*Jungkook pov*
Csak futottam a titokzatos idegen után. Nem tudtam ki ő vagy, hogy mit akar, de kisugárzása annyira... felejthetetlen volt. Olyan csábító és egyben taszító, hogy muszáj volt őt követnem. Csak azt nem tudtam hová is. Mire észbekaptam egy hatalmas nagy ház előtt voltunk és engem figye...
-Jajj nemár! Most jön az a rész, mikor a főszereplő maglátja a faszit és azonnal beleszeret, de a fasznak van nője meg pulyája és ennyi!-kialtottam el magam.
Nagyon unatkoztam. Annyira, hogy elkezdtem egy könyvet olvasni. Dehát... ez is ugyan olyan volt, mint a többi. Ugyan olyan sablon szöveg. Miért nem tudnak valami újat kitalálni? És miért nem lehet mondjuk a főszereplő meleg? Olyan homofóbok tudnak lenni az emberek, hogy az csak na...
Felkeltem bőrfotelemből majd azonnal elkezdtem szinte rohanni egyenesen a recepcióig.
-Mivel szolgálhatok uram?-kérdezte illedelmesen Min Ji.
-Van valaki, aki jelentkezett a titkári munkára Min Ji? Nem bírom már ezt a sok papír munkát...-sóhajtottam fel, mire előttem hevert egy önélet rajz.
Park Ji Min
Életkor: 17 éves
Hobbi: Tánc, éneklés
És itt még volt sok minden, ami szinte felesleges volt. De mikor megláttam a képét... ez egy angyal... hiába nincs semmilyen végzettsége a szakmához, akkor is az arca... minden nap látni szeretném ezt az arcot. Hallani a hangját, mikor az íróasztalomon alattam sikít élvezetében... Oké Kook. Fogd vissza magad nagyon, vagy Kook Junior felizgul, az pedig itt nem nagyon jó. Nem akarok álló farokkal dolgozni meg úgy semmit csinálni.
-Hívd be egy interjúra. Kíváncsivá tett a srác-mondtam nyugodtan, majd az irodámba mentem.
Leültem a kanapéra majd szétcsatoltam az övem és simogatni kezdtem magam. Rákerestem a fiúra instagrammon. Ennyi kellett ahhoz, hogy alul teljesen felélénküljek.
Elővettem már álló nemességem és kezem kezdtem rajta mozgatni. Lehunytam a szemem, majd hátravetettem a fejem. Elképzeltem ahogyan az ő kezei mozognak rajtam és megkapom ajkait tagom köré. Felsóhajtva élveztem el kezembe, majd mire kinyitottam a szemem kivert a víz. Felkeltem és rendbeszedtem magam. Kezemről lemostam élvezetem és visszaültem az asztalom mögé. Ekkor kopogtattak és bejött ő...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? (Jikook ff)
Hayran KurguJimin csak egy normális munkát szeretett volna találni... Jungkook csak egy fiúra vágyott... És így ketten alakították át egymás életét. -Trágár szavak -+18