📝 အလြမ္းရဲ႕အစ 📝

497 58 13
                                    

" ေဟ့ေကာင္ မင္း ဒီတေလာ အေတြးေတြလြန္ေနပါလား "
ျဖန္းခနဲ ရုိက္လိုက္မွ သတိဝင္လာေသာ Kim ကို
God က ေျပာလိုက္သည္ …
" အဲ႔ဒါေတာ့ အမွန္ပဲ God ေရာ ငါေရာ မင္းကိုေခၚေနတာ ၁၀ ေခါက္ေလာက္ရွိျပီ "
Tae ကပါ မေနႏိုင္ ဝင္ေျပာေတာ့ …
" အင္း … ဘာလဲ … ေျပာေလ … ဟင္းးး "
Kimmon က စိတ္ဓာတ္က်ေနတဲ႔ပံုနဲ႔ သံရွည္ဆြဲ သက္ျပင္းခ်လ်က္ ျပန္ေျပာသည္

" မင္းကြာ … ၾကည့္ရတာ အားကိုမရဘူး ဘာျဖစ္ေနတာလဲ အလုပ္ခြင္ဆို အျမဲတက္ၾကြေနတဲ႔ မင္းက အခုတေလာကို ဘာျဖစ္ေနမွန္းမသိ အသည္းကြဲရေအာင္လည္း မင္းက ရည္းစားကိုမထားတဲ႔ FA ေနာ္ " 
စိတ္ညစ္ေနတဲ႔လူကို ဖဲ႔ျဖစ္ေအာင္ ဖဲ႔လိုက္ေတာ့ …
" ရည္းစားးး?? ငါထားရင္ေကာင္းမလားလို႔ "
Kimmon ျပန္ေျပာလိုက္ေသာ စကားမွာ
အံံ့ၾသစြာျဖင့္ God ေရာ Tae ေရာ ထေအာ္လိုက္သည္
" ဘယ္လို ဘာ!!!!! "

" အမယ္ေလးေလး အလုပ္နဲ႔ မဂၤလာေဆာင္မယ့္
CEO ၾကီးက ရည္းစားထားမယ္ေလး ဘာေလး ေျပာထြက္လာတယ္ေဟ့ "
God က အသံက်ယ္က်ယ္ေအာ္ေျပာေတာ့
" မင္း FA လို႔ေျပာလိုက္တာ ဒီေကာင္ နာသြားပံုပဲ
ဟက္ ဟက္ "
Tae ကပါဝင္ေျပာရင္း God နဲ႔ ႏွစ္ေယာက္ လက္ဝါးခ်င္းရုိက္လိုက္သည္ …

" ကဲ ေျပာပါဦး မိႈင္ေထြေနရတဲ႔ အေၾကာင္းေလးကို သိသလုိရွိလာျပီ … ဘယ္တစ္ေယာက္လဲ ငါတို႔သိတဲ႔ထဲကလား "
Tae က စပ္စုခ်င္သည့္ မ်က္လံုးတို႔ျဖင့္ ေမးေပမယ့္ Kim ကျပန္မေျဖ ……
" ေဟ့ေကာင္ ေျပာေလဟာ ငါတို႔ရွိေနတာေတာင္
မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ စိတ္ညစ္ခံေနတာလား ဘယ္ေကာင္မေလးလဲ ေျပာ "

" ငါက အေပ်ာ္သေဘာနဲ႔ေျပာလိုက္တာပါ ဘယ္ေကာင္မေလးမွ ငါ့ရင္ကို ခုန္ေအာင္ မလုပ္ႏိုင္ဘူး FA လို႔ေျပာလည္း ခံရမွာပဲ …
ကဲ ထားေတာ့ ငါ အလုပ္လုပ္လိုက္ဦးမယ္
မင္းတို႔ အရမ္းအားေနတယ္ဆို ေအးေဆးထိုင္ေန "
Tae ေရာ God ေရာ ထိုင္ေနရာမွ ထလာျပီး Kimmon ခံုရဲ႕ တစ္ဖက္စီမွာ ရပ္ရင္း ……
" ေပါင္းလာတဲ႔ သက္တမ္းကို မင္းျပန္တြက္လိုက္
ငါတို႔ကို အခ်ဥ္ေတာ့မမွတ္နဲ႔ မင္းမေျပာဘူးလား ေျပာမွာလား "

Kimmon ကေတာ့ မသိခ်င္ေယာင္ ဆက္ေဆာင္ရင္း ....
" ဖယ္စမ္းပါကြာ စိတ္ရႈပ္ရတဲ႔ထဲ ေျပာစရာမရွိတာကို ဘာေျပာရမွာလဲ သြား ျပန္ေတာ့ အာရုံေနာက္တယ္ "
" ေအးပါ မေပၚေအာင္ဖံုးထားပါ သတ္ိထားေန ေဟ့ေကာင္ ေတြ႕မယ္ ဟင္း ဟင္း "
God က ၾကိမ္းသြားျပီး Tae ကပါ ပခံုးကို ဖ်စ္ညွစ္သြားသည္ …
" အလကားေကာင္ေတြ …
ဆရာၾကီးအထာေတြနဲ႔ "
အခန္းအျပင္ေရာက္သြားတဲ႔ God နဲ႔ Tae ကို
Kimmon တိုးတိုးေလး ေျပာေနရင္း …

❤ သို႔ ......... ရင္ခုန္သံ ❤ ( Hiatus )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora