Multimedia da Adam.
Lance gerçekten iyi biriydi. Onu pek tanımasamda en azından samimi.Ve Adam 'dan hoşlanmasaydım Lance 'le bir umut olabilirdi. Gerçi Adam , Jessica 'yi öptü ama bence isteyerek öpmedi. Yani sırf beni sinir etmek için olabilir.Veya beni kıskandırmak için eğer bu yüzdense başarılı oldu.Ah ne saçmaliyorum ben .Çocuk öpmek istediği için öptü beni takmıyor bile anca ben kendimi kandırırım zaten.Ah.. Lance de Sage gibi zihnimi okuyor olabilir.Kes sesini iç sesim.
"Sende Sage gibi zihin okuyabiliyor musun "dedim gülerek.
"Hayır , maalesef ama o yeteneğim olsaydı îlk senin zihnini okurdum "dedi ve tabi bende kızardım...
O sırada Lance "Elbisen güzelmiş ve sana yakismis "dedi.Ah doğru ya hala elbiseyleydim.
Sonra o merak ettiğim şeyler olduğunu tahmin etti muhtemelen konuşmaya başladı..
"Sage vampir kurulunun başı . Vampir kurulu ilk vampirlerin zamanında kurulmuş ve bu nesilden nesile geçiyor , ama vampirler sonsuza kadar yaşar diyeceksin şimdi o zamanlar daha vampirlerin ne olduğu bile belli olmadığı için sonsuza kadar yaşayıp yaşamadıkları belli değildi.Vampirlerin sonsuza kadar yaşadıkları son zamanlara kadar anlaşilmamıştı.Neyse ben konuya döneyim. İlk vampiri , ilk kurtadam öldürdü.Böylece vampirler kurtadamlara savaş açtı . O sıralarda yavaş yavaş cadılar oluşmaya başladı.Cadılar daha çok vampirden dönme oluyor.Ama cadılar ne kurtların tarafında ne de vampirlerin. Sonra bir cadı ama dönemin en büyüklerinden onun özel gücü vardı , gelecekteki bazı şeyleri görebiliyordu.Senin büyükbabanın melez olacağını söyledi ki o zamanlar buyukbaban yeni doğacaktı . Sonra büyükbaban savaşırken oldu ve o sırada baban dogdu. Baban gerçekten güçlüydü.Ama maalesef kayboldu , sonra seni bulduk. Ve bir daha birakmamaya karar verdik "dedi kahkaha atarak.
Ve konuşmaya devam etti.
"Sage vampir kurulunun başı çünkü en yaşlı vampir aynı zamanda zihin okuma yeteneği var. Bende saf kan vampirim. Edgar ise insandı ama onun ailesi cadı idi. Ailesi Sage 'ye yalvardı vampir yapsın diye.Çünkü bir kurtadam onu yaralamis. "dedi.
Bu arada ben onu seyrediyordum. Yüz hatları o kadar çekici ki .Diye düşünürken ..
"Sen arabaya binmeden o çocuğa mi bakıyordun "dedi.
Bende "Adam ' a mi ?" diye sordum . O da acayip derecede sinirlendi . Herhalde onun adını bildiğim için .. Ama ona ne ya . Sanki o bir şeyim . Ama o kadar tatlı duruyordu ki kızamadım.
"Sinirlenince tatlı oluyorsun "dedim. NE NE NE !!!!BEN AZ ONCE NE DEDİM ,HAY MAL BEN !!!Ağzımdan çıktıktan sonra söylediğim lafı anladım.Ne bosbogazim ben ya.Bi kesemiyorum sesimi !
O da yumuşadı birden . Adam tabi yumuşayacak , iltifat ettin sonuçta !
"Demek öyle "dedi ve güldü . Al işte mal gibi ortada kaldım.Yerin dibine girsem de kurtulsam..
"Geldik"dedi. Ama getirdiği benim evim değildi , gerçi şato gibi ev ya .
"Burası benim evim değil ?"dedim.
O da çapkın gülüşünu yaptı ve "Benim evime hoşgeldin "dedi.
"Senin evinde ne isim var !!"
"Güzelim seni evine götüremem , kurtlar başına üşüşür ve yine ben seni kurtarmak zorunda kalırım "
Manyak bu çocuk ya resmen manyak .Onun omzuna vurdum ama hissetmedi bile.Vay anasını...
"Beni niye öptün"dedim.Ama bunu gerçekten merak ediyordum.Hem de benim Adam 'â baktığımı gördükten sonra öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Vampir
VampireTüm telif hakları bende saklıdır.Başkası tarafından kopyalanıp yapistirilamaz.Lütfen emek hırsızlığı gibi şeyler de yapmayınız ! Ki eğer yaparsanız kalbinizi kırarım ve nereye şikayet etmem gerekirse ederim . Bu konuda âcizlik yapmam . "Sana söylem...