Merhaba arkadaşlar :) Şu ana kadar okuyanlar için teşekkür ederim .Ama voteler çok az biraz daha artsa çok sevinecegim .Anlayamadığınız bir konu olursa yorum atarak sorabilirsiniz.Keyifli okumalar .Bu arada arkadslar Edgar ve Rufus kardeşler .Edgar konseyin üyelerinden .Rufus ise yardımcılar .Multimedia da konsey odasına girmeden
Anna nin Ağzından ;
Kapıyı actigim anda tüm gozler bana döndü.Ama herkes harıl harıl bisey yapıyorlardı ve telaşlilardi.Neler oluyor ?Benim ardımdan Lance de girdi o şaşırmış gibiydi .
"Neler oluyor " dedim ama kimse beni takmadı .Al işte niye bu kadar gıcıklar ?
"BURDA NOLUYOR!?" Diye avazim çıktığı kadar bağırdım .Lance kulaklarını kapatmıştı ve çok şirin görünüyordu ,Adam da yeni gelmiş ne olduğunu anlamaya çalışıyordu .Bu bagirmamin ardından herkes bana döndü neyseki .
"Bir haber aldık ,Adrian -Kurtların varisi -Chicago ya geliyormuş.Neden bilmiyoruz ,eğer senin evine giren kişi bu köpek ise seni kurtlardan sakladigimizi düşünüyor olabilir .Ama seni fiziksel olarak görmedi sadece evinin yerini biliyor o kadar yani seni tanımıyor sadece Chicago da melez olduğunu biliyor " dedi Rufus .
Bütün bunları nerden biliyor ?
"Ve sen bütün bunları nerden biliyorsun " dedim gözlerimi kısıp şüpheli bir tavırla .
Bütün gözler bana döndü .Gerçekten bunu kimse dikkate almadı mi yani .SALAKLAR !
Sonra herkes Rufus â döndü .Kekelemeye başladı .Kekelemeye başlayınca ne olur ? telaşlı olduğu ortaya çıkar ?Peki neden ?
"Ş şeyy yani ş şey işte " dedi .
"NEY İŞTE " diye bağırdım .Herkes bu kadar bagirmama irkildi .
Lafa kardeşi Edgar atıldı .
"O böyle telaşa endişeye gelemez , onun yerine ben açıklayayım .Chicago 'nun kuzeyinde kan bankası vardı ben oraya gidiyordum içeri girdiğimde herkes telaş halindeydi Rufus da oradaydı ;
"Ne oldu " diye sorduğumda "Adrian in korumalarinin Chicago ya doğru geldiğini gördüm " dedi ben de hemen Sage e haber verdim bizde neden geldiğini tartışıyorduk ." Dedi aslında açıklaması mantıklı ama Rufus û gerçekten gözüm tutmuyor .Neyse bunu sonra düşünürüm .
"Tamam yani benim için mi gelmiş " Dedim.
Sage de " Anladığımıza göre evet ama seni tanımıyor burda bir melezin olduğunu biliyor o kadar ve görünüşe bakılırsa gerçekten senin evine giren o olabilir ."
"Pekala buraya benim için gelir mi yoksa sadece araştırıp gider mi " dedim .Çünkü eğer gerçekten evime giren oysa ondan korkardım .Belki yani .
"Araştırıp gidicegini sanmıyorum sonuçta Chicago da yaşamıyor yani her gün gelip gitmez .Büyük ihtimalle melezi görmek isteyecektir yani seni ."dedi Sage .
"Ne yani beni görmesine izin mi vereceksiniz " dedim .
Sage alay dolu bir kahkaha attı .
"Tabikide hayır senin yerine başkasını göstericez.Melez diye yutturucaz."
"Peki ya guclerim ya sizin yaptığınız gibi benim gücümü test ettirmeye çalışırsa ne olacak , ha bide bu kız kim olcak ?"
"Jessica olacak senin yerine o zaman ışıkları keseceksin ve Jessicanin yerine sen geçeceksin test bittiği zaman Jessica ile yer değiştireceksin bunlar vampir hızıyla olacak ışık olmadığı için kimin kim olduğu belli olmayacak .Biraz riskli iş ama yapabileceğimiz başka bir şey yok " dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Vampir
VampireTüm telif hakları bende saklıdır.Başkası tarafından kopyalanıp yapistirilamaz.Lütfen emek hırsızlığı gibi şeyler de yapmayınız ! Ki eğer yaparsanız kalbinizi kırarım ve nereye şikayet etmem gerekirse ederim . Bu konuda âcizlik yapmam . "Sana söylem...