"Σ'αγαπάω μωράκι μου ... Δεν αντέχω..."
1.5 μήνα αργότερα ( περίπου 5 μέρες πριν το γάμο στην ελλαδα)
Κοίταξε το άδειο δωμάτιο. Είχε μαζέψει όλα του τα πράγματα σε ένα μικρό σάκο και ή ταν έτοιμος για την επιστροφή του. Όλα είχαν πάει όπως ακριβώς τα υπολόγιζε. Πάρε δώσε το στικάκι στην αστυνομία και μετά από αρκετό έλεγχο και ταλαιπωρία 20 μέρες αργότερα συνέλαβαν για φόνο τον Άντονι και την Μελάνι.
Συην επιφάνεια βγήκαν κι αλλά στοιχεία. Άνθρωποι έσπασαν και μίλησαν μέσα από το υπηρετικό προσωπικό. Δηλητηριάζαν στα τελευταία το μυαλό του Άντριου κατά της Αμέλιας. Το γράμμα εξετάστηκε και με βάση το βίντεο ομολόγησαν και οι δυο την ανείπωτη πράξη τους . Τον έκλεβαν για πάνω από 5 χρόνια . Αν και η Μελάνι αποδείχθηκε πιο καλή στο ψέμα ο Άντονι με φόβο για τη ζωή του μίλησε. Τους ειπε τα πάντα. Για κάθε απόπειρα δολοφονίας και κάθε στοιχείο. Έφαγε 18 χρόνια χωρίς αναστολή και η Μελάνι ισοβια οι κατηγορίες ή ταν πολλές .
Η Αμέλια μετά την αρχική του ομολογία αθωώθηκε αλλά όπως ηταν φυσικό δεν γύρισε ποτέ πίσω. Ανακοίνωσε στον Μάνο την σχέση της με τον Στέφανο κάτι που τον χαροποίησε. Τελικά κατάφερε να τη σωσει και παράλληλα να ελευθερώσει από τις τύψεις και τον Στέφανο. Γνώριζε τον αδερφό του . Ήξερε πως όλο αυτό το καιρό τυρανιοταν κι εκείνος για την εξαφάνιση της Μυρτώς. Δεν κατάφερε όμως να μάθει τίποτα παραπάνω για εκείνη εκτός από το γεγονός πως ειδοποιήθηκε για το γάμο. Η μητέρα της δεν έλεγε και πολλά στα αγόρια. Κατά βάθος κάνεις δεν μπορούσε να χωνέψει ακομα πως η Μυρτώ είχε ερωτική επαφή με τον Μάνο. Παρά τα χρόνια που πέρασαν και την ταλαιπωρία της μητέρας της ήταν ένα θέμα ταμπού σε ολόκληρη την οικογένεια.
Είχε μαθευτεί καταλάθος όταν μια θεία τους άκουσε μια συνομιλία της μητέρας τους . Όλοι ήξεραν πλέον αλλά κανείς δεν έλεγε τίποτα. Ο Μάνος από την πλευρά του δεν φοβόταν κανέναν. Μπορούσε άνετα να βάλει στην θέση του όποιον χρειαζόταν. Σε αυτό το γάμο όσο χαμηλό προφίλ και να κρατούσε ήξερε πως θα υπάρξουν εντάσεις.
Εξάλλου η Μυρτώ δεν ήταν μόνη της . Την είχε εκείνη την ημέρα. Αυτό όμως που τον τρόμαζε περισοτερο από όλα ήταν η ιδέα να την έγκυο στο παιδί κάποιου άλλου. Υπέθεσε πως θα ήταν περίπου 8 μηνών με βάση τα λεγόμενα της Αμέλιας. Όσο και να ήθελε να μην του αναφέρει το θέμα της εγκυμοσύνης το έκανε για το όλο του καλό. Όταν την πήρε να της πει για το αποδεικτικό χαρτι της αθωοτητας της εκείνη θεώρησε πως έπρεπε επιτέλους να του μιλήσει. Προσπάθησε να το κάνει και στο τμήμα πάρα την ένταση αλλά εκείνος δεν ήθελε να ακούσει τίποτα. Άκουσε όμως … έμαθε… η Αμέλια του είπε πως ήταν έγκυος εκείνη την ημέρα στο μπάνιο. Με βάση το οπτικό δεν θα ήταν πάνω από 2 με 3. Του είπε όμως και κάτι που τον ταρακούνησε. Τον είπε ότι ήταν κρυμμένη. Του είπε για τον τρόμο που είδε στα μάτια της . Για την κακοποίηση που σίγουρα θα υπήρχε.
YOU ARE READING
Dark Secrets: The game of Death (2)
AdventureΟ Μάνος θα κληθεί να παίξει το μεγαλύτερο παιχνίδι της ζωής του σε μια παρτίδα που βρίσκεται προς το τέλος. Αν δε προσέξει όμως, νικητής θα είναι ο θάνατος. Τι είναι άραγε ο θάνατος? Μια κατάσταση στην οποία το σώμα μένει χωρίς ψυχή... σαπίζει και χ...