🧚20🧚

2.4K 198 38
                                    

Mijały miesiące, Hoseok rósł, pojawiały się u niego cechy charakterystyczne dla wróżków z obydwu Królestw.

Jednak...

Yoongi przebierając małego kucyka zauważył coś dziwnego. Mianowicie Hoseok miał uszy przypominające elfie.
   
-JIMINA CHODŹ TU!!

- No nie krzycz tak, idę.

- Możesz mi to kurwa wyjaśnić? CO TO MA BYĆ?? DLACZEGO NASZ SYN MA USZY JAK ELF??

- Co?

- TO JA TU JESTEM OD ZADAWANIA PYTAŃ! ODPOWIADAJ MAŁY CHUJU!

- Nie mów tak brzydko przy naszym dziecku Yoongi i zjedź Snickersa bo Chyba nie jesteś sobą.

- W chuju to mam! Gadaj, dlaczego nasz syn ma uszy jak elf?
DAŁEŚ DUPY NA BOKU?

- Co?! Nie dałem dupy!

- To jak to wyjaśnisz?!

- Yyy magia?

- Magia? Ahaaaa no przecież haha jak mogłem zapomnieć

- Czyli wszystko ok?

- NIE! Nie próbuj mi wciskać kitu że to jakaś magia! Po prostu przyznaj że dałeś dupy! To ten Elf z celi?

- Nie, przecież ci mówię że nie dałem dupy! Mówię prawdę to serio Magia!

- Jaka przepraszam kurwa bardzo, Magia?

- N-no  bo elfy mają podobno duże, no i chciałem żeby mały w przyszłość miał pytonga a nie papryczkę tylko, że mi się zaklęcia popierdoliły i zamiast na pytonga to na uszy użyłem...

- Jimin kurwa! Popatrz na niego! Wróżek z uszami elfa! Przecież wszystkie stare baby z osiedla zaczną pierdolić że dałeś dupy!

- No ale wygląda uroczo!

- Ehh, możesz to jakoś odkręcić?

- No nie bardzo... Ale mam pomysł!

- Jaki?

- Jakoś przykleimy mu te uszy.

- Gdzie kurwa? Do dupy?

- Niee, chociaż...

- Stop. Zostawmy to tak jak jest. Jakoś będzie musiał z tym żyć.

*THE END...*
_______________________________
Tak naprawdę to jeszcze nie koniec ;) będzie druga część! Więcej szans na zniszczenie sobie psychiki jeeej!
Liczę że ff się podobał.
Dziękuję Bangtanarmy39 za pomoc przy pisaniu ❤️

🧚Jimineczka i Mroczny Wróżek 🧚  [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz