Gitti ?

1K 41 10
                                    

Ne zamandır yazamıyordum arkadaşlar üzgünüm bunun için. Okullar başladı ve matematik çalışmak zorundaydım. Telafi etmek amacıyla uzun bir bölüm yazdım .Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin . Sizi seviyorum :) Anlamadiginiz bir şey olursa yorum atarak sorabilirsiniz. Karakterleri beğenmeyeniniz olabilir kapağı değiştiremeyecegim için anna yi farklı biri yapamam .Üzgünüm.Siz kafaniza göre hayal edin :D Daha az küfür etmemi istemişler ben kitabın ilk başında biraz küfür  edecegimden bahsetmiştim yinede daha az olmasına özen gösteririm. Çok konuştum ben :D Keyifli okumalar. Multimedia da Anna nin son hissettiği şey .

Filmlerde olduğu gibi yüzüme ışık vurmasıyla uyanmadım . Veya birinin kafamdan aşağı su dökmesiyle. Zaten öyle bir şey olmazdı .Çünkü hep yalnızdım. Annem ve babam ile insan olduğumu zannedip mutlu bir şekilde yaşardım. Ama o gün her şey çok değişti. Ama özellikle ben .Ben değişmiştim.

Asık suratla elimi yüzümü yıkadım. O sırada birisi beni aradı . Bu saatte ? Vay canına . Bu Lance di .Pekala şuan mutlu olabilirdim . Yüzumdeki gülümsemeyle telefonu kulağıma koydum.

"Efendim ? " dedim .

"Saatten haberin var mi prensesim ? " Dedi . Oha bana prensesim dedi . Her neyse derin derin nefes al ve sakin olmaya çalış.

"Saat mi " dedim tekrar saatte baktım . Ve cevap verdim .

"8 î  10 geçiyor Lance " dedim sıkkın bir sesle .

"2 saattir kapının önünde seni bekliyorum ANNA Tam 2 saatt geç kaldın Hemde çok ! " Diye kükredi . Ve benn yerimden sıçradım.Lanet . Doğru ya .Bugün beden geliştirme günüydü. Yani cumartesi . Aman tanrım ! BUGÜN AGACA TİRMANİCAM .

"Y yaa Lance ben unuttum 5 dakkaya geliyorum " dedim ve suratına kapattım.

Vampir hızımla bir omzu düşük kırmızı arkası açık tişörtumu ve siyah taytimi giydim. Saçımı açık bıraktım zaten terleyecektim .Saçımı düzlestirmeme gerek yok . Siyah göz kalemini ve rimeli sürdüm. Aynaya baktığımda gayet güzel görünüyordum. Hemen aşağı indim .Annem ile babam her zamanki gibi yoktu .İştelerdi yine -_- . Aman ya bana ne .

Kapıyı açtığımda bir adet Lance ile burun buruna geldim . Ve gözlerinden ateş fışkırıyordu . Gerçekten de 2 saat beklemiş miydi yani ?

Ben şaka sanıyordum . Kıyamam ya of .Gönlünu almam lazım . Zaten çok yakındayız beynimin bir tarafı yap şunu o dolgun dudakları öp derken diğer mantıklı tarafım çocuğa rezil olmak istemezsin bence diyordu .

O da önce gözlerime sonra dudaklarima baktı çok yakındık ve artık gözlerinde o kızgınlik yoktu .Tamam bu da bir şeydi .

Yaklaştı yaklaştı ve yaklaştı . Beynim artık Adam diye bağırıyordu . Buna hazır mıydim? O bana Jessica ile olacağını umursamaz bir şekilde söyledi zaten bundan daha fazla acı çekemezdim . Hem Lance î seviyordum . Değil mi ?

Dudaklarımda hissettigim sıcaklıkla gözlerimi kapattım .Beynimdeki sesler durmuştu  . Akışına bırakmak en iyisiydi bence. Karşılık vermeye başladım . Ağzımı açınca öpüşü derinleşti . Elimle saçını çektim inledi . Lanet olsun durmam gerekiyor . Dudaklarımı ondan ayırdım ve başımı eğdim .Kıpkırmızı oldum -_- .

"Günüm bu öpücükle iyi geçecek desene gidelim mi prensesim " dedi ve sırıttı başımı salladım .

Vampir hızımla yine o muhteşem yere gelmistik ah burdaki enerji çok güzeldi . Fazla iyiydi . Başımın üzerinde gezinen kelebeği elime aldım . Ne kadar da güzeldi .Rengarenk .Lance in sesiyle başımı ona çevirdim ve kelebeği serbest bıraktım .

İçimdeki VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin