Αλλαγή πλεύσης

1.7K 198 9
                                    

"Μένεις και συνεχίζεις να παλεύεις.  Επιβάλλεται να το κάνεις..."

Αστυνομικό τμήμα 60 λεπτά αργότερα.

Ο πανικός που επικρατούσε στο κτήριο αγχώνε ακόμα περισσότερο την Αμέλια.  Καθισμένη σε μια καρέκλα κοιτούσε τον Μάνο να περιφέρεται στους διαδρόμους.  Ακόμα δεν είχε βγει καμία ανακοίνωση και ο Άντριου βρισκόταν στο νεκροτομείο του νοσοκομείου.  Ο θάνατος του ήταν ακαριαίος. Η σφαίρα διαπέρασε τον θώρακα και σφηνοθηκε στην καρδιά. Το πιο τρομακτικό όμως ήταν πως δεν ήταν μόνο μια η σφαίρα.  Όποιος το οργάνωσε τον ήθελε πάση θυσία νεκρό. Η δεύτερη άνοιξε μία  τρυπα στο κρανίο.

Η μεγάλη αίθουσα είχε σφραγιστεί. Αστυνομικοί καθ ε βαθμίδας και κλίμακας έκαναν έρευνες στο χώρο δίχως να δίνουν παραπάνω πληροφορίες. 

« Μάνο,φοβάμαι…» του είπε και του τράβηξε την προσοχή. Εκείνος την πλησίασε.  Γονάτισε μπροστά της και της κράτησε απαλά τα χέρια.

«τίποτα δεν θα αφήσω ν σου συμβεί. Εμπιστευσου με και θα την βρω την άκρη.  « σηκώθηκε και πήγε προς το γραφείο του διοικητή.  Δεν μπορούσε να μείνει άλλο στα σκοτάδια.  Έπρεπε να μάθει.  Άκουσε τις φωνές από μέσα και αποφάσισε πως θα ήταν φρόνιμο να ακούσει.

«Βάζω το χέρι μου στη φωτιά! Εκείνη το έκανε… και το τώρα ήθελε να τον βγάλει εκτός. Μόνο τα λεφτά του σκέφτεται. Έχω και το γράμμα κοιτάξτε το !!!» αναγνώρισε αμέσως την φωνή που δεν ήταν άλλη από του Άντονι. Η πόρτα ήταν κλειστή αλλά θα οριζόταν πως μέσα ήταν και η Μελάνι. Όλα όσα άκουσε ήταν αρκετά.  Έτρεξε προς την Αμέλια και την άρπαξε από το χέρι.

«Τρελάθηκες άνθρωπε μου ; τι κάνεις;»Είπε κι εκείνος της εκανε νόημα να σωπάσει. Βγήκαν από το κτήριο. Την έβαλε στο αυτοκίνητο δίχως να πει κουβέντα και την κοίταξε.  Έβγαλε τα κλειδιά και της τα έδωσε.

«Άκουσε με καλά. Πάρε τα πιο βασικά σου πράγματα.  Περιορισου σε ένα και μόνο σάκο. Βάλε στο αυτοκίνητο το Gps . Αναζήτησε το Paradise Motel έξω από την πόλη και περίμενε με εκεί.» Η Αμέλια αδυνατούσε να καταλάβει τι συμβαίνει. Τον κοιτούσε απορημένη .Πριν προλάβει να ρωτήσει κάτι την πρόλαβε.
«Θα κατηγορηθείς για το φόνο του ! Υπάρχει ένα γράμμα δεν ξέρω τι κρύβει μέσα του αλλά δεν έχω χρόνο για εξηγήσεις.  Φύγε κααι θα σε βρω εκεί. Αν δεν δεις ότι ειμαι εγώ μην ανοίξεις σε κανένα !» Τρομαγμένη από τα όσα της είπε έβαλε μπρος το αυτοκίνητο.  Το βλέμμα της του χάρισε ένα ευχαριστώ και πάτησε το γκάζι. 

Dark Secrets: The game of Death (2)Where stories live. Discover now