Chapter 7

823 50 6
                                    


+++

Пръстите му играеха с ключовете за колата. Беше на уговореното място, но на него все още нямаше никой. Това не беше проблем. Преди всичко Неон бе от търпеливите хора.

- Пораснал си.

Ирисите му проблеснаха, когато чу гласа на този, който очакваше зад себе си. Радостта набързо ошари лицето му.

- И ти ми липсваше, Рей! 

С огромно желание прегърна стария си приятел, като здраво го потупа по гърба. По сивите мустаци на стареца заигра доза неприкрито любопиство. Неон не се срещаше с хората просто така. Зад действията му винаги стоеше някакъв главен мотив. И за петдесет и девет годишния Рей Брандън не бе никак трудно да предположи, че нещо за поред път не беше наред.

- Какъв е проблемът този път, малкия? Струва ми се, че нещо те тревожи - мелодично заговори.

- Нищо особено - сухо отвърна Неон и линиите на лицето му отново се опънаха. -  Просто работата става прекалено много напоследък.

- Я стига, хлапе. Върви да лъжеш баща си! Той може и да се хване, но не и аз.

- Знаеш, че него вече милион пъти съм го лъгал.- Кларк едвам сдържаше смеха си. Колко пъти само беше мятал онзи мошенник баща си на малкия си пръст. - Но сега трябва да те питам нещо важно. Някакви новини за Майкъб? Нещо?

- Не съм го мяркал от последния път - механично отсече. - Сякаш потъна вдън земя оттогава.

Кларк потърка челото си и пое една голяма глътка въздух. Фактите вече се преплитаха в главата му, а това се случваше рядко. Почти никога. Неон винаги имаше план и добре знаеше как да определя възможностите. Само че сега бе изчерпал запасите си от такива.

- Но има и нещо друго. Нямаше да ме извикаш само за Майкъб.

- Напротив. Беше само заради него. Акционерите ми подозират, че той стои зад загубите ни напоследък. - Убедително опита да опровергае думите му, макар и в действителност Рей Брандън да беше прав.

- И нямаш проблем с това, че отново се опитаха да те убият?

- Очевидно поддържаш стриктна връзка с Адам! - тросна се и отегчително извътя очи. - Благодареие на него фактите отново са публично достояние.

- Това се случва за четвърти път тази година, Неон! - Рей отново натърти. Известна доза тревожност веднага нахлу в тоналността му. - Наистина ли това не те притеснява, защото мен направо ме ужасява!

НЕОН БЛУ | MFWo Geschichten leben. Entdecke jetzt