εγώ για σένα....

2.3K 223 27
                                    


"Πονάς... βρίζεις τον εαυτό σου που είναι ένας δειλός και δεν τολμάει. Πρόσεχε γιατί όταν θα τολμήσεις θα είναι αργά. "

Το τηλεφώνημα δεν άργησε να έρθει. Λίγες ημέρες μετά ηταν όλα κανονισμένα, χωρίς να τον ρωτήσουν πάρα πολλές λεπτομέρειες αφού είχαν ήδη ενημερωθεί για εκεινον μεσα απο τον αναλυτικό φακελο που τους στάλθηκε για τις ικανότητες του, είχαν αποστείλει το εισιτήριο ... σε 1 ή μετά τον καλούσαν στην Αμερική.

Ενημέρωσε την μητέρα του λέγοντας της να μην πει τίποτα σε κανένα και πως βρήκε μια θέση στο εξωτερικό. Είχε κλείσει  το κινητό του...δεν ήθελε καμία επαφή και ειδικά με τη Μυρτώ Η οποία τόσες μέρες δεν τον πήρε καν τηλέφωνο .

Πρώτη φορά όμως στα τόσα χρόνια βλέποντας πόσο ηλίθιος ήταν ο αδερφός του απέναντι της ήθελε να παλέψει για εκείνη. Προσπάθησε... έπαιξε το τελευταίο του χαρτί αλλά λίγο πριν τη φιλήσει εκείνη ζήτησε το Στέφανο.  Ήταν αρκετό αυτό... ήξερε πως οι ελπίδες δεν υπάρχουν καν...

Όλα εκείνα τα σ'αγαπω που έλεγαν μεταξύ τους ,όλες εκείνες οι μικρές στιγμές... έφταιγε, έφταιγε γιατί ποτέ δεν της έδωσε το ερέθισμα. 
Νόμιζε πως από μικρή ήταν ερωτευμένη με το Στέφανο. Προσπαθούσε να κάνει τον αδερφό του να το δει... ήθελε να το ουρλιάξει αλλά ο μικρός ήταν κολλημένος. 

Όσες φορές και να μιλούσαν το αρνιόταν και ο Μάνος ηξερε τον λόγο. Ο Χρήστος έφταιγε για όλα...εκείνος και η μάνα τους. Του πέρασαν στο μυαλό πως η Μυρτώ είναι ξαδέρφη του ,πως είναι λάθος να την βλέπει αλλιώς... Ο Μάνος όμως αρκετά μεγαλύτερος και συνηδητοποιημενος γνώριζε πως στα 4ρτα ξαδέρφια αυτά είναι μαλακιες .

Πήρε το μαύρο σάκο και πέταξε μέσα τα απαραίτητα.  Εκτός από λίγα ρούχα και μια φωτογραφία της δεν ήθελε τίποτα άλλο μαζί του . Εκείνη ήταν η αγαπημένη του . Μόλις 15 ενώ εκείνος 20.... Η μοναδική μέρα που πέρασαν μαζί... Ο Στέφανος ήταν άρρωστος και πηγανε για μπάνιο οι δυο τους ... εκείνη του χαμογελούσε και καθόταν στην αγκαλιά του, εδειχνε τόσο ευτυχισμένη...

Αποχαιρέτησε τη μάνα του και τράβηξε προς το αεροδρόμιο.  Χωρίς πολλά πολλά. Έτσι ήταν ο Μάνος.  Σε όλα εκτός από τη Μυρτώ...

Το γεγονός πως έκανε ξανά πίσω για τον αδερφό του δεν πείραζε... Αυτό που τον εκνεύριζε όμως είναι πως ειχε μπροστά του όλο τον κόσμο και δεν το έβλεπε ...

Dark Secrets: The game of Death (2)Where stories live. Discover now