Υποσημείωση. Αν ήρθατε πρώτα εδώ βγείτε και διαβάστε πρώτα το κεφάλαιο στη Μυρτώ... Έχει ήδη περαστεί:)
"Ο καιρός περναει... τα τέρατα κοιμούνται... φτανει ένα γεγονός...Ένα μονάχα για να τα ξυπνήσει και να έρθει ο όλεθρος..."
1 χρόνο αργότερα.
Μπήκε αγανακτισμένος μέσα στο γραφείο , κοπάνησε δυνατά το χέρι του στην μεγάλη ξύλινη επιφάνεια και ο Άντριου πετάχτηκε μέχρι το ταβάνι. Από την ημέρα που πάτησε το πόδι του σε εκείνο το σπίτι πέρασαν 18 ολόκληροι μήνες.
Με την Αμέλια δεν είχαν ξαναμιλήσει για κάτι εκτός από τα βασικά έπειτα απο εκείνη τη βραδιά. Είχαν γίνει άλλες δύο απόπειρες κατά του Άντριου αλλά ευτυχώς είχε προλάβει. Η εβδομάδα είχε φτασει στο τέλος της και ήταν ιδιαίτερα αγχωτική για τον Μάνο ο οποίος προσπαθούσε να σχεδιάσει το ταξίδι που θα έκαναν το απόγευμα.
Ο προορισμός ήταν το Λος Άντζελες. Η δεξίωση θα είχε αρκετό κόσμο από κάθε επιχειρηματική κοινότητα. Ως επί το πλείστον όμως θα απαρτιζόταν από ιδιοκτήτες εταιρειών . Ο Σκοπός ήταν φιλανθρωπικός αλλά δεν έπαυε να υπάρχει η πιθανότητα για ένα ακόμα χτύπημα. Με βάση όλα τα στοιχεία που είχε συλλέξει ήταν αδύνατο να εντοπιστεί ο κύριος υπαίτιος των επιθέσεων.
Δυστυχώς για το Μάνο οι δικές του υποψίες έπεφταν επάνω στην πρώην γυναίκα του Άντριου την Μελάνι και στον συνεργάτη του Άντονι αλλά τα άλλοθι που είχαν κάθε φορά ήταν ακράδαντα.
"Τι σε έπιασε και χτυπάς έτσι το χέρι σου στο γραφείο μου?" Ρώτησε και σηκώθηκε από την θέση του Ο Άντριου ενώ η Αμέλια καθοταν σιωπηλή στην πολυθρόνα.
"Έχεις τρελαθεί τελείως έτσι; σου είχα ξεκαθαρίσει πως θα πάμε αεροπορικώς κι εσύ τελευταία στιγμή άλλαξες τα σχέδια! Είμαι εδώ για την δική σου ασφάλεια αν δεν το έχεις καταλάβει. Εκτός αυτού άλλαξες και την σειρά που είχα βάλει τους φρουρούς στο κτηριο της δεξίωσης! Αμφισβητείς τις αποφάσεις μου και θέλεις να κάτσω ήρεμος?" Τα νεύρα του ήταν ένα χάλι.
Φυσικά και θα μπορούσε να οργανώσει και πάλι τα πράγματα από την αρχή αλλά ηταν αρκετα χρονοβόρο. Η Πηγή όμως της ανεξέλεγκτης κατάστασης του ήταν άλλη. Ο Στέφανος του είχε στείλει μήνυμα πως είχε κάποιες πληροφορίες για την Μυρτώ αλλά θα θα του τις έλεγε τηλεφωνικός. Όπως ήταν φυσικό τον είχε πάρει 100 τηλέφωνα αλλά δεν το σήκωνε. Το δρομολόγιο θα αναζητούσε νωρίτερα με άλλη αεροπορική εταιρεία αφού ο Άντριου άλλαξε τα σχέδια και δεν είχε χρόνο.
YOU ARE READING
Dark Secrets: The game of Death (2)
AdventureΟ Μάνος θα κληθεί να παίξει το μεγαλύτερο παιχνίδι της ζωής του σε μια παρτίδα που βρίσκεται προς το τέλος. Αν δε προσέξει όμως, νικητής θα είναι ο θάνατος. Τι είναι άραγε ο θάνατος? Μια κατάσταση στην οποία το σώμα μένει χωρίς ψυχή... σαπίζει και χ...