Enerji

1K 45 6
                                    

Yorum ve votelerinizi beklerim .:) ... Arkadaşlar bazılarınız Anna yi fotoğraf olarak begenmiyorlar.Ben normalde değiştirirdim ama kapağı değiştiremem üzgünüm :) Siz anna yi istediğiniz karakterde hayal edin .İyi okumalar :D Bir de biraz uzun olmuş olabilir :)

Anna nin Ağzından ;

"Senden 2 şey istiycem ve kabul ediceksin tamm mi ?" Dedi Lance .

"Tamam Lance "

"Şimdi 1.isteğim gidene kadar gözünü kapaticam.2.isteğim önce vücudunu geliştiricez  sonra da kan konusuna geçecez ve ben sana her konuda tiyo vericem "

"Olabilir , tamam " Geldi ve gözümü bağladı .

"Ben seni yönlendiririm " dedi ve arkama geçti heralde .15 dakikalık yürüyüşten sonra;

"Geldik " dedi .Bende gözümü açtım.Aman tanrım ,OMG YANİ .Ben bir ölüp geliyorum bu nasıl bir güzelliktir ya .

Kuşlar cıvıl cıvıl ötüyor (Multimedia da var ) .Her yer yemyeşil ortasında su var .Ama çok güzel böyle bir yer görmedim ben ya.Yemyesil değil aslında tam .Her renk var gibi .Mor mavi filan .

Şuan dışarıdan kesin gözler pörtlemiş , ağızim beş karış açılmıştır .Eski halime döndüm ve Lance e baktım ,

Hay anasını o da beni izliyormuş.Onun direk boynuna atladım .Tabi önce şaşırdı bende şaşırmadım değil ama :D Sonra ellerini belime koydu .

Ondan ayrıldım ."Lance burası muhteşem sanki büyülü gibi buranın bir ozelligi var mi ?"Neden bilmiyorum bunu sormak istedim buraya geldiğimden beri içimde değişik bir his var .

Ve o bu dediğime kahkaha attı .Ama gerçekten açıkçası süper bir gülüştü.

"Ah Anna gerçekten çok zekisin , evet burasının uzun bir geçmişi var ,burası cadıların vampirlerden ve kurtadam lardan saklanma yeriydi .O zamanlar cadılar taraflarını seçmek zorundalardi.Seçmek istemeyenler buraya gelirdi önceden burası böyle değildi burayı cadılar yaptı ,gördüğün gibi çok uzak ve ağaçlarla kaplı .Aslında burayı bilen çok kişi yok yani cadılardan .Cadılar buraya güçlenmek için gelirdi çünkü burda benliklerini bulurdu .Ama artık öyle cadılar yok .Biz de burada çalışacağız ."

Vay canına bu yaptığı en uzun konuşmaydı .Burada ben peki neden değişik hissediyorum bunun ismi "Güç " olabilir .

Ama ben melezim yani cadı değilim .Cadılar sadece burda güçlü olur .Benliklerini bulurmuş filan da nasıl buluyorlar ki .Aman ya neyse .Şu vücut seyini yapalım da gidelim .

"Tamam anladım hadi yapalım şunu " dedim .

"Bugün kan ile ilgili pek bise yapmayacağız aslında seni guclendirecegiz" dedi Lance .

"Sen nasıl istersen " dedim ellerimi kaldırarak .

Bana bir ağacı gösterdi ama ağaçta ağaç olsa 2 metreden daha uzundur .Ah umarım düşündüğüm şeyi söylemez

"Bu ağaca tırman bakalım yapabiliyor musun " dedi Ah lanet olsun .Ben hic ağaca tırmanmadım ki .

"Ya düşersem "dedim Lance e bakarak .

"Seni tutarım " dedi ama nasıl dedi Sanki ayıp bise yapıyoruz .

"Sapık " dedim bağırarak .Ağacın yanına yaklaştım.Yakından daha betermis ya .

"Bu ne ise yaricak " dedim .

"Bu kadar mızmız olma her vampir ağaca tırmanmayı bilir ."

"Peki tamam ." dedim ve ağacın dalına tutundum .Ayağımı ağacın cikintisina attım.Ve diğer çıkıntisina da .Ama o sağlam değilmiş siktir.

İçimdeki VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin