((24))

244 27 26
                                    

《《 1 AY SONRA 》》

     "Moonbyul. Moonbyul uyansana. Bugün sonuçlar açıklanacak. Uyan."
     "Ne bağırıyorsun Hyejin. Sabah sabah. Git başımdan uyuyacağım ben."
     "Sonuçlar diyorum açıklanacak."
     "Sonuçlar mı? Bir dakika o bugün müydü?"
     "Evet Moonbyul. Bende onu demeye çalışıyorum."

     Moonbyul hızlıca fırladı yatağından. Masadaki laptopu alıp yatağa oturdu. Sayfayı açtı.

     "İlk kim bakmak ister?"
     "Ben." Dedi Wheein. Moonbyul tamam deyip laptopu ona çevirdi.

     Wheein tüm bilgilerini girdi. Onaylayıp beklemeye başladı. Heyecandan avuç içleri terlemeye başlamıştı. Sayfa açılınca Wheein donup kalmıştı.

     Hyejin'i Wheein'i dürtüp

     "Kızım konuşsana. Ne çıktı."

     Wheein laptopu kızlara doğru çevirdi. Hyejin çığlık atıp Whein'in üstüne atladı. İkiside yere düştü. Wheein Hyejin'e vuruken Hyejin Wheein'i öpüyordu.

     Moonbyul öksürüğü ile ayağa kalktılar. Wheein utanmıştı. Hyejin Wheein'e sarılıp yüzünü gizledi. Moonbyul gülümseyerek baktıktan sonra ekranı kendine çevirdi. Busan'da Kreş Öğretmenliği Ünüversitesi'ni kazanmıştı.

     Gülümseyerek arkadaşını tebrik etti. Sırada Hyejin vardı. Hyejin bilgileri girip bilgisayarı kapattı.

     "Ne yapıyorsun Hyejin?"
     "Bakmak istemiyorum. Ya aynı yeri tutturamadıysak."
     "Hyejin buna baktıktan sonra karar versek."
     "Tamam. Siz bakın, ben bakmıyorum."

     Wheein gülümseyerek açtı bilgisayarı. Gördüğü sonuç onu hem mutlu etmiş hem de üzmüştü. Hyejin Wheein'i görünce telaşlanmaya başladı.

     Hızlıca bilgisayarı kendine çevirdi. Busan'da Psikoloji Fakültesini kazanmıştı. Ama Wheein Busan'ın bir ucunda Hyejin bir ucundaydı.

     Hyejin Wheein'e sarılıp ağlamaya başladı. Onunla yaşamaya alışmıştı. Beraber uyumaya, sarılmaya, öpmeye... Şimdi onsuz 5 yıl imkansız gibi geliyordu.

     Wheein Hyejin'in yüzünü kaldırıp avuçları arasına aldı.

     "Hyejin saçmaladığının farkında mısın?"
     "Ne saçmalaması Wheein. Farkında mısın acaba? Çok uzağız."
     "Uzak olmamız hep olacağımız anlamına gelmiyor. Sizin üniversitede benim bölümüm var. Bir yıl sabredersen yanına gelebilirim."

     Hyejin gülümseyerek Wheein'e sarıldı. Onları izleyen Moonbyul kalbindeki ağırlık ile burukça gülümsedi. "Acaba biz de böyle olabilir miydik Yongsun?" Kafasını sallayarak bu düşüncelerden uzaklaştı.

     Derin nefes alıp kendini topladı. Bilgileri girip "enter"a bastı.
     Gördüğü sonuç ile gözleri dolmuştu. Hyejin kaşlarını çatarak Moonbyul'a baktı.

     Yanına yaklaşıp ekrana baktı. Gördüğü sonuç ile Moonbyul'un kafasına vurdu. Moonbyul kafasını tutarken

SESSİZ AŞK ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin