İçimdeki Vampir

4K 83 9
                                    

Merhaba arkadaşlar adım Laçin. Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Sizi ilk günden sıkmayayım. Bu bölüm biraz kısa olabilir ama anlayışla karşılayın lütfen. Keyifli okumalar.Eleştiri ve votelerinizi eksik etmeyin .Ha bu arada bu bölümü okuyup begenmeme şansınız var ama gerçekten 2 -3 kitap olucak ve okumanızı tavsiye ederim zaten hic bir kitabın başı iyi olmaz önce kitabı anlamak gerekir siz de bunu yaparsanız sevinirim :D :) Bu arada ben biraz deliyim küfür filan yazarsam aldırmayın :D

Yine bir yaz tatili bitmişti. Her sene olduğu gibi heyecanlıydım. Ama bu seneki farklıydı.

Çünkü Chicago ya taşınmıştık. Ve ben her sene olduğu gibi erkenden kalkmıştım.

Bu gideceğim özel okuldu ve ben annemin zoruyla deri taytımı ve üstüne de arkası yarı açık bir tişört giymiştim.

Oysa ben dün akşam giyeceğim elbiseyi seçmiştim.Ah bu benim annem ah.Ve bu arada ben kim miyim adım ANNA.

Aslında kendime biraz baksam gerçekten güzel bir kızdım ve çoğu arkadaşımın dediğine göre saçım gerçekten güzelmiş , her ne kadar ben öyle dusunmesemde.

"Kızım hazır mısın seni ben bırakacağım " dedi ve bu kim mi annem . Babam ve annem aynı işte çalışıyorlar ama işlerinin ne olduğunu hic anlıyamadım aman neyse ne .

"Geliyorum anne " dedim ve aşağı indim .

Annem beni baştan aşağı süzdü ve yüzüne memnun bir gülümseme kondurdu . Gözlerimi devirdim . 'Her zamanki gibi '

Arabanın anahtarını aldı ve son model arabamıza bindik . Aslında zengindik . Annemin ve babamın ayrı arabaları vardı ve evimiz villaydi . TABİKİDE ZENGİNDİK  .

Okula geldiğimizde gözlerim kamaştı diyebiliriz . Göz alıcı kelimesini bunu için kullanırdım . 3 katlıydı.

Siyah ve kırmızı renkler ağırlıktaydı . Tamam çok rengi sevmem ama bu da aşırı karanlık olmamış mı bir okul için . Her neyse . Okulu  satın almayacağım sonuçta .

Ders başlamış olmalıydı yoksa tüm gözler benim üzerimde olurdu kesinlikle . Ve hayır çok özgüvenli birisi değilim . :)

Özel okul olduğu için sınıfımı kolaylıkla bulmuştum . 11 - A .  Kapıyı çaldım .

"Özür dilerim hocam geç kaldım " dedim . Tüm sınıfın garip bakışlarını üstümde hissedebiliyordum . Ama umursamadım . Alışkındım . Ve yine söylüyorum aşırı özgüvenli değilim . :)

Hoca beni şöyle bir süzdü . Ama nedense rahatsız olmadım .

"Sen yeni öğrencimizsin demekki adın neydi canım ? "

"Anna " Dedim kısa ve öz en iyisi .

"Boş yere geç " dedi . Sınıfa bir göz attım . Ama atmama gerek kalmadı . Çünkü herkes bana bakıyordu . Ne var yani yeni öğrenci göreniniz olmadı mi hic .

En arka sırada bir kızın yanınin dışında boş yer yoktu . Mecburen oraya oturacaktım . Hem belki ilk günden arkadaşım olurdu .

"Merhaba " dedim sakin bir şekilde .

"Merhaba " dedi uzun sürenin ardından .

Neyse bu da bir başlangıçtı.Ders coğrafyaydı ve benim derslerim zaten iyiydi ve dersi dinlemeden yanımdaki kızla konuşmaya çalıştım.Sınıftan okulu gezmek amacıyla çıktım .

Neyseki bir dersin sonunda kızın ismini öğrenebildim.Jessica.Bence gayet güzel bir ad en azından benimkinden iyi diye düşünürken bir çocuğa çarptım.

Çocuğu en fazla bir saniye görebildim ama o saniyelik görüşüme bakılırsa oldukça çekici ve karizmatik bir çocuğa benziyordu.Bahse girerim çocuk okulun popüleridir

.Bana bağırmasıyla düşüncelerimden ayrıldım.Herkes bize bakıyordu.

Birden telaşla" Özür dilerim , benim hatamdı " dedim

O da "Tabikide senin hatandi aptal " dedi .

Ve yanına oturduğum kızı gördüm yani Jessica yı . Çocuğun kolundan tuttu ve herhalde olay olmasın diye onu uzaklaştırdı ama giderken Jessica nın 'boşver o ,yeni zamanla alışır Adam ', dediğini duydum demekki ismi Adam mış .

Ona bir saniye bakmam ile etkilendiğim çocuktu o ve ben onunla tanışmayı dört gözle bekliyordum. Yine ne saçmalıyordum ben ah tanrım. Gözlerimi devirip giderken kalabalık da dağılmaya başlamıştı. Ve aniden bir el beni çekti .Bu da kimdi ?

"Canına mi susadın o carpman gereken son çocuk olmalı" dedi bir kız .

Sonra elini uzatıp

"Ben Ella "dedi bende elini sıktım.

"Ben de Anna ve bilerek olmadı o ukala çocukla çarpışmayı istemezdim" dedim ve gülümsedim .O da cevap vermedi .Sadece bana bakıp gülümsedi.

Ah tanrım cidden ukalaydi çekici olması umrumda değil !!Tamam belki biraz umurumda.

Ah kimi kandırıyorum çok tatlıydı !!

Eve gidene kadar hic bir şey yaşanmadı . Direk odama girip üstümü degistirdim ve yatağa uzandım.

İlk güne göre bayağı tuhaf geçmişti.Ella ile arkadaş olmuştum.İyi bir kıza benziyordu. Ve bugün ayrıca çok çekici ama ukala bir çocukla çarpıştım ve ilk günde resmen rezil olmuştum.

Bir de jessica vardı hic konuşmayan ve dersteyken beni yicekmis gibi bakan kız. Ve etkilendiğim çocuğun arkadaşı . Yine saçmaliyordum. Bunları düşünürken yoruldugumu farkedip anneme ve babama iyi geceler diyip yatağıma uzandım .

Biliyorum buraya kadar vampirle alakalı bir şey yok ama diğer bölümde herşey ortaya çıkacak.Eleştirilerinizi ve votelerinizi beklerim.Diğer bölüme geçin bence önyargılı olmazsanız sevinirim .:)

İçimdeki VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin