A/N
Speciál k 1000 přečtení! Jste úžasní a moc vám děkuji!
Speciál má tři části a každá je z pohledu někoho jiného. Části se mohou občas překrývat, tak se nelekejte.
Love you!
Steve's pov
"Tak co říkáš? Můžeme začít?" zeptal se mě Tony a u toho si s úsměvem prohlížel lidi, kteří přišli. Bylo tu narváno a já jsem neznal skoro nikoho. Miliardář na druhou stranu znal všechny. Párty se odehrávala v jednom z nižších pater. Byla tu jedna velká místnost, která je na takové příležitosti úplně ideální.
Konverzace už jela na plné obrátky, ale tanec se ještě nezačal. Všichni čekali na proslov hostitele. Tak jsem to alespoň pochopil. V mé době byla největší zábava tancovačka s živou kapelou. Časy se hold mění.
Nějak jsem zapomněl, že se mě Tony na něco ptal. Nejspíš neměl čas čekat na moji odpověď. Během chvilky vystoupil na malý plácek, který byl trochu vyvýšený. Všichni zmlkli a každý začal věnovat pozornost právě jemu.
"Zdravím vás! Jsem moc rád, že jsme se tu všichni sešli. Byl jsem teď dost často pryč. Neodkladné záležitosti superhrdiny a bla, bla, bla. Vždyť to znáte," řekl Tony a dal pauzu na smích, který se opravdu rozlehl přes celou místnost. Je ve svém živlu.
"Nebudu to déle zdržovat. Dodal bych snad jen to, že alkohol je u baru a záchody si každý uklízí sám. Děkuji!" sálem se ozval potlesk a hned na to se ztlumila všechna světla. Někdo pustil opravdu hlasitou hudbu a podlaha se pod náporem decibelů začala otřásat. Barevné světelné paprsky začaly blikat a osvěcovat vše kolem sebe. Někteří lidé se dali do 'tance.' Spíše to bylo divné vlnění svými těly. Nikdo z těch lidí nejspíše nikdy neviděl pravý tanec. Druhá půlka lidí se nahrnula na bar.
Tony někam zmizel a soudě dle velké skupinky kousek od DJského pultu hádám, že je právě tam.
"Tak co vy páprdové? Jde se kalit!" křikla Black Widow, která celou dobu seděla vedle mě. Musel jsem se uchechtnout, jak vběhla do víru tance. Netrvalo dlouho a od našeho stolu se zvedl Clint.
"Nebude ti vadit, když půjdu?" zeptal se Pietro své sestry Wandy.
"Vůbec. Běž se bavit!" usmála se na něj a Pietro se během mžiku objevil vedle Clinta. Někam spolu zmizeli a nasadili mi tím brouka do hlavy. Wanda se zvedla a také někam odešla. Hádám, že k baru.
"No jasně! Stačí tam přidat cívku, která mi pomůže k negování síly, díky které pak tlak bude vyvážený a budu moct využít zákon-" řekl zničeho nic Bruce aka Hulk. Víc jsem neslyšel, protože se rozběhl k výtahu a klidně se vsadím, že běžel do laborky.
"Tak to vypadá, že jsme si tu zbyli sami," dolehl ke mně Thorův hluboký hlas. Rozhlédl jsem se po nyní prázdném stole.
"Máš pravdu!" zavolal jsem na něj a snažil jsem se pochytit jeho odpověď.
"Vůbec tě neslyším! Můžeš si jít sednout sem?" ukázal jsem na židli vedle sebe a snažil jsem se mu naznačit, co jsem mu právě řekl. Naštěstí to pochopil a za pár vteřin seděl vedle mě.
"Docela to tady řve, není-li pravda?" zeptal se mě a já jsem přikývl.
"Jaké to je u vás na Asgardu?" zeptal jsem se ho a opravdu mě to zajímalo.
"Máme velké oslavy, kde je mnoho jídla, alkoholu a zábavy. Vypráví se válečné historky a je to mnohem větší zábava než nějaké hraní na hady," vysvětloval mi a u toho házel kritický pohled na celou parádu okolo.
"To zase v mé době lidé tancovali. Bylo to velmi noblesní a plné elegance. Ženy měly krásné šaty, které odhalovaly tak akorát," zaměřil jsem se na jednu ženu, která na sobě neměla skoro nic.
"Pravíš, že toto za tvé doby nebylo?" divil se Thor.
"To tedy nebylo. Děkuji za to," usmál jsem se.
"To jste za 40 let změnili midgardský zvyk?" zeptal se a dal na sobě znát dávku obdivu.
"Za 70 a ano. Už to tak bude," ušklíbl jsem se.
"U nás na Asgardu se nic nemění. Století a století žádný vývoj. Obdivuji vás. Opravdu ano," také se usmál a zvedl se.
"Jdu pro nějaké pití, chceš také?" zeptal se mě.
"Jen nealko," také jsem se usmál a Thor přikývl. Odešel k baru a já zůstal u stolu sám. Ne však na dlouho. Přišla ke mně ta velmi odhalená dívka.
"Zdravím!" pozdravila mě a velmi svůdně si sedla na předtím Thorovo židli.
"Také zdravím, drahá slečno," vzal jsem její ruku a něžně ji políbil. Její tváře zrůžověly. Nejspíše na to není zvyklá. U mě v době tohle bylo automatické chování. Něco se prostě neodnaučím.
"Proč takový fešák jako Vy, sedí sám?" zeptala se mě a svojí nohou se pod stolem dotkla té mé. Nohu jsem posunul dál, takže na ní nedosáhla.
"Chráním pořádek," usmál jsem se na ní.
"Nechtěl byste si jít zatancovat?" zeptala se a svůdně mrkla. Nejspíš ani moji odpověď nevnímala. Nezbývalo mi, než souhlasit. Dámu nemohu odmítnout. Za ruku mě vtáhla na parket a začala se vlnit stejně jako lidé okolo. Všude okolo mě byla zpocená těla a všude blikala světla. Žena se ke mně přiblížila nebezpečně blízko a chystala se mě políbit. Rychle jsem ucukl.
"Omlouvám se, slečno. Jsem zadaný," usmál jsem se na ni a vyrazil jsem pryč z parketu. Došel jsem zpět ke stolu, který byl rezervovaný pro team Avengerů.
"Takže já s tebou chvilku nejsem a tu hned protáčíš sukně? To jsi mi tedy přítel," procedil skrz zuby Tony, který si sedl vedle mě. Na tváři měl jasnou šmouhu od rtěnky.
"To mi říkáš ty?! Koukni se jak vypadáš!" nedal jsem na sobě vůbec znát, jak jsem byl zaskočený z oslovení 'přítel.' Tony nic neříkal a rukou si sáhl na flek od rtěnky.
"To nic není. Zajímalo by mě, co jsi s tou děvkou na parketě dělal," znovu na mě udeřil a snažil se udržet na tváři svoji ocelovou masku.
"Jo to nic není?! Aha! Takže tady pán si může líbat kde koho, ale já si zatancovat nemůžu. Víš co, mám tvého ega dost!" křikl jsem na něj a stoupl jsem si. Naštěstí tu hudba řvala tak nahlas, že nás nikdo okolo neslyšel.
Tony si okamžitě stoupl také a chytl mě zdravou rukou za rameno.
"Steve počkej. Já ti to vysvětlím. Jenom bych prosil, abychom to řešili někde jinde," snažil se mě zastavit a konečně odendal svojí chladnou masku. Tvářil se vyděšeně a v očích měl slzy. Zkráceně se tvářil jako to nejroztomilejší štěně.
"Táhni pod stůl a opovaž se mi jedinkrát zalhat," řekl jsem mu a provrtával jsem ho očima. Tony mě poslechl a za chvíli jsme oba seděli pod stolem. Naštěstí zde byly ubrusy až na zem, takže jsme měli dokonalé krytí.
"Tak mi to teda pověz."
A/N
Tak co na to říkáte? Další kapitola až ve Čtvrtek. Jedu do Vídně a nebude čas. Všem moc děkuji za čtení, komenty i za hvězdičky. Vážím si toho.
Co říkáte na tu hroznou informaci o Chrisovi Evansovi? Snaží se nám znovu a tentokrát finálně rozdělit 'Stony dvojku.' Kdo vůbec neví o čem mluvím, tak Chris po dotočení Avengerů 4 končí s Capem. Už nebude žádný Captain America. Asi z toho umřu. Kdo si chce pobrečet se mnou, tak se nebojte napsat komentář.
Love you!
ČTEŠ
Not My Type - Stony [1]
Fanfiction"Řekl jsem ti už někdy, jak moc tě miluji?" "Řekl jsem ti už někdy, jak moc tě nesnáším?" "Vím, že se ti líbím." "Vím, že nejsi můj typ." ---- Nevychází spolu, nemluví spolu a už vůbec spolu netrváví čas o samotě. --- "A co dát Starka a Rogerse spo...