"Κρίνεις... βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να σκέφτεσαι. Τίποτα δεν είναι όπως δείχνει... Και τίποτα δεν ειναι δεδομένο..."
Το δυνατό κοπανημα της πόρτας έκανε ολόκληρο το σπίτι να τρέμει την οργή του . Γύρισε αργά,ο Άντριου είχε ήδη πληροφορηθεί την κατάσταση νωρίτερα αλλά ο Μάνος ήταν ανεξέλεγκτος και ήξερε πως δεν μπορεί να επιστρέψει σπίτι σε αυτή τη κατάσταση.
Τον ενημέρωσε πως τα φρένα από τα δύο μαύρα τζιπ ήταν πειραγμενα. Ελεγχθηκε και η μαύρη λιμουζίνα και είδαμε πως τα φρενα είχαν πρόβλημα. Ευτυχώς μετά από δικες του οδηγίες έριξαν κυριολεκτικά τα αυυοκινητα στα χωράφια κι έτσι δεν έπαθε κανένας κάποια σοβαρή ζημιά. Ο Μάνος φυσικά παρέδωσε το φάκελο αλλά από εκεί και έπειτα δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί. Για τον Άντριου ήταν φυσιολογικό καθώς είχε ζήσει κι άλλες απόπειρες στο παρελθόν αλλά ο Μάνος από την μέρα που πήγε πρώτη φορά αντιμετώπισε κάτι τέτοιο.
Ήταν περασμένες 12 και ήξερε πως όλοι θα ήταν ήδη στα κρεβάτια εκτός από τους εξωτερικούς φρουρούς. Κατευθύνθηκε προς το υπόγειο του σπιτιού όπου ήταν το μπαρ . Η πόρτα ήταν ανοιχτή και ένα αχνό φως έβγαινε από μέσα.
Το πρώτο πράγμα που αντικρυσε όμως μπαίνοντας μέσα ήταν εκείνη... καθισμένη σε μια από τις πολυθρόνες ,σκεπτική και με ένα ποτήρι στο χέρι έκλαιγε σιγάνα.
Με βάση όσα είχαν προηγηθεί νωρίτερα το πόρισμα στο μυαλό του είχε ήδη βγει . Μπηκε μέσα και έκλεισε δυνατά την πόρτα πίσω του . Εκείνη πετάχτηκε τρομαγμένη.
"Βρε βρε βρε ...." είπε και άρχισε να την πλησιάσει με αργά βήματα.
"Μην με πλησιάζεις!" Είπε και άρχισε να παραπατάει προς τα πίσω.
"Δεν θα σε γλιτώσει ούτε ο θεος ο ίδιος!" Με δυο δρασκελιες βρέθηκε μπροστά της. Όσο και να πήγαινε προς τα πίσω εκείνη δεν είχε άλλο χώρο. Την άρπαξε απ το χέρι και γυρνώντας την την πέταξε στο πάτωμα.
"Θα σε διάλυσω! Εσύ το έκανες έτσι?" Ούρλιαξε κι εκείνη άρχισε να κλαίει πιο δυνατά.
"Μίλα που να σε πάρει ο διάολος!" Πρόσταξε κι εκείνη σύρθηκε πιάνοντας το πόδι του .
"Σε ικετεύω. Δεν είναι αυτό που φαίνεται. " αποκρίθηκε αλλά εκείνος την κλώτσησε ελαφρά. Δεν ήθελε να της κάνει κακο αλλά η ενταση δεν βοηθούσε καθόλου.
YOU ARE READING
Dark Secrets: The game of Death (2)
AdventureΟ Μάνος θα κληθεί να παίξει το μεγαλύτερο παιχνίδι της ζωής του σε μια παρτίδα που βρίσκεται προς το τέλος. Αν δε προσέξει όμως, νικητής θα είναι ο θάνατος. Τι είναι άραγε ο θάνατος? Μια κατάσταση στην οποία το σώμα μένει χωρίς ψυχή... σαπίζει και χ...