Ell:
Bar sme našli veľmi rýchlo. V ruke som držala fotku Lindy odhodlaná sa na ňu pýtať. Hneď ako sme tam vošli všimla som si barmanku. Bola vysoká svalnatá a pohár ktorý držala v ruke bol taký maličký, že som myslela že ho rozbije. Držala ho a práve do neho pľula v tej sekunde som sa pozrela na Zoe ktorá sa uškrnula. Plus tá utierka ktorou ten pohár šúchala bola asi vytiahnutá so záchodu.
,,Je to snáď satanistka?" Opýtala sa Zoe. Vážne tak vyzerala.
,,Asi. Poďme si s ňou pokecať." Povedala som.
,,My počkáme tu a ak dačo, tak prídeme." Povedala Charlotte a chytila Nicka za rukáv. Ťahala ho a on skoro spadol a potom ho doslovne hodila na stoličku. Ja som pozrela po Zoe a ona tiež mala taký čudný výraz. Ale prestala som to riešiť. Na Charlotte si proste treba zvyknúť. Zoe a ja sme sa vybrali rovno smerom ku barmanke. Cítila som sa ako s filmu. Zastali sme pred barom a barmanka treska ten pohár o stôl. Začala liať s veľkej výšky dáku whiskey, celú dobu pri tom pozerala na mňa. Jej pohľad hovoril "zabijem ťa" naháňala mi strach. Chlap ktorému nalievala ten pohárik vlial do seba ako nič.
,,Čo chcete?" Opýtala sa barmanka a ten jej zabijácky pohľad pri ktorom žuvala žuvačku mi hovoril "otoč sa a vypadni" moju sestru to však neodradilo. S ruky mi vytrhla fotku a treska ňou o bar.
,,Poznáte ju?"
,,Jasne."
,,Čo nám o nej môžete povedať?"
,,Prečo by som ti to hovorila dievčatko?'' kým sa tie dve rozprávali ja som si sadla na stoličku a pozerala na ne. Jedna bola satanistka a druhá proste Zoe.. ona je tiež niekedy ako satan. Vážne, dokonca raz rozbila rukou stôl pretože bola tak veľmi nasratá. Kvôli mne, ako vždy naše úžasné hádky.
,,Pretože zomrela a my to vyšetrujeme" povedala Zoe.
,,Nevyzeráte ako policajtky alebo FBI." Zasmiala sa. Zoe dala ten svoj pohľad keď je nasratá. Zdrapila barmanku za košeľu a pritisla ju ku sebe.
,,Myslím že sa porozprávame." Zašepkala jej Zoe a prehodila ju cez barový stôl. Dosť som sa čudovala že to nikoho netrápilo. Teda jediný sa postavili boli len Charlotte a Nick. Ich výrazy mali veľa pomenovaný. Tak isto aj ten môj. Ale v prvom rade som sa čudovala, pretože dievčatko ako je Zoe len tak niekoho prehodila cez bar. Zoe chytila barmanku za vlasy a vytiahla ju až von. Ona sa samozrejme bránila a dosť kričala.
,,Táák čo o Linde viete?" Opýtala sa Zoe. Barmanka si odpľula krv z úst, asi nedopadla na zem práve hladko.
,,Dosť pila."
,,Prečo?"
,,Neviem, možno len bola závislá a keby mám takého frajera ako ona, tiež pijem."
,,Ako to myslíte?"
,,Je divný. Násilnícky a nevychovaný. Videla som aj že ju zbil." A to bol bod kedy sa Zoe dozvedela všetko čo potrebovala. Otočila sa na mňa a očami prešla na barmanku. Hneď som vedela čo odo mňa chce.
,,Kde žije ten jej priateľ?" Opýtala som sa.
,,Na Summerskej ulici. Dom číslo sedem."
Hneď ako mi to vyzradila naše kroky pokračovali presne tam. Dom bol veľký a ako z rozprávky. Mal asi štyri balkóny a prekrásnu záhradu. Až som sa čudovala, že v tom dome môže žiť niekto tak zlý.
Pred nami bola veľká brána a ja som si všimla fakt gombíček, usúdila som že je to zvonček a stlačila ho. Jeho zvuk bolo počuť až k nám a ja som sa strašne zľakla. S toho ako som zjačala sa zľakli aj ostatný a potom sme sa všetci spolu zasmiali.
YOU ARE READING
Creepy house
Mystery / ThrillerZdravím Vás ľudia. Chceme vám vyrozprávať jeden príbeh plný záhad, prepletený vraždou, ktorú vyšetrujú dve šialené baby. Píšem spolu s Zakysanka.