פרק 6 - בוא נרוץ (ולעולם לא נביט לאחור)

1.3K 78 30
                                    


בפעם הראשונה שג'ימין ראה את ג'ון ג'ונגקוק, זה היה בוקר יום חמישי וירד גשם.

ג'ימין נכנס לתוך כיתת המתמטיקה שלהם עם כל שיערו רטוב ולחייו סמוקות, התיק שלו תלוי על כתף אחת והבלייזר בורדו שלו לח מהגשם. באותו הזמן, הוא היה המום מדי מהחרדה החברתית ומבוהל מכל העיניים שהתקבעו על הגוף הלחוץ שלו כדי להבחין במה שקורה סביבו – אבל הוא עדיין ראה אותו. יושב שם ומסתכל למטה אל חיקו, משועמם וחסר עניין לחלוטין בחברו לכיתה שבדיוק הפריע לשיעור. ג'ימין הבחין במהירות בכמה דברים במראה שלו: שיער כהה מוחלק למטה, גבות מקומטות ומלאות הבעה, שפתיו ורודות ומשורבבות בזעף. הסוג שנראה טוב כל כך שזה די מפחיד. ג'ימין גם הבחין בעובדה שהוא שיחק בטלפון שלו, מסתיר אותו לא כל כך בזהירות מתחת לשולחן. זו הייתה השנה הראשונה שלהם בבית הספר וג'ימין היה שם רק שלושה ימים, אבל זה כבר נקדח לתוכו על ידי המנהל וכל מורה פחות או יותר שהשימוש בטלפון הוא בהחלט נגד הכללים.

ובכל זאת, ג'ימין לא ממש חשב על זה. הוא מלמל משהו על כך שהאוטובוס שלו איחר וכמה שהוא מצטער, מדשדש בחופזה לכיסא הקרוב ביותר שהוא יכול למצוא. כשהתיישב בלחץ, הוא השאיר את מבטו דבוק למורה (הוא לא רצה לעצבן אותה עוד יותר), וניסה להתמקד בשיעור. אבל הוא לא הצליח להוציא את הילד מאחוריו מראשו. הוא לא יכול להפסיק לחשוב על העיניים החומות כהות היפות האלה והעובדה שהוא נראה כל כך... מגניב.

אבל עד מהרה הוא הבין שהוא טעה בכך שמצא את ג'ונגקוק מושך, כי מהר מאוד התברר, שבפנים, הוא היה מכוער. אף שיעור לא חלף בלי שהוא גרם לצרות. הוא היה עונה למורה, שואל ללא הרף שאלות חסרות טעם רק כדי לגרום לחבריו הטיפשים לצחוק; הוא מעולם לא הכין שיעורים, ממציא תירוצים מגוחכים כשנשאל על כך; הוא היה צועק שאנשים מטומטמים כשענו על שאלה לא נכון, מתייג אותם כמתאמצים יותר מדי או חנונים כשענו נכון – זה פשוט לא הפסיק. זה היה הדבר הכי מעצבן ואינסופי בעולם, במיוחד כשכל מה שג'ימין רצה לעשות היה להוריד את הראש וללמוד. בכל פעם שג'ונגקוק נשלח למשרדו של המנהל, ג'ימין הוציא אנחת רווחה, כי אולי, הוא באמת יצליח להתרכז עכשיו. מיותר לציין, הוא נאנח אפילו יותר כשהוא הבין, בשנה שלאחר מכן, שלא היו להם שיעורים ביחד.

ובכל זאת, זה לא אמר שג'ונגקוק היה מחוץ לחייו, כי בשלב זה, הצעיר נעשה פופולרי יותר ויותר. הוא התרומם לפסגה יחד עם כנופיית הפופולריים שלו, מביט מטה על אל האנשים הקטנים שמתחתיו כמו מלכים בתוך המבנה ההיררכי של החברה בבית הספר. ג'ימין עדיין ראה אותו במסדרונות, שמע את כל השמועות, הקשיב לשיחותיהם הקבועות של הוסוק וטאהיונג – כך שלא היה יום שבו לא חשב עליו, באמת – וזה לא לקח לו זמן רב להחליט שהוא שונא את ג'ונגקוק. להחליט שהוא מעולם לא רוצה להיתקל בו בכל דרך, צורה או מצב.

Let's Not Fall In LoveWhere stories live. Discover now