😯ဂရုစိုက္မႈ😯

396 46 7
                                    

@ သူေျပာလည္း ေျပာစရာပါပဲေလ ကိုယ့္လက္အပူေလာင္တာထား ေလာင္တာေတာင္ မသိေအာင္ ငါ ေဒါသထြက္ေနခဲ႔တာ ဒီလူၾကီး ေတာ္ေတာ္ မ်က္စိလ်င္တာပဲ … @
" အားးးး နာလိုက္တာဗ်ာ … "
" ေတာ္ေသးတာေပါ့ နာမွန္းသိလို႔ ဒီေလာက္ေျပာေနတာေတာင္ ဘာေတြ အေတြးလြန္ေနတာလဲ "
Kimmon က ေအာ္သံပါတယ္ဆိုရုံ ေျပာလိုက္ေတာ့

" ကြ်န္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ … ေဒါသမထိန္းႏိုင္တာနဲ႕ "
" မင္း လက္ကို အရင္ဂရုစိုက္ ျပီးမွ
ကိုယ္ ဆူတာခံေပါ့ ဟုတ္ျပီလား …… "
" ဟင္ ခုနက ဆူျပီးျပီမလား "
မ်က္လံုးေလး ေပကလပ္ ေပကလပ္ လုပ္ေနေသာ ကေလးကို ၾကည့္ျပီး ရယ္ခ်င္ေသာ္ညား Kimmon မ်က္ႏွာတည္ျဖင့္ ……

" အဲ႔ေလာက္နဲ႔ ့ျပီးမယ္ ထင္ေနတာလား "
" မထင္ပါဘူး ဟို ကြ်န္ေတာ့္ကို ေတြ႕သမ်ွနဲ႔ ေကာက္ေပါက္ျပီး ထိုးေတာ့မယ္ ထင္ခဲ႔ေပမယ့္
အနာကို ေဆးပါထည့္ေပးေနေတာ့ ဘာေျပာရမွန္းေတာင္မသိေတာ့ဘူး "
" အင္း ဘာျဖစ္တာလဲ အရင္ေျပာျပမလား ကိုယ္က အေၾကာင္းမသိဘဲ ေျပာတာမ်ိဳးမျဖစ္ခ်င္ဘူး "

" ေက်ာင္းက ေကာင္တစ္ေကာင္ပါ အျမဲ ျပသာနာရွာေနၾက … အခုလည္း ဘလိုင္းၾကီး လာစြေနလို႔ ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ သည္းခံပါေသးတယ္ ဒါေပမယ့္  … "
Copter ေျပာရင္း လက္သီးႏွစ္ဖက္ကို ဆုတ္ထားသည္ .....
" ဒီေကာင္က လြန္လြန္းတယ္  ……"
@ ျပီးေတာ့ အစ္ကို နဲ႔ ပထမဆံုးေတြ႕ရဖို႔ကို
သူ ဝင္ေႏွာက္ခဲ႔တာ …… @
မသိစိတ္က စကားတစ္ခြန္းကို Copter ထည့္မေျပာ …

" အင္း ဟုတ္ျပီ ဒါေပမယ့္ စိတ္လက္မာန္ပါေတာ့ ေနာက္မျဖစ္ေစနဲ႔ေလ trainee ေတြဆိုတာ စည္းကမ္းခ်က္ေတြကို လိုက္နာရဆံုးလူေတြ ပထမဆံုေန႔မွာ ဒီလိုျဖစ္ေတာ့ မေကာင္းဘူး …
ျပီးေတာ့ အျပင္လူနဲ႔ဆိုေတာ့ ပိုဆိုးတယ္ … "
" ဒါနဲ႔ အဲ႔ေကာင္နဲ႔ CEO က သိလား … သိတာၾကာျပီလား ဘယ္တုန္းကသိတာလဲ "

@ ေၾသာ္ … ေအး ဒီက ဆံုးမၾသဝါဒေျခြေနတာကို သူက ျဖတ္ျပီး ေမးခ်င္တာေမးေနတယ္ … @
Kimmon သူ႔ဘက္ကို လွည့္ျပီး သိခ်င္စိတ္မ်ားေနတဲ႔ ေကာင္ေလးကို ၾကည့္ျပီး သူပဲ စိတ္ေလ်ွာ့လိုက္တယ္ …
" ကိုယ့္ အေဖ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ သား တဲ႔ ဒီေန႔ ရုတ္တရက္ ေရာက္ခ်လာေတာ့မွ သိတာပါ "
" အင္း … ျပီးတာပဲ "
" ဒါနဲ႔ ဘာလို႔ ညီ့ကို ျပသာနာရွာေနရတာလဲ … "
" သူ႔ဘာသာ အသားလြတ္ J ေနတာပါဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္လည္း ဘာမွမလုပ္ဘူး "
" အင္း ေနာက္သတိထားေပါ့ … "

❤ သို႔ ......... ရင္ခုန္သံ ❤ ( Hiatus )Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ