μείνε....

1.7K 208 26
                                    

"Θα ζήσω για σένα... θα πεθάνω αν χρειαστει...."

(Αν ήρθατε  εδώ ξέρετε... γρήγορα έξω!!! Διαβάστε πρώτα τη Μυρτώ !!)

Μάνος pov

Σηκώνεται... το μωρό μου σηκώνεται και αρχίζει να τρέχει... Που στο διάολο πάει... Θέλω τόσο να την σταματήσω. Κι αυτός ο γαμημένος παπαρας που έχει δίπλα της ποιος είναι;Η Αμέλια με κοιτάζει... Κατάλαβε... Είναι τόσο έξυπνη γαμωτο !

Εκείνος φεύγει και την ακολουθεί... τα νεύρα μου ! Αν πειράξει έστω και μια τρίχα της θα τον σκοτώσω! Θα τον πνίξω με τα ίδια μου τα χέρια.  Ο Άντριου κάθισε και μιλάει με τη σερβιτόρα αλλά εγώ δεν μπορώ ούτε ανάσα να πάρω.  Νιώθω το σμοκινκ να με πνίγει... ηλίθιο κοστούμι ! Η Αμέλια μου κανει νοήματα αλλά δεν καταλαβαίνω... σηκώνεται κι αυτή..

"Έλα σε 5 λεπτά στις γυναικείες..." λέει και φεύγει... άτιμη γυναίκα! Το ήξερε ότι θέλω να πάω ...

Περιμένω υπομονετικά και κοιτάζω το ρολόι μου ... 2 λεπτά ακόμα... Νιώθω πως θα εκραγω ... Δεν μπορω να περιμένω άλλο. 

"Πάω να δω ένα θέμα ασφάλειας. " λέω στον Άντριου και γνέφει θετικά.  Αύξανε το βηματισμό και πέφτω πάνω στον μαλακά. 

Δεν έχω ώρα γι αυτόν θα τον δείρω αργότερα αν χρειαστεί... βρίζει και ξέρω πως κάτι έχει συμβεί...

Πηγαίνω προς τις τουαλέτες και βλέπω την Αμέλια. 

"Πρόσεξε την... πονάει... " λέει και με χτυπάει στον ώμο... τι διάολο συμβαίνει με το μικρό μου κοριτσάκι ρε πουστη ?

"Τι λες ;" την ρωτάω

"Μπες μέσα που να σε πάρει και μην λες πολλά!!!!"φεύγει δίχως να μου απαντήσει .. φτάνω έξω από την πόρτα και παίρνω μια ανάσα... Αυτό είναι... Η τώρα η ποτέ...

Την ανοίγω και πέφτει επάνω μου ... τα μάτια της είναι θλιμμένα και η χτύποι της καρδιάς της γρήγοροι.. Η φλέβα του λαιμού της την προδίδει... Δεν μπορω να την αφήσω να φύγει... Δεν μπορω να φανώ μαλακας ξανά... Την έχασα μια φορά αλλά τώρα δεν με ενδιαφέρει... Θα την πάρω και θα φύγω και να πάνε όλοι να γαμηθουν ...

Φέρθηκα μια φορά σκατα και παρορμητικά και την έχασα... Όχι μωρό μου ... Όχι... Δεν θα ξανακάνω το ίδιο λάθος... 

Τριτοπροσωπη αφήγηση.

Ο Μάνος την τράβηξε απαλά από το χέρι και την έβαλε ξανά μέσα στο μπάνιο... Και μόνο το άγγιγμα του έφερε ανατριχίλα στο κορμί της... 1.5 χρόνο πριν έτρεμε κάτω από το κορμί του ... γινόταν δικιά του ... Και ότι και να είχε γίνει θα ήταν πάντοτε...

Dark Secrets: The game of Death (2)Where stories live. Discover now