Lanet olasıca test !

1K 46 4
                                    

Vote ve yorumlarınızı beklerim bence gayet heyecanlı bir bölüm oldu :D iyi okumalar multimedia da Sage

İçeri girdiğimde gördüğüm şeyle ağzım açık kaldı resmen !! Lance ve Adam dövüşmek üzereler ve piç gibi Sage de izliyor bide tabi seyirciler .Kimse benim geldiğimi farketmemisti.Siktir bu adam napiyor !?

"Sayın seyirciler vampir dövüşü olimpiyatlarına hoşgeldiniz.Kurallar ; Kazanan yaşar , kaybeden ölür .' Ne diyor lan bu noluyor amk .İkisinden biri mi ölecek şimdi hayır hayır buna izin vermem .

"Durdurun şu oyunu " dedim ama kimse beni takmadı sadece sage onaylamayan bakışlar attı .

"Durdurun su lanet olasıca oyunu !!" Diye bir kükredim bu sefer dikkat çekebilmiştim herkes bana baktı .Adam â baktım onu kaybetmeye göze alır mıydım Hayır peki Lance î tabikide hayır !!

Tekrar Adama baktım.Bir şeyler diyordu hemen okumaya çalıştım.

"Beni unutmazsan sevinirim " dedi Lance baktım .

"Beni unutursan senin bacaklarını kırarım ' dedi gülerek normal bir zamanda olsa gülerdim ama konu onlar olunca asla ?!

"Hic kimse ölmeyecek bu oyunu durdurun " Sage de

"Sadece ben istersem durdururum ama şuan eğlenceli " dedi gulerek bu adam hala sırıtıyor mu cidden -_-

"Kendi ırkından en güvendiğin 2 kişiden birininin ölümü mu eğlenceli " dedim ve kahkaha attım .Tabi herkes garip bakıyordu ben de devam ettim .

"Eglence anlayışlarımız farklı babalık " dedim gülerek tabi herkes beni seyrediyordu bende en ön sıradan sandalye aldım ve kaptım oturdum .Onun umrunda değilse benim de değil .

Ne diyorum lan ben napıyorum böyle bunlar Adam ve Lance .İki en sevdiğim kişi noluyor lan bana amk kendim gibi değilim.Hemen ayağa kalktım herkes dengesiz oluşuma sasırmış olacak ki aa haa nidaları yükseldi .

"Bu oyunu durdur Sage " dedim gayet ciddi ve sert durusumla .

"Yoksa " dedi alaycı gülümsemesiyle .Cidden yoksa ne yapacaktım ne yapabilirdim ki buldum ...!!

Ben bise diyemeden dövüşü başlatacak adam 10-9 ..diye saymaya başladı .

Buldum ."Yoksa bu adam ölür " dedim bağırarak herkes bana baktı sustu Sage ye baktı sustu Sage nin yüzündeki alaycı siritis kaybolmamıştı hala .

"Emin misin " dedim ve el hareketimle adamın boynunu sıktım .

"Eminim katil değilsin " Doğru söylüyordu katil değildim lanet olsun.Adamın boğazını bıraktım Sage de devam etmesini gösteren bakışı attı ve adam saymaya devam etti  .

O sayarken dovustukleri yerin ortasına geldim daha doğrusu gelemedim birisi büyü yapmış olmalı geçemedim noluyor diye bakmamla kendimi sandalyede bağlı bulmam bir oldu .Yok artık siktir.

"Rufus büyü yaptı güzelim geçemezsin bende geçemem kimse geçemez bunu durduramam ki olsa bile canım istemiyor " Senin canını sikim piç kurusu .

Bunu düşünmemle kahkahayi basması bir oldu .

"Beni bırak " diye avazim çıktığı kadar bağırmaya başladım .Ama tınmadı.Hemde kimse tınmadı sikerim ama ben böyle işi .

"Ve sıfır başla " dedi o piç adam .Adam ve Lance ye baktım dövüşmeye başladılar lanet olsun annem ve babam gibi onların da gitmesine izin vermicem ve o an mucizevi andı içimi öfke kapladı ve ağzımdan istemedigim cümleler döküldü :

İçimdeki VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin