.

Prima parte a fost atât de văzută încât producătorii s-au hotărât să facă o  a doua parte. Să sperăm că va fi și a 3 a. Și tot așa. Pentru că ador tot ce ține de seria asta.

Este realizat de Netflix, apărut ieri, 30 noiembrie, și tot ieri l-am văzut. Am așteptat o lună cu nerăbdare să-l văd. Când am văzut trailer-ul am fost în extaz, nu vă imaginați cât de mult îmi place.

Cam așa sunt cu trailer-ul de la After. De când a fost postat îl văd într-una.

Revenind, nu m-a dezamăgit deloc cea de-a doua parte. Absolut deloc. M-am uitat cu o așa plăcere..

Sper că îl veți vedea. Nu am regretat și nu o să regret.

Sper să fie și o a treia parte. Poate un copil regal, ceva. Că tot e și Meghan Markle gravidă. S-or inspira iar, Doamne Ajută! 🙏

"La un an după ce l-a ajutat pe Richard să ajungă pe tron, Amber se pregăteşte să îi devină soţie. Dar este ea pregătită să fie regină?"

Nu vreau să vă spun prea multe despre el. Poate unii dintre voi vreți să descoperiți singuri, fără spoilere.

*
La media aveți trailer-ul.

Nu uitați să votați și să-mi spuneți părerea voastră în comentarii. Sunt curioasă. Nu vă sfiiți :)))

La mulți ani de centenar, La Mulți Ani, România! 🇷🇴

Cele mai frumoase filme și seriale ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum