Η επόμενη μέρα

1.9K 205 7
                                    

"Όσο και να μην θέλω να φύγω ...Όσο Και να σ'αγαπώ... Όσο και να πονάω... φεύγω... φεύγω μωρό μου ,γιατί έτσι είναι η ζωή... γεμάτη ψευδαισθήσεις. "

.
"Όλοι οι επιβάτες της πτήσης 40167 μ προορισμό τη Βοστόνη καλούνται στην πυλη Α6 . Η επιβίβαση ξεκινάει. Να έχετε μια υπέροχη πτήση "

Η φωνή της κοπέλας από το μεγάφωνο του αεροδρομίου τον έβγαλε από τις σκέψεις.  Λίγες ώρες πριν κρατούσε στα χέρια το κορμί της.. Και τώρα; τώρα όλα ήταν θρύψαλα , σπασμένα κομμάτια του εαυτού του που χάθηκαν...

Η οθόνη του κινητού του άρχισε να αναβοσβήνει για ακόμα μια φορά αλλά δεν ήξερε τι άλλο να πει ,τι άλλο να κάνει... Σκέφτηκε πως για να τον παίρνει η μητέρα του τηλέφωνο ίσως έχει μάθει κάτι οπότε προτίμησε απλά να μην το σηκώσει.

Η ξανθιά καλλονή πλησίασε και ο Μάνος γύρισε αλλού το βλέμμα. 

Την έβλεπε , δεν είχε πάρει τα μάτια της από πάνω του . Έκατσε δίπλα.  Υπέθεσε πως θα ήταν γερμανίδα από την συμπεριφορά και την παρουσία της αλλά όσο όμορφη κι αν ήταν δεν της έδωσε καν σημασία. 

Σηκώθηκε και πήγε στην πυλη επιβίβασης.

Η συναισθηματική του φόρτιση ήταν αρκετή. Έφερνε στο νου του όλα όσα προηγήθηκαν και δεν σταμάτησε λεπτό να σιγομουρμουραει. Από την μια κατηγορούσε τον εαυτό του που τόσα χρόνια δεν τόλμησε ποτέ να κάνει μια κίνηση.  Από την άλλη όσο και να αναγνώριζε το γεγονός πως η Μυρτώ αγαπούσε τον Στέφανο πίστευε πως δεν έπρεπε να τον υπερασπιστεί μετά τα όσα ειπώθηκαν από εκείνον.

Ένιωθε διχασμένος, προδομένος και απογοητευμένος.  Κοίταξε τα χαρτιά που είχε στα χέρια.  Ίσως έτσι έπρεπε να γίνει, ισως απλα φεν ηταν γραφτο του να καταληξει μαζι της , να υον αγαπησει οσο το έκανε κι εκεινος ...σκέφτηκε και προχώρησε στην υποδοχή. 

Έδωσε το εισιτήριο και επιβιβάστηκε μαζί με τους υπόλοιπους επιβάτες. Η ψυχή του άδεια, κενη... ένιωθε ξένος και αποκομμένος από όλους. Έκλεισε το κινητό αγνοώντας κάθε κλήση της μητέρας του και μπήκε στο αεροπλάνο

Κάθισε στην θέση του . Εβαλε στην διπλανή που ήταν άδεια το σάκο και προσπάθησε να αδειάσει το μυαλό του. Έβγαλε τον μαύρο χαρτοφυλάκα και τον άνοιξε.  Η ζωή του έπρεπε να αλλάξει και ήταν αποφασισμένος να συγκεντρωθεί στην δουλειά και μόνο. 

Dark Secrets: The game of Death (2)Where stories live. Discover now