Zoe:
Nemala som v pláne sa odtrhnúť od nikoho s mojich drahých. Naše cesty sa stretli po dlhej dobe a ja som nevedela s kým byť častejšie, alebo o koho sa viac báť. To čo sa odohrávalo v mojej hlave bolo neopísateľné.
Ell mala mená všetkých obetí a tak sme sa rozhodli že sa rozdelíme. Mali sme vybavenú len Betty a to už bolo poobedie. Ell navrhla, že ona pôjde so Charlotte a Nickom aby im to všetko vysvetlila, pretože sa chcela ospravedlniť Nickovi, že mu klamala s tou strakou. Takže ja a Ben sme mali namierené do domu Olivera Lucka. On narozdiel od Betty nebol veľmi zazobaný. Dokonca som ho ani nepoznala.
,,Prečo si mi nikdy nepovedala, že máš chalana?" opýtal sa Ben, keď už sme boli v dostatočnej vzdialenosti od ostatných.
,,Nechcela som o tom hovoriť."
,,Myslel som si, že sme kamoši. Ale ty buď o sebe nerada hovoríš alebo ma berieš len ako tvojho učiteľa."
,,Neberiem ťa tak, proste som nechcela o ňom hovoriť. Viem, že by som sa rozplakala pretože mi strašne chýbal. Beriem ťa ako kamaráta a nechcem aby si bol naštvaný."
,,Takže keď si mi hovorila o Ell to ti nebolo do plaču, to ju nemáš až tak rada?"
,,Pozri ja a Ell máme divný vzťah." dokončila som rozhovor a zaklepala ma dvere domu. Otvorila nám mladá slečna, oblečená do čierneho tak isto opuchnuté a červenré oči. Vysvetlili sme jej kto sme a ona nás aj napriek jej obavám pustila do domu. Keď niekomu poviete, že ste riešitelia záhad ťažko vám uveria. Ani neviem ako sa mám ľuďom predstavovať.
Posadili sme sa na sedačku a ona nám povedala že je Oliverova mladšia sestra. Ich rodičia momentálne neboli doma a tak sme si museli pokecať len s ňou.
,,Ak sa môžem opýtať, Oliver so svojou partiu vždy robili takétu neplechu ako je napríklad vyvolávanie duchov?" opýtala som sa nie len pretože to bol prípad ale aj pretože ma to zaujímalo. Ktorý normálny človek robí niečo také? Prečo? Vždy keď som pozerala dáky seriál či film, nešlo mi do hlavy prečo to tí ľudia robia. To samozrejme bolo len hrané ale teraz keď je to realita, je to o sto krát divnejšie.
,,Neviem vám na to odpovedať. Ja som s nimi nechodievala nikdy von. Byť mladšia sestra je ako zo zlého sna. Musíte byť vždy doma a rodičia sa o vás neustále boja." povedala.
,,Kľudne nám tykaj. Ja som Zoe a toto je Ben." usmiala som sa na ňu a ona sa zasmiala.
,,Prepáč, ja som nevedela či vám tykať alebo vykať." chvíľku bola ticho a potom jej to akoby doskočilo do hlavy. ,,Ja sa volám Rebecca."
S úsmevom som sa na ňu pozrela a ani som sa nestačila nadýchnuť zapojil sa do toho aj Ben.
,,Takže, ak nevieš ako sa správal von. Aký bol doma?"
,,Tichý, uzavretý. Zdalo sa mi, že ho niečo trápi."
,,Kedy si si všimla, že sa začal tak správať?" Ben kládol dobré otázky a tak som ostala ticho a všetko to spracovávala. Dávala som si dohromady to čo Rebecca vravela.
,,Raz prišiel domov, bol veľmi vystrašený tak isto aj ako my. Pretože sa vrátil neskoro večer. Vtedy som s rodičmi hľadala Olivera asi všade. Nikdy sa nezdôveril nikomu z nás čo sa stalo, ale viem že ho to veľmi trápilo. On bol predtým dňom výrečný." povedala. Mne to z výsluchu stačilo a tak sme s Benom odišli.
Ell:
Vysvetlovanie, že Zoe je vlkodlak bolo dosť zlé.
,,Takže to už nikdy nebude normálna?" opýtala sa Charlotte. Nick bol ticho aj keď som videla, že je naštvaný. V túto chvíľu to bolo vidieť fakt veľmi.
ESTÁS LEYENDO
Creepy house
Misterio / SuspensoZdravím Vás ľudia. Chceme vám vyrozprávať jeden príbeh plný záhad, prepletený vraždou, ktorú vyšetrujú dve šialené baby. Píšem spolu s Zakysanka.