Okul bitmişti. Tüm gün boyunca Hyejin'in kıskançlığı ile uğraşmıştım. Anlaşılan o bu kızdı. Ama ne yapabilirdim. Kız kendisi oturmuştu.
Aynadan son kez kendime bakıp lavabodan dışarı çıktım. Hyejin kapıda beni bekliyordu. Beni görünce arkasına bakmadan yürümeye başladı. Hala bana trip atıyordu. Koşup kolumu omzuna attıp
"Ee bu kızdan ne zaman bahsedicektin bana?" Diye sordum. Kolumu omzundan itip
"Söyleseydimde daha erken mi çalsaydın onu benden. Hı?"
"Hyejin kes saçmalamayı. Ne çalmasından bahsediyorsun. Kızdan bahsetseydin. Yanım dolu derdim."
"Hıı. Kesin öyledir. Fıstık gibi kız. Nasıl hayır diceksin."
"Benim ki daha güzel." Dedim. Ve önden yürümeye başladım. Hyejin koşarak yanıma geldi."Senin ki mi? Moonbyul çok hızlısın. Kim o?"
"Söyliyimde çal değil mi?"
"İyi be tamam. Trip atmıcam. Hadi söyle."
"Şimdi değil. Zamanı gelince ve emin olunca söylerim." Dedim. Hyejin'de derin bir nefes alıp peşimden geldi. Otobüse bindik. Gözlerim direk onu aradı. Ama bulamadım. Yoktu. Kafamı önüme eğip yolun biran önce bitmesini diledim.Hyejin ile otobüsten indik. Evlerimize doğru yürümeye başladık. Hyejin'in evi benim evimin dört ev ilerisindeydi. İlk benim evim geliyordu. Hyejin'e el sallayıp evime girdim.
"Anne . Evde misin?" Ses bekledim ama yoktu. Merdivenlerden çıkıp sonda kalan odama gittim. Çantamı kenara atıp bilgisayarımı aldım ve yatağa uzandım. Çevredeki okulların okul formalarına bakmaya başladım. Ama onhnkini bir türlü bulamadım.
Bilgisayarı kenara bırakıp saate baktım. Bir saat geçmişti. Kıyafetlerimi çıkarıp duşa girdim. Geceliklerimi giyip aşağıya indim. Annem hala yoktu. Telefonumu çıkarıp annemi aradım.
"Alo. Anne nerdesin?"
"Kızım bugün mesaiye kalıcam. Beni bekleme geç gelirim. Karnını iyice doyur tamam mı?"
"Tamam anne. Görüşürüz."
"Görüşürüz. Kızım." Telefonu kenara koyup mutfağa girdim. Kendime birşeyler hazırlayıp yedim. Ortalığı toplayıp içeriye geçtim. Saat daha 20.00'dı. Televizyonu açıp izlemeye başladım. Uyuya kalana kadar.Umarım beğenirsiniz. Teşekkürler.
Vote vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ AŞK ✅
FanfictionMOONSUN VE WHEESA BAŞLANGIÇ TARİHİ : 16.11.2018 BİTİŞ TARİHİ: 21.04.2020