פרק 1 - בוא נגמור עם זה

1.7K 102 6
                                    


ג'ימין יושב במושב האחורי של המכונית של הוסוק ומותח את צווארו כדי להציץ מהחלון, מתבונן בקרקע נופלת מאחוריהם בעוד כל הצבעים מדממים מן השמיים. במושבים הקדמיים, הוסוק וטאהיונג שופעים מהתרגשות, מגבירים את עוצמת הווליום בסטריאו קצת יותר בכל רגע ובהתלהבות שרים את השיר האחרון שיצא לג'סטין ביבר, כתפיהם מקפצות. הם הגיעו אל מפתן ביתו של ג'ימין בחיוכים רחבים כל כך שזה היה כמעט מפחיד, גוררים אותו במורד שביל הגינה ודוחפים אותו, די בחוזקה, אל אחורי מכוניתו של הוסוק – כאילו הוא נעצר. ג'ימין מחליט שהוא היה מעדיף שזה יהיה המקרה, כי בתא בכלא, אתה לא צריך לתקשר עם החברה. להתרועע בחברה זה כנראה הדבר הכי פחות אהוב על ג'ימין, אלא אם כן זה עם הובי וטאה – אבל כרגע, הוא אפילו לא רוצה לדבר איתם.

"אתה בסדר, נכון?" הוסוק יוצר קשר עין עם ג'ימין דרך המראה האחורית, חש בבירור בלחץ שלו, או אולי תוהה מדוע ג'ימין לא אמר מילה בעשר הדקות האחרונות. "אתה נראה... סוג של, טוב, מבועת."

ג'ימין מזעיף פנים, מפנה שוב את תשומת לבו אל החלון. זה מוזר איך שהקרקע כמעט נוטה לכיוון השמש, כאילו היא רוצה להיות שם סטרטוספרה. אלוהים, ג'ימין רוצה להיות שם למעלה – הרחק, הרחק משם, הרחק מכדור הארץ, הרחק מכל האנשים שהוא בטח הולך לדבר איתם הלילה, הרחק מהמסיבה המאיימת הזאת. במושב הקדמי של הנוסע, טאהיונג מושך את רגליו למעלה וכורך את זרועותיו סביב ברכיו. "זה יהיה כיף, ג'ימין היונג," הוא מבטיח, קולו העמוק מלא בכנות. "אתה תודה לנו על כך מאוחר יותר," הוא מוסיף, והוסוק מהנהן אליו בהסכמה.

"שיהיה," ג'ימין ממלמל, חושב ש, אם החברים הכי טובים שלו באמת חושבים שהוא הטיפוס שייהנה במסיבה, כנראה שהם לא החברים הכי טובים שלו בכלל. הוא יכול להרגיש את לבו פועם כנגד צלעותיו, והוא אוחז בריפוד הבד השחור של המושב, חופר בו בציפורניו ומנסה לא להרגיש כל כך מפוחד. הוא תוהה כמה כוסות בירה הוא יצטרך לפני שהוא לא יהיה כזה בלגן לחוץ, ועושה לעצמו הערה נפשית שברגע שהוא מגיע הוא הולך ישר אל המטבח.

"תקשיב, חבר, אני יודע שאתה כזה, בלגן של חרדה חברתית, או מה שזה לא יהיה..." טאהיונג מתחיל, מסתובב בכיסאו. ג'ימין נועץ בו מבט, מבט שאומר כל כך לא עוזר, טאה, אבל הצעיר יותר רק צוחק, צליל הדבש העמוק ההוא. "אני מתכוון, אתה חייב להפסיק לישון כל החיים שלך, אתה יודע?"

"אני תלמיד תיכון. אם אני לא אשן, אני בטח אעבוד יותר מדי, עד מוות. ג'ימין.איאקסאי (קובץ הפעלה במחשב) הפסיק לעבוד."

טאהיונג נועץ בו מבט. "אני לא מתכוון לכך פשוטו כמשמעו, יא דונאט. אתה צריך לנצל את היום – תעשה את המיטב שאתה יכול בחייך בזמן שאנחנו צעירים ומסוגלים וחופשיים, ו – "

Let's Not Fall In LoveWhere stories live. Discover now