Hayalkırıklığı

1.1K 45 10
                                    

Vote ve yorumlarınızı beklerim arkadaşlar okumalar biraz daha artsa ? Multimedia â da Anna ve bahsettiğim kapı

Bembeyaz bir odadaydım hic kimse yoktu soğuktu oda üşümeye yetecek kadar ama üşümüyordum nedense .

Neden burdayım ? ne yapıyorum burda ? kim var bu odada ? Yoksa tek miyim ?Burası neresi ?Bu soruları düşünürken bir ışık demeti bana yaklaştı yaklaştı yaklaştı çok ışık vardı fazlasıyla ,bir adım daha attı ve önümde durdu .

"Anna" bu ses tanidikti sanki

"Anna yardım et " bu ses Dante nin di ne alaka ?

"Dante "

"Yardım et " dedi ve birisi bana doğru geldi "Bunu bir tek sen yapabilirsin " dedi

Ve uyandım , ne yani rüya miydi allah allah Dante evet Dante !

Hemen hızlı bir şekilde yataktan indim ve yataktan evet !! Beni kim getirdi buraya ya en son uyuyakalmistim Dante olabilir .Nolur Dante evde olsun lütfen :(

Yatak odasına benim misafir odama mutfağa banyoya kilere terasa hepsine baktım yok hiçbirinde yoksa gitmiş olmasın siktir ona niye güvendim ki ben !!

Etrafımdaki herkesi yavaş yavaş kaybediyordum lanet olsun ve ben ne olduğunu anlamadan ağlamaya başlamıştım .

Niye ağlıyorum ki , hatalarıma mi , ona guvenmeme mi ,herkes gibi onu da kaybetmeme mi yere oturdum ,kapının arkasına ve hıçkırarak ağlamaya başladım ve bağırmaya tüm nefretimi öfkemi kustum.

Sonra aklıma geldi rüyamda yardım et diyordu ve hemen ayağa kalktım galiba nerde olduğunu biliyordum.

Yine o kapıya gittim yine ! gitmeyecegim dediğim kapıya yine geldim ama bu sefer mecburdum üstüme baktım lannn üstümde pijama var aman ya saat kaç ki zaten herkes uyuyordur bu saatte.

Kapıyı ilk defa korkarak âctim ve tahmin ettiğim gibi olmuştu .Kapıyı açma sesiyle herkes dönüp bana baktı .

Odada Sage Rufus Adam ve Lance vardı ha bir de kurban Dante .Ve tabi ben hala ağlıyordum neden bilmiyorum ama ağlıyorum işte bana güvenmediği için bu siktigim hayat için .

Sage de bana baktı hemen galiba yine aklımı okudu .Ve hic düşünmeyeceğim bir şeyi yaptı .

Vampir hızıyla geldi ve bana sarıldı tabi bu ben de şok etkisi yarattı etrafa baktığımda onlar da en az benim kadar şaşırmışlar di .

"İyi misin " dedi benden ayrılıp yüzüme bakarken ama ilk defa merhamet akıyordu sesinden galiba çok kötü durumdayım .Ama buna ihtiyacım vardı .O tam gidecekken durdurup ona sarildim ve hıçkırarak ağlamaya başladım odada sadece benim sesim vardı .

Herkesin gözü benim ustumdeydi ağlamayı bırakıp ondan ayrıldım ve sadece boş gözlerle ve soğuk bir şekilde Dante ye baktım gözlerinin içine ve görmek isteyeceğim seyi gördüm .Pişmanlık.Ama artık çok geç soğukkanlı olacağım.

Arkamı döndüm düşünmem lazımdı .

"Ona ne yapacaksınız " dedim gayet soğuk bir ses ile .

"Onu öldüreceğiz ama önce sana olanları anlatmam gerekiyor buna sen de razı ol diye , o senin arkadaşındı biliyoruz ama o seni sattı gitti kurtların oraya gecenin bir yarisi herkese senin ona anlattıklarını anlattı biz de o sırada onu izliyorduk acaba güvenilir mi diye ama güvenilmez mis .Ben üzgünüm , sonra onu buraya getirdik senin haberin olmadan onu öldürecektik ama sen geldin cidden sen nasıl anladın ?!" dedi sonlara doğru sesini yükselterek Adam .

Doğruyu onlara söyleyemem bunu yapamam .Korkuyorum .

"Doğruyu söyle " dedi Sage sesini yükselterek siktir beynimi okudu .

Bu sefer ona bakmaya başladım Dante ye .

"Ben rüya gördüm Dante vardı, orada ışık demeti vardı ,bana yardım et Anna diye yalvardı " dedim ama sonlara doğru sesim ağlamaklı çıktı .

O anların tekrar aklıma gelmemesi için gözlerimi kapattım ve derin nefesler aldım .

Herkes düşünüyordu sonunda Adam konuştu .

Ama Dante ye söyledi ."Sen şu Anna nin evine gelen piç değilsin değil mi " dedi bağırarak .

"Hayır Anna nin evine kim geldi " Dedi Dante.

"Bir kurt kim bilmiyorum ışıklar yanık değildi yüzünü görmedim tek bildiğim kurt ve benim yaşlarımda olduğu ve Adam eğer zamanında gelmeseydi " dedim ve gözlerimi kapattım çünkü gözlerim dolmuştu lanet olsun sulugoz oldum.

"O senin dediğin Andrian olabilir Anna " dedi Dante ve vampir hızımla onun yanına gittim .

"O kim " dedim .

"Andrian ,kurtların veliahtı senin yaşlarında gibi görünüyor ve çok güçlüdür istedigini alır ." istediği ya bensem siktir .

Diğerlerine baktım hepsi bir tuhaf bakıyordu Ve hepsi bana bakıyordu .Önce bana sonra birbirlerine .

"Ne var " dedim .

" O istediğini alır Adrian acımasızdır.Kimseye acımaz merhamet beslemez vampirlerden nefret eder herkes ondan korkar " dedi Lance .

"Peki siz ? " diye bir soru yönelttim bunu dememle kahkahalarini basmaları bir oldu ? WTF ? !?!?!

"Asla " dedi gülerek Adam .Oha Adam güldü .Kes sesini Sage var .

"İstediği benim değil mi " işte bu korktuğum soruydu.

"Evet "dediler hepsi aynı anda ve birden ciddilestiler , dengesizler.

Ve o an aklıma geldi kan ."Lance " dedim bağırarak .

"Senden bir şey istemem lazımdı ama hep başka olaylar oldu söyleyemedim.Ben kan içme istegimi bastıramıyorum ama siz büyü var demiştiniz ? " dedim .Hepsi sustu ? neden ?

"O büyünun etkisi geçiyor Anna üzgünüz ama kan içmek zorundasın " dedikleri an dünya durdu ben ? kan icicem?

"Lance o zaman hayvan kani içsem ?"

"Hayvan kani seni güçsüz kılar olmaz insan kani içmek zorundasın istersen ben öğretirim ?"

"Peki , olur " dedim gülerek .

"Şimdi uyumaya gitsem ???? "

"Tabi ama Dante ?" Ah doğru ya Dante hala buradaydı .

"Birakin gitsin " dediğim an hepsi birden

"Olmaz ! " dediler .

"Ben ona hala güveniyorum belliki yanlış bir secim yaptı , herkes hata yapar o benim dostum ve ben dostlarımı yarı yolda bırakmam " dedim gülerek ve göz kırptım Dante ye o da "Teşekkür ederim " dedi .Bende başımla onayladım ama ah doğru .

"Ama bugün sen de kalıcam olur mu çünkü evin anahtarını almamışım ailem de evde değil ." dedim .

Başıyla onayladı .Adam ve Lance "Bu kötü bir fikir " dediler .Kaslarım catildi ve "Size sormadim " dedim en soğuk sesimle çünkü onları affetmem !!!Onlar da şaşırdılar Ama Dante anladığı için şaşırmadı .

Ve Dante ile birlikte dışarı çıktık ah evet cidden uykum vardı.

Dante nin Ağzından ;

Eğer Anna gelmeseydi beni öldüreceklerdi , benim hayatımı kurtardı ben onu sattigim halde .Anna gerçekten iyi biriydi ve artık o herşeyimdi GERÇEKTEN ! Adrian konusunda doğruyu söylüyordum o istediğini alırdı ama şuan uyumak istiyordum ve kapıdan çıktık .

Arkadaşlar sizce Dante ye tekrar güvenebilir mi Anna ? Kafanızda soru işareti kalmasın artık Dante güvenilir eleman ;)

İçimdeki VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin