Bab 19

147 6 3
                                    

"How stupid they are. Ingat aku ni budak-budak ke? Mentah lagi rupanya. Mana lagi nak sembunyi." Caruso tersenyum sumbing. Dia menghirup secangkih teh sambil melihat kembali rakaman Mika jatuh melutut di atas jalan itu.

Aku terus mendapati pengemudi kapal terbang ini.

"Where we going to?"
"Chasing them."

Caruso terangguk-angguk. Tangannya memeluk tubuhnya.

Larilah hingga ke rumah cacing sekalipun, kau tetap dalam tangan aku. Kecualilah kalau kau lari ke neraka. I'll let you.
Caruso tersenyum sinis sebelum beredar ke ruang makannya.

....

"Knight, mereka masih follow kita." Kata Black.

"Aku tau." Kata Knight.

Kereta yang dipandu terus memecut laju.

Bangg! Bangg!

Tembakan dilepaskan ke cermin sisi kereta kami.

Nak main ya?

M60E3 dikeluarkan ke tingkap. Tangan kiri memegang stereng, tangan kanan pula...

Druddddududuudud!!!

Beberapa das tembakan dihadiahkan buat kereta Ford Ranger yang sedang mengekori dibelakang dan menyebabkan kereta tu hilang kawalan dan...
Terbalik.

"Take this Angel." 

Knight memberikan M60E3 pada Angel.

Black .pula mengeluarkan badannya separuh melalui tingkap kereta sambil memegang machine gunnya.

Dum! Dum!

Sasaran tepat mengena ke arah sebuah helikopter menyebabkan helikopter tersebut jatuh terhempas dan terbakar.

Peluru satu lagi terkena pada kapal terbang yang dinaiki oleh Caruso. Tepat , kena pada enjin.

Black masuk semula kedalam kereta. Terlihat Knight sedang tersenyum kesenangan melalui cermin pandang belakang.

"Takdehal bro!"

Knight hanya mengangguk. Pemanduan diteruskan.

.....

Kapal terbang itu terhuyung-hayang.

"What was happen?" Tanya Caruso cemas.

"Enjin kita rosak kerana terkena tembakan."

"Shit!" Caruso terus menendang kerusi yang berada didepannya.

"Take a sit. We will make an emergency landing." Satu suara mengisi ruang kapal terbang tersebut.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mia BellaWhere stories live. Discover now