4.

2.5K 186 29
                                    

Elmosolyodva mentem a régi kocsimhoz, mikor nagy valószínűséggel Jungkook megfogta a kezemet. Odafordultam, majd szembe találtam magam egy aggodalmas Kook-kal. Arcára simítottam mosolyogva.

-Biztosan nem akarsz még maradni a szerződés miatt?-kérdezte eltolva a kezemet arcától.

-Szenvedsz még velem jobban, hogy nem érhetsz hozzám? Biztos, hogy még ma nem fogom aláírni a papírt. Ezt át kell gondolnom alaposan, mert nem akarok elhamarkodott döntést hozni. Ez nekem fontos-mondtam neki-De... attól függetlenül... Megkaptam az állást?-elkezdtem reménykedni. Nem sok esélyem van, de azért a remény hal meg utoljára.

-Holnap 10-re gyere ide és ne késs egy percet sem, mert ha megteszed, akkor Apuci nagyon durván meg fog büntetni-morogta a fülembe a végét Kook, mire én csak felsóhajtottam a gondolatra. Uram isten. Hogyan fogom én ezt az egészet kibírni? És mivan ha majd netán aláírom a szerződést? Akkor még vadabb fog lenni és az utca kellős közepén képes lesz engem megbaszni? 

Beültem a kocsimba, majd hazavettem lassan. Végig azon járt az eszem, hogy vajon alá kéne írnom-e azt a papírt vagy sem. Kíváncsiságom és vágyam nagyon nagy volt. Ha már most álltam tőle csak azért, mert így viselkedett velem, akkor hogyan fogok, ha valóban hozzám ér? Ha nem szabja meg, hogy mikor és hol álljon meg? Hát én egy ilyen szexisten mellett nem fogok létezni sem. Nem hogy még velem csinálja ezt... Mégis engem választott, szóval nem annyira lehetek rossz...

Bementem a házamba és ledőltem a kanapémra. Annyi mindenen járt az eszem, közben pedig igyekeztem mindet elhessegetni. Nem hiszem el, hogy ilyen hatással legyen rám egy ember... Ez képtelenség! Biztos valami természet feletti lény az a férfi!

Kezembe vettem a szerződést, majd felülve az ölembe vettem. Kinyitottam és rögtön az első oldal olvasásánál már tágra nyíltak a szemeim.


"Az alávetett minden kérését teljesíti a dominánsnak és minden helyzetben a megfelelő néven szólítja, azaz az 'Apuci' elnevezésen.

Az alávetett, mikor a domináns házában van, a domináns által kiválasztott ruhát kell felvennie. Olyan esetben, ha ellenkezne vagy tiltakozna, a domináns megbüntetheti a következő eszközökkel:

Ostor
Vibrátor
Péniszgyűrű
Gésagolyó
Herepánt

A domináns kezeit is a büntetés alá vonhatja.

Ha az alávetett tűrőképessége határán van a 'sárga' szót kell mondania, mire a dominánsnak lejjebb kell vennie a fenyítésből.

Ha az alávetett kimondja a 'piros' biztonsági szót, a dominánsnak azonnal le kell állnia tetteivel. Ezt a szót CSAKIS vészhelyzetben használhatja az alávetett. Más helyzetekben a domináns megtagadhatja a biztonsági szót.

Az alávetettnek kötelező a héten minimum 3 napot a domináns házában tölteni. Ha ez nem teljesül, akkor a domináns szabályozhatja az alávetett életét és szokásait, melyek a legfontosabb időbeosztással rendelkeznek.

A domináns és az alávetett kapcsolata szigorúan titkos. Nem tudhat senki sem felek viszonyáról. (Lásd: 88 paragrafust)"

Elnyitottam ajkaim, ahogyan olvastam a papírt. Uram istenem... ezek mit jelentenek? Mi az a gésagolyó? Mi az a herepánt? Az utóbbi gondolatába beleremegtem. Nem hiszem el, hogy Jungkook ilyenekre képes lenne... Vagy mégis? Hogy lehetne egy vállalat vezető ennyire perverz? És ha tényleg ilyenekkel büntet, akkor eléggé szeretheti a fájdalmat...

Letettem az üvegasztalra a szerződést, majd a hajamba túrtam idegesen. Mibe mentem én bele? Vagyis... még nem mentem bele... de kellene a munka, hogy ne anyuci meg apuci tartson el... Ha a munkát akarom, akkor el kellene vállalnom ezt a részét is. Annyira nehéz ez az egész... Hátradőltem a kanapén, majd lehunytam szemeim. Hasamra tettem a telefonom, ami pont akkor rezgett, ezzel jelezve, hogy új üzenetem jött. Felnyitottam a zárat majd megnéztem a facebook-om.

Jeon Jeong Guk: Biztonságban hazaértél Babyboy?

Daddy? (Jikook ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang