"Μωρό μου καταρρέω... νιώσε με ..σου λέω σ'αγαπάω... σου λέω πως πονάω... πεθαίνω... "
Εκείνο το πρωινό ήταν μουντό, βροχερό και απόκοσμο. Ίσως μαζί με εκείνη να λυποταν και ο ίδιος ο ουρανός. Της έμοιαζε, έτοιμος να ρίξει τα δάκρυα του . Να ξεσπάσει την οργή και τον πόνο του. Έπιασε την άδεια της πλέον κοιλιά. Εκεί μέσα έζησε και πέθανε η ελπίδα ...
Είχε δώσει σε αυτό το μωρό μια υπόσχεση που δεν μπόρεσε να κρατήσει. Δεν κατάφερε να το φέρει στο κόσμο. Η μεγάλη ουλη από την καισαρική κοσμούσε μαζί με τους μώλωπες το κορμί της . Τα σημάδια αυτά δεν ήταν τίποτα μπροστά σε εκείνα της ψυχής όμως... Σκούπισε τα μάτια της και φόρεσε την ρόμπα της . Δεν ηθελε να βλέπει το σώμα της. Έμοιαζε άδειο... κενό... ένιωθε ένας μισός άνθρωπος δίχως νόημα.
Δεν θα γυρνούσε πίσω. Η απόφαση είχε παρθεί. Με κάθε κόστος θα παρέμενε στην Ελλάδα. Θα έπαιζε το θέατρο που της ζητούσε αλλά θα τον παρέδιδε στις αρχές. Θα έλεγε όλη την αλήθεια στη μάνα της. Ο χρόνος ίσως δεν γιατρεύει ποτέ τις πληγές της,θεωρούσε λάθος της να μείνει. Έπρεπε να είχε φύγει από την στιγμή που έμαθε για την εγκυμοσύνη της . Ίσως, ίσως να κρατούσε στην αγκαλιά της ένα μικρό μωρό και όχι μια άψυχη φωτογραφία του όταν της το αφαίρεσαν. Έμοιαζε σαν άγγελός... είχε διαμορφωθεί ολόκληρο αλλά πέθανε ακαριαία από την πτώση.
Η μέρα ειχε φτάσει όμως. Ακόμα και το κορμί της ήταν ζωγραφισμένο με μωβ χρώματα θα έβρισκε το κουράγιο να ταξιδέψει. Δεν μίλησε καθόλου με την μητέρα της . Ο Τζέιμς της είπε πως απλά θα δηλώσουν ότι το μωρό πέθανε. Την απείλησε ξανά. Ούτε καν ο θάνατος του παιδιού του τον συγκλόνισε. Όλα όμως θα έπαιρναν το δρόμο τους . Φοβόταν. Φοβόταν πως θα τον αντικρύσει . Πώς εκείνος θα κοιτάξει στην ψυχή της και θα δει κατάματα την αλήθεια.
Ντρεπόταν για την κατάντια της . Δεν ηθελε την λύπηση κανενός. Κοίταξε την βαλίτσα της , προχώρησε και έβαλε μέσα την φωτογραφία του μωρού της . Έβγαλε τη ρόμπα και φόρεσε την μοναδική αλλαξια που άφησε έξω. Μαύρα... Όλα μαύρα... πενθουσε και δεν θα το έκρυβε.
Έπιασε μια κοτσίδα τα μαλλιά της . Είχαν περάσει δύο μέρες που βγήκε από το νοσοκομείο. Οι γιατροί είπαν πως από θαύμα έζησε κι εκείνη. Ίσως ήταν η τιμωρία της σκέφτηκε...
Το προηγούμενο βράδυ και παρά την ταλαιπωρία της ο Τζέιμς δεν δίστασε να την χτυπήσει. Παντού εκτός από το πρόσωπο . Εκείνο θα έπρεπε να δώσει την μεγαλύτερη παράσταση της έλεγε...
YOU ARE READING
Dark Secrets: The game of Death (2)
AdventureΟ Μάνος θα κληθεί να παίξει το μεγαλύτερο παιχνίδι της ζωής του σε μια παρτίδα που βρίσκεται προς το τέλος. Αν δε προσέξει όμως, νικητής θα είναι ο θάνατος. Τι είναι άραγε ο θάνατος? Μια κατάσταση στην οποία το σώμα μένει χωρίς ψυχή... σαπίζει και χ...