cast ? και μικρή περίληψη

5.2K 208 18
                                    

Το παρόν έργο πνευματικής ιδιοκτησίας προστατεύεται κατά τις διατάξεις του Ελληνικού Νόμου (Ν. 2121/1993 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει μέχρι σήμερα) και τις διεθνείς συμβάσεις περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται απολύτως η άνευ γραπτής αδείας του συγγραφέα κατά οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο αντιγραφή, φωτοανατύπωση και εν γένει αναπαραγωγή, διανομή, εκμίσθωση ή δανεισμός, μετάφραση, διασκευή, αναμετάδοση, παρουσίαση στο κοινό σε οποιαδήποτε μορφή (ηλεκτρονική, μηχανική ή άλλη) και η εν γένει εκμετάλλευση του συνόλου ή μέρους του έργου.

Τα ακόλουθα αποτελούν μη πνευματική ιδιοκτησία μου και ανήκουν καθαρά στους δημιουργούς τους :
Α) Εικόνες
Β) τραγούδια +μουσική +στιχοι
Γ) Φωτογραφίες

Το παρόν έργο που είναι γραμμένο από εμένα , αποτελεί καθαρά δική μου πνευματική ιδιοκτησία.  Εχει καταχωρηθεί και κατοχυρωθεί νομικά.Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αντιγραφή και κάθε είδους υποκλοπη του κειμένου χωρίς την δική μου γραπτή άδεια

Πώς να αντισταθώ?

Πφφφ στα σκαριά λοιπόν και μετά από αρκετή σκέψη ξεκινάει ακόμα μια...

Ο βασικός πρωταγωνιστής μας θα είναι ο Μάνος από το Dark Secrets the game of lust...

Μετά από αρκετή σκέψη αποφάσισα πως του αγοριού μας του χρειαζόταν μια δική του ιστορία... Βέβαια η ζωή του θα γεμίσει περιπέτειες αλλά είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρει.

Πηρα επίσης μια σημαντική απόφαση. Επειδή σαν Cast ήμουν αρκετά διχασμένη είπα σε αυτή να μην βάλω και να τους αφήσω στην φαντασία σας. Αν πάραυτα όμως θέλετε να προσθέσω cast θα το κάνω:)

Έψαξα τόσο πολύ να βρω το κατάλληλο αρσενικό για τον ρόλο του και κατέληξα πως κανείς δεν πληρεί τις προϋποθέσεις ... Η δεν μπόρεσα ν εντοπίσω εγώ κάποιον

Φυσικά και θα μπορούσα να βάλω κάποιον από τα προηγούμενα cast γιατί όπως ξέρετε έχω αδυναμία σε συγκεκριμένα πρόσωπα αλλά δεν το θεώρησα σωστό. 

Έτοιμοι για περίληψη???

Γιου χουυυυυ ❤❤❤❤

Ένα από τα πράγματα που σιχαίνοταν στη ζωή του ηταν το ψέμα... Εξάλλου κατά εναν τρόπο μεγάλωσε μέσα του.
Άφησε  πίσω του ένα αρκετά ταραγμένο αλλά κρυφό για όλους παρελθόν όταν αποφάσισε να δεχτεί την πρόταση που του έγινε.

Ο Μάνος βρήκε επιτέλους δουλειά ως σωματοφύλακας της οικογένειας Πραις στην Βοστόνη. Εφυγε από την Ελλάδα κάνοντας το όνειρο του πραγματικότητα. 

Εκείνη ηταν αδίστακτη. Μολις στα 26 παντρευτηκε τον μεγαλοεπιχειρηματία Άντριου Πράις καθαρα για τα λεφτα του. Δεν την ενδιαφέρε ποιούς θα πατήσει αρκεί να πετύχει τον στόχο της ο οποίος για την ιδια ηταν ξεκαθαρος . Ηθελε να αναλάβει ολόκληρη την εταιρία του άντρα της.

Τα σχέδια της όμως δεν πέρασαν απαρατήρητα . Παρα τα οσα του ελεγαν οι συμβουλοι του και η πρωην γυναικα του Ο Άντριου αρνιόταν να πιστεψει πως η κατά 20 χρόνια μικρότερη σύντροφος  του θέλει να τον βλάψει.

Ο Μάνος κλήθηκε να  αναλάβει εξολοκλήρου την προστασία του .

Εκείνη θα προσπαθήσει με κάθε τρόπο να τον βγάλει από τη μέση. 

Στο φως δεν θα αργήσουν να βγουν μυστικά που θα καταστρέψουν τους πάντες ...
Μια κρυφή ζωή...
Σχέδια του παρελθόντος...
Σκιές που επιστρέφουν...
Ένας πόλεμος για την επιβίωση...

Ένα πρωί ο Άντριου θα βρεθεί δολοφονημένος....  ποιος τον σκοτωσε ομως ?
Άραγε εκείνη τα κατάφερε?
Η μήπως όχι...
Όταν ο θάνατος θα έρθει  κανείς δεν θα καταφέρει να βγει αλώβητος...


Αυτά για την ώρα αγάπες μου !!!

Να ενημερώσω πως η ιστορία θα πάρε σειρά μετά το τέλος του άλλου βιβλίου:)

Όπως ξέρετε παράλληλα θέλω την κατανόηση σας... ετοιμάζω για έκδοση ένα βιβλιο εκτός wattpad ... Έχω δουλειά,παιδί,άντρα και ένα σπίτι!!!

Όπως καταλαβαίνεται δεν μπορώ 7 στα 7 να γράφω:)

Επίσης υπάρχει περίπτωση ακόμα ένα βιβλίο να γυρισει σε έντυπη μορφή και αγχώνομαι...

Πάραυτα όσες με γνωρίζετε ξέρετε πως ότι ξεκινάω το τελειώνω ...

Γνωρίζω πως έχω ακόμα και ιστορία μεταφυσική για να αρχίσω αλλά θα πάρει την σειρά της κι εκείνη σύντομα:)

Σας φιλώ ..

Dark Secrets: The game of Death (2)Where stories live. Discover now