5. Chapter

650 55 0
                                    

Tento večer bude ešte zaujímavý..

"Chceš o tom rozprávať?" opýtala som sa opatrne.

"V poriadku. Pýtaj sa, odpoviem.. Je to uzavretá kapitola môjho života." povedal takmer až moc pokojne.

"Kedy si ťa Patrickovci adoptovali?" položila som priamo otázku.

"Pred piatimi rokmi, keď som mal štrnásť." povedal s prázdnym výrazom v tvári.

"Wau, poznám ťa štyri roky, ale o tomto som nikdy nepočula.." priznala som.

"A si šťastný?" spýtala som sa napokon.

"Nieje to jedno? Aj tak ma nemáš rada.."

"Preboha Nath to, že ťa nenávidím neznamená, že ťa nemám rada.." obaja sme sa na mojom argumente zasmiali.

"Nie, vážne Nathan, nemusíme si lízať gulky, aby sme boli priatelia a aby nám navzájom na sebe záležalo." moju poznámku odignoroval, tak som ho chytila za ruku. Od nervozity sa mu hrozne triasla ruka. Prešla som mu palcom po hánkach aby sa upokojil.

"Či som šťastný? Sedím v aute za niekoľko desaťtisícov , vedla mňa sedí najbláznivejšia a najodvážnejšia dievčina akú som kedy stretol, mal by som byť šťastný." pri dokončení posledného slova sa na mňa pozrel a vyceril na mňa rad bielych zubov. Zvyšok cesty vsadil Nath na rýchlu jazdu, nikto z nás nevydal ani hlások. Po vcelku krátkej ceste sme zastavili pri pizzerke. Nathan vystúpil a pohotovo pribehol ku dverám spolujazdca .

"Slečna?" otvoril dvere a nastavil ruku aby som mohla vystúpiť. Jeho ruku som váhavo prijala a spoločne sme vošli do pizzerky. Sadli sme si ku stolu presne v kúte, no nepôsobil osamotene, skôr útulne.

"Takže vzhľadom na to, akú máš postavu, ťa tipujem na maxipizzu.." snažil sa ma uraziť. Však on sa zbadá!

"Maxi s feferonkami a olivami." usmiala som sa na neho.

"A teraz vážne Océane, nech vieme, čo povedať, keď príde obsluha." povedal vážne.

"Chcem maxi s feferonkami a olivami, a ak si zástanca toho názoru, že by dievčatá mali žrať v reštauráciách byliny a iné sračky, tak okamžite idem domov a už ma v živote neuvidíš." predniesla som najpokojnejšie ako to šlo.

"Wau, toto nikdy nepochopím. Vážimte niektoré tak do 50 kilo a pri tom sa dlávite maxi pizzou."

"Dobrý večer, čo si želáte?" usmiala sa mladá čašníčka na Nathana.

"Maxi s feferonkami a olivami.." povedal a pri tom sa na mňa šibalsky usmial.

"A nápoje?" vyrušila naše sprisahanecké pohľady.

"Cola.." jednoducho povedal Nath.

"A sestra?" predniesla provokatívne.

„Zlatíčko, priateľ sa hľadá ináč. Najprv tu na mňa hádžeš úsmevy, ako keby som tu nebol s touto kráskou a potom ju nazveš mojou sestrou. Ak to nevieš vystáť, tak sem prosím ťa zavolaj niekoho iného.." povedal kľudne Nahan.

"Sestra si dá sprite." usmiala som sa na ňu. So zahanbením odcupitala naspäť ku pultu.

"Kráska.." odmlčala som sa posmešne. "Povedal si to ako keby sme sem prišli ako pár."

"Océane moc si veríš, ja som zadaný." žmurkol na mňa jedným okom. Ja mu ho fakt vypichnem! Že ja si moc verím?!

"Ale, a s kým, poznám tú nešťastnú?" ironicky som sa spýtala.

"Poznáš a nehovor, že by si nechcela byť na jej mieste.." odmlčal sa nadšene. "..Mackenzie.." Takmer mi zabehlo naprázno. S tou radodajkou?! Veď tá mu určite zahýba aj teraz! Že to nemyslí vážne?!

"Ježiši, čo ešte neviem?! Vyklop to! Je tehotná? Máš smrtelnú chorobu? Preboha, nemyslíš, že už tých prekvapení bolo až až?!" vykríkla som pod tlakom. Medzi tým sa Nathaniel rozbehol ku dverám. Bolo to trochu komické. Vačšinou takto vybehne dievča a za nou chalan, nie naopak. Tiež som sa sama sebe čudovala, čo ma tak vytáča na fakte, že namyslený imbecil je s radodajskou pipkou.

"Nath, nemyslela som to tak! Stoj!" zakričala som bežiac za ním. Všetci na nás pozerali, no mne to bolo fuk. Vybehla som pred pizzerku no nikoho som nevidela.

"Nath prosím, prepáč mi. Neviem čo to do mňa vošlo." zakričala som do tmy. Nič. Ani šuchnutie. Potom som začula hrkotanie kamienkov. Rozbehla som sa za roh pizzerky. Sedel tam na obrubníku, hlava medzi kolenami. Prisadla som si ku nemu na obrubník. Objala som ho jednou rukou okolo pliec.

"Nepatrím sem." napokon z neho vyšlo.

"Čo?" spýtala som sa nechápavo.

"Nepatrím sem. Stále som si nezvykol. Štátna mi chýba.. Trúfam si povedať, že aj opatrovnici. Mám všetko čo chcem, mám na hovno zbohatlíckych priateľov, mám zbohatlícku, populárnu priateľku, no niesom šťastný." Takže takto to je..

"Nechcem prirovnávať tvoje s mojim, pretoze je to určite iný prípad, ale ja si myslím tiež, že sem nepatrím.." Potom zvihol konečne hlavu a pozrel na mňa pohľadom násilníka.

"Mám nápad." oznámil.

"Mam pocit, že to nebude nič dobré, no spusť.." usmiala som sa na neho.

"Ja poviem otcovi, že chcem jednoducho prestúpiť na štátnu, on nebude isto proti, potom načneš ty svojho otca a ja s mojim ho už spracujeme, čo ty na to? Together na štátnej?" povedal s nadšením v očiach.

"Ja ti neviem, poznáš môjho otca.. Prečo by ma dával na školu, podla neho, pre odpad." pozrela som do zeme. Nathan sa postavil a podal mi ruku. Ja som ju prijala, no ako ma potiahol v ruke mi niečo zapraskalo, presne v tej, ktorou som udrela Mathisa. Obaja sme sa zhrozene pozreli na moju ruku.

"Bože, ako to vysvetlíš tvojim fotrovcom!?" Chytil si Nathan tvár do dlaní.

"Teraz na to nemyslime, čaká nás, teda skôr mňa, maxi pizza.." usmiali sme sa na seba ani keby sa máme radi. Pred chvíľou sme z pizzerky vybehli ako dvaja tragédi a teraz sa vracáme ruka v ruke s úsmevami na tvári. Na stole nás už čakala pizza a nápoje. Tá pizza bola fakt obrovská.. Sadli sme si a pustili sme sa bez slov do jedla. Ja ako správna pažravka som dojedala druhý, zatiaľ čo Nathan sa trápil s prvým. Po chvíľke som končne s pocitom sýtosti dojedla štvrtý kúsok, Nathan s problémami dojedal druhý.

"Teda, tie dva si budem musieť zabaliť. Vidím, že ty nič baliť nemusíš." zasmial sa a potom ukázal čašníčke nech sem dotrepe ten jej zadok. Zatiaľ čo vysvetľoval jeho požiadavky ja som pozerala von oknom. Po chvíľke čašníčka doniesla tašku a Nath zaplatil. Obaja sme sa zodvihli zo stoličiek a mne to všetko došlo. Tento večer už končí.. Možno už takýto večer nezažijem. Toto bol prvý večer v mojom živote strávený mimo domova, ono to nieje až tak zlé ako tvrdia rodičia. Ak bolo toto tak super, tak aká musí byť párty? Dúfam, že zistím.. Nasadli sme do auta a Nathan naštartoval. Bez slova sme vyrazili a bez slova sme aj išli.

Océane's secretTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang