"אתה רוצה לדבר על זה?" טאהיונג שואל מן המושב האחורי, מוציא טישו מהחבילה שהוסוק קנה בתחנת הדלק ומחזיק אותו לג'ימין. הבכור מושך באפו בעצב ולוקח את הטישו, מנגב בעדינות את עיניו הרטובות, האדומות לפני שהוא מקנח את אפו בקול. הוא מנענע בראשו, מרגיש כאילו חזהו נקבר בתוך עצמו. בחוץ, העיר האפלה חולפת על פניו, פנסי הרחוב מהבהבים. המכונית שקטה מלבד ההתייפחויות של ג'ימין.
"קדימה, ג'ימיני," הוסוק לוחץ, קולו רך. "אתה יכול לספר לנו מה קרה." הוא כיבה את הרדיו, ויש תחושה מוזרה במכונית, מעוממת ודוממת כאילו העולם נעצר, כמו להיות בשדה תעופה אחרי חצות. "האם הוא אמר משהו? הוא פגע בך?"
"אני לא רוצה לדבר על זה," ג'ימין אומר בעצב, ועם אנחה מובסת, הוסוק משתתק. הטלפון של הבחור, נאחז בידו הרועדת, רטט בעקביות לאורך כל הלילה. הוא קיבל את מספר הטלפון של ג'ונגקוק רק לפני כמה שעות, כשהחליפו אותם במסעדה מוקדם יותר (מתישהו כשגילה שג'ונגקוק מעדיף כלבים על חתולים, ושהמזג אוויר האהוב עליו הוא שמש), אבל המסך שלו כבר מוצף בהודעות. ג'ימין לא מעז להסתכל, והוא ממילא לא יוכל לראות הרבה מבעד לעיניו המלאות בדמעות. הוא מרגיש כאילו כל האיברים שלו התרוקנו, כאילו הוא עכשיו קליפה, בלי כלום בפנים.
"ג'ימין, אתה חייב לשחרר את זה," טאהיונג אומר בקול מרגיע, מושיט יד אחת קדימה ומשפשף בעדינות את זרועו של ג'ימין. "אתה יכול לספר לנו כל דבר, בסדר?"
ג'ימין מנענע בראשו, בידיעה שאם הוא ידבר, הוא יתחיל לבכות אפילו יותר. מדי פעם, זה פתאום פוגע בו שוב – הוא נזכר במה שג'ונגקוק אמר, איך נשימתו של הבחור הצעיר רקדה על שפתיו, כה קרוב לגעת, אצבעותיו קרירות על עורו של ג'ימין, כמו חשמל; איך לבו שקע לגרעין כדור הארץ כשג'ונגקוק דחף אותו; איך ג'ונגקוק אפילו לא הסתכל לאחור, או שאל אותו אם הוא בסדר, או אפילו הראה סימן קלוש ביותר של חרטה. הקול מהדהד בראשו. הוא הילד הכי לא פופולרי בבית ספר. הוא פתטי. הוא תמיד יהיה חתיכת מכוער חסר ערך, חתיכה של כלום.
זה כאילו כל המחשבות שאי פעם היו לו על עצמו, כל המחשבות האפלות והמסוכנות שהשאירו אותו ער בלילה, שרודפות אותו מהרגע שהוא מתעורר, יצאו מהאדם היחיד שסוג של יש לו רגשות כלפיו. הוא רוכן אל החלון ומתייפח, חזק יותר. הוא לעולם לא רוצה לדבר עם ג'ונגקוק, או אפילו להסתכל עליו, אי פעם שוב.
"היי, ג'ימין," טאהיונג אומר במהירות, אוחז בזרועו של ג'ימין. "האם הוא... עשה לך משהו? אם כן, אני אהרוג אותו. אני באמת אשחט אותו-"
"ואני אעזור," הוסוק מתפרץ, מעיף מבט בג'ימין ולאחר מכן מחזיר אותו לעבר הדרך. "אה, זה באמת שובר לי את הלב לראות אותך ככה," הוא אומר ברכות, מנענע בראשו בעצב. הוא מושיט יד ומניח אותה על ירכו של ג'ימין, באופן מנחם; זה מזכיר לג'ימין פתאום, בכאב, בכך שידו של ג'ונגקוק נחה אותו מקום מוקדם יותר, במכונית של ג'ונגקוק, והוא נרתע מהזיכרון. הוסוק לאט מושך את ידו משם, מרגיש את אי הנוחות של ג'ימין. "אנחנו תמיד כאן בשבילך, אתה יודע."
YOU ARE READING
Let's Not Fall In Love
Novela Juvenilסיפור מתורגם מאנגלית. ג'ונגקוק הוא הילד הפופולרי, ג'ימין ביישן, ומשחק של אמת או חובה במסיבה מקרב ביניהם יותר ממה שהם אי פעם רצו.