Casus ?

238 13 3
                                    

Merhaba arkadaşlar . Gerçekten hepinizden çok özür dilerim . Neden yazamadığımı önceki bölümün yorumuna yazmıştım . Hepinizi çok çok özledim ve biliyorum hikayeyi de unuttunuz ve ben bunun için çok üzgünüm .  Hatta dürüst olmak gerekirse ben bile yazdığım hikayeyi unuttum ve bu yüzden binlerce defa yazdıklarımı okudum... :D Ama söz veriyorum bunu telafi edicem .  Umarım zaten unuttum okumicam demezsiniz ve umarım kütüphanenizden kaldırmamışsınızdır :/  Haklısınız bu konuda yapabileceğim bir şey yok . Sadece geri döndüm :D :D  Okumazsanız üzülürüm de ama tabi siz bilirsiniz :) İyi okumalar iyi eğlenceler.. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum  <3 :) . Multimedia da depo :)

Anna ' nın Ağzından ;

Çaresizlik .. Şuan hissettiğim tek şey çaresizlik..nasıl yetiştireceğimi bilmediğim bir olay için çaresiz hissediyordum. Hayatımda hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim ... Aklımda hep ya öyle olursa ya böyle olursa diyen ve beni endişelendiren taraflar vardı .. .

 Ve en önemlisi de  herkesin ve başta Jessica nın hayatını riske atıyordum. (Jessicayı düşündüğümden değil tabi bunların hepsi vicdan (!) ) Peki ne içindi bütün bunlar ? Güçsüz bir melez için ... Benim için .. Ya da herkes kendini düşünüyordu ve eğer kimliğim açığa çıkarsa kurtlar beni kendi taraflarına çekmek için uğraşırdı ... Bilemiyorum her ikisi de olabilir ...

 Peki ya işler umduğumuz gibi gitmezse ? O zaman ne olacaktı ? Oh , tanrım düşünmek bile istemiyorum .. Beni düşüncelerimden uzaklaştıran bir ses duyuyordum ama bu ses çok uzaktaydı . Belki o ses bile her şeyin doğru gideceğine inanmadığı için uzakmış gibi geliyordu bana ... 

"Ah , tanrım .. ANNA " diye bağıran Jessica sayesinde düşüncelerimden sonunda kopmuştum . 

"Ne var niye bağırıyorsun " diye söylendim . Ama gözümü açmamla niye söylendiğini anladım .. Herkes başıma toplanmıştı .. Yani herkes dediğim Edgar , Rufus , Jessica , Sage , Adam ve Lance ve diğer kurul üyeleri  (!) Gerçekten de az (!)..   Bir  saniye gözümü ne ara kapatmıştım ki ? 

"1 saat geçti hanımefendinin keyfinin gelmesini bekliyoruz hah " dedi ve o sinirle deponun diğer ucuna gitti . Bu kız niye bu kadar gıcık  !? Ah tanrım beni sinir ediyor .. Gerçekten başka kız mı yoktu ya -_-  Bende endişeleniyordum onun için . Salak ben !! 

" Üzgünüm , ama Jessica haklı Anna artık başlamalıyız .." dedi Lance sakin bir sesle .. Sesinde soğukluk vardı .. Daha doğru dürüst konuşamamıştık ama Adam konusu yüzünden olması muhtemeldi .Jessica yı savunuyordu bide bana .. Hah , o gıcık kızı nasıl savunur ya .

"Tamam başlayabiliriz " dedim sinirle . 

"Jessica buraya gel başlıyoruz " diye bağırdı Sage .. Anlaşıldı tek gergin olan ben değildim .. 

Jessica saniyesinde geldi ve yüzüme dahi bakmadan yerine geçti . Ne olcak sürtük işte . Oh , tanrım yine sinirimi bozmayı başardı ya . 

Depoya tekrardan göz gezdirdim . Ürkütücü görünüyordu aslında . Tavanda değişik şekiller vardı . Ve karanlık sayılırdı . Neyseki ışık vardı da az da olsa aydınlanıyordu . Sage bu depoyu nasıl buldu acaba ? Tam da istediğimiz gibi . Ürkütücü  , loş ve ilginç .. Her neyse ,  başlayalım bencede artık ..

"Şimdi herkes beni iyice dinlesin . Bu çok tehlikeli bir iş bu konuda hepimiz aynı düşüncedeyiz değil mi ? Anna bizim için her açıdan çok değerli ama diğer açıdan bakacak olursak ona ihtiyacımız var zaten bu işe bu yüzden kalkıştık . Evet , gerçekten çok az bir vaktimiz var ve hepimiz endişe içindeyiz . Ama her şey güzel gidicek ve plana sadık kaldıkça bir sorun çıkmayacağına inanıyorum . Bu yüzden sakin olun v.. "   diyen Sage tam devam ediyordu ki Rufus sözünü kesti .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin