Gerçekler ve Acı

1.3K 44 7
                                    

Multimedia da Anna ve mavi gözleri for ... Eleştiri ve votelerinizi beklerim.Keyifli okumalar

Sonunda yürümem bittiğinde acayip yorulmustum. Karşıda bir kapı vardı , ihtişamlı ve baya uzun.

"Vay canına " dedim.

Adam da gülerek "Gerçeklerle savaşmaya hazır mısın ? " dedi.

Bir düşündüm.  "Eğer hazır olmasaydım gelmezdim ." dedim.

Adam da güldü. Ah o gülüşü her şeye bedel . Ne kadar güzel gülüyordu . Ah tanrım galiba yine saçmaliyorum.

Ve sonra Adam yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

"İçeride 5 kişilik vampir kurulu var. Ve onlar bise sormadığı sürece konuşmamanı tavsiye ederim. Ama hatırla sen ozelsin " dedi .

Ah inanmıyorum. Adam bana yardım etti. Ve bana özel olduğumu söyledi . Yerim ben bu çocuğu yaa. O sırada kalbimden gelen anlık istekle onu yanağından öptüm . O sırada yüzünü inceleme fırsatı buldum. Pürüzsüz ve yumuşacık bir cildi vardı . O sırada Adam 'in ağzı açık kaldı resmen . Sonra maalesef her zamanki ciddiyetine büründü ve "Zamanı geldi " dedi.

İçeri girdiğimde oda büyük bir salon gibiydi. Ve gerçekten ihtişamlı ve temiz duruyordu. Az daha yürüdüğümde Adam ''ın dediği gibi 5 kişi o muhteşem görünen sandalyede oturuyordu. Ama sanki onlardan birisi daha üstteydi. Nerden mi anladım ? Diğer sandalye o 4 kişinin sandalyesinden yüksekteydi.Ve vampir kurulunun başı olarak düşündüğüm kişi konuştu.Ama acayip korkutucuydu. Yinede belli etmemeye çalıştım çünkü ben özeldim. Sakin olmalıydım.

"Merhaba güzelim ben Sage. 900 yaşındayım sence belli ediyor muyum ? " dedi gülerek.

Hmm demek , adı Sage açıkçası güzel isimmiş.Ve değişik. Onun tipine bakılırsa 40 yaşlarında bir insan gibi görünüyor ama fazla soğuk duruyor konustugunun aksine. Âmâ bu adamdan korkmadım nedense.

Ben bunları düşünürken Sage :

"Benden korkmamana sevindim güzelim . Yaş için söylediğin iltifat için de teşekkürler . Sanırım adın Anna . Doğru mu bildim güzelim ? " dedi.

Oha Sage denen adam beynimi mi okuyabiliyor . İşte bu  yeni. O zaman düzgün şeyler düşünmem lazım. Lanet olsun şimdi bile okuyabilir.

"Evet adım Anna." dedim.

"Gerçekleri duymaya hazır mısın Anna ? "

"Evet hazırım " dedim cesur bir sesle.

Sage de " O zaman anlatmaya başla Lance " dedi.

Lance kim ya herhalde kurulun bir diğer üyesidir diye düşünürken Lance denilen çocuk ayağa kalktı. Lance kahverengi saçlı beyaz tenli birisiydi. Ama benim yaşımda gibiydi.Ve oldukça çekici.

Lance " Merhaba ben Lance , anlatacaklarımın hepsi gerçek ama unutma gerçekleri begenmeyebilirsin . Ama geçmişinden kaçamazsın " dedi ve bana göz kırptı.Ve sonra anlatmaya başladı . Bu arada odada Adam , Jessica ,Rufus , Sage , 3 diğer kurul üyesi ve Lance vardı .

Lance "Annen aslında bir vampirdi.Ama anneannen bir cadıydı.Ve annen de cadı olmak istiyordu . Bu yüzden anneannen ona güçlü ve zor bir büyü yaptı. Bu büyü sayesinde annen vampir olmaktan kurtulacak ve cadı olacaktı ama anneannen bu büyüyü yaptıktan sonra öldü.Annen de cadı işinde başarılıydı.Ve bir gün anneannenin kitabını buldu ve ona çalıştı. Böylece sen de vampir olmaktan kurtulabilecektin.Ama annenin bilmediği bir  şey vardı , sen melezdin.Bu yüzden bu büyü sen de sonsuza dek ise yaramazdı.Aslında melezlerle ilgili pek bir şey bilmiyoruz . Ama baban bir melezdi yani yarı vampir yarı kurt.Ama baban maalesef  ortadan kayboldu .

Buraya kadar anlamıştım ama anlamadığım bir soru vardı :

"Peki benim melez olduğumu ve annemle ilgili şeylerin hepsini nasıl biliyorsunuz?" dedim. O sırada diğer bir kurul üyesi elinin bir hareketiyle beni boğmaya çalıştı.

O da : Sana konuş denmedikce konuşma ! dedi. Ah ne sanıyordu bu kendini .

Lance "Yapma Edgar " diye bağırdı ama Sage onu susturdu.Bunlar beni öldürmeye mi çalışıyordu ah tanrım.

Sonra Edgar 'â odaklandim. Ve içim birden enerjiyle doldu. Tam o sırada onun beni bogmasini engelledim ve vampir hızımla ona ulaştım ve onun yaptığı gibi elimin bir hareketiyle onu boğmaya başladım. O sırada Sage "Dur "dedi . Ve bende onun boğazını bıraktım.

Vay canına ben daha demin ne yapmıştım . Oha ben ne kadar da güçlüydüm. Kendime inanmiyorum. Ben gerçekten süperdim.

O sırada odadaki herkes beni alkışlamaya başladı. Ve ben tabi kızardım .O sırada Lance "Vay canına sen gerçekten de çok güçlüymüşsun. " dedi.

Sage de "Bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum güzelim.Sen gerçekten harikasın.Resmen tüm güçlerin birleşimi gibisin.Ama Edgar'i uzaktan nasıl boğabildin anlamadım. Edgar 'ın ailesi cadı böylece Edgar da bir kaç büyü biliyordu ama sen doğuştan böylesin . "dedi.

Sonra Edgar vampir hızıyla gelip elimi narin bir şekilde öptü.Ama geri çekmeme izin vermedi.

"Özür dilerim, üzgünüm " dedi.

Ben de "Bende üzgünüm boynuna bir sey oldu mu "dedim ve boynuna baktım.Açıkçası beni öldürmeye çalışan bir kişiye neden bu kadar yakın davrandigimi bilmiyordum. Ama ben böyleydim işte , kimseye zarar vermek istemem.

O sırada herkes bana şaşkın bir şekilde bakıyordu . Sonra Edgar vampir hızıyla gitti ve kuruldakiler de bana bakıp hararetli bir şey konuşuyorlardı . Bende Adam 'â baktım ve bana bakıp güldü, bende ona güldüm. Sonra herkesin bana baktigi aklıma geldiğinde ona bakmayı kestim.

Sage : " Lance seni evine götürecek güzellik , vakit ayirdigin için teşekkürler "dedi.

Sonra Lance ile arabasının olduğu yere doğru yürüdük . Ben tam arabaya binecekken Adam 'î gördüm ve durdum.Bana bakıyordu. Ama Lance 'î yeni farketmişti ve Lance 'e sinirli bir şekilde baktı. Tam o sırada Jessica Adam ''ın  beline sarıldı ve yanağından öptü ama o sırada Adam bana bakıyordu . Ve Jessica beni farketmemisti.Zaten Jessica ile aram kötüydü. Farketse  de bir şey değişmezdi sonuçta benim kimi sevdiğimi bilmiyordu.

Demek Adam ile Jessica birlikteydi.O anda kalbimden bir parça söküp alınmış gibiydi.Adam 'â baktığımı ve Jessica geldiğinde üzüldüğümü gören Lance "İyi misin prenses "dedi.

Ben de "İyiyim sordugun için saol" dedim .

İşte tam o sırada Lance benim yanagimdan öptü . O öperken aklıma Adam geldi ve ona baktım. Lance 'e acayip sinirli bir şekilde bakıyordu.Ve sonra göz göze geldik.Adam da birden Jessica'nın dudağından öptü.Jessica da karşılık verdi. İnanmıyorum gözümün önünde onu öptü.Ve göz ucuyla bana bakıyordu. Bende ağız hareketimle "piç" dedim.Ve ağladığımı yeni farketmiştim.Elimle gözümdeki yaşları sildim ve arabaya bindim.

Lance 'e "Gidelim lütfen "dedim. O da "Nasıl istersen prenses" dedi ve güldü.

İçimdeki VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin