9.

2.1K 177 13
                                    

A válaszom pedig pont mondtam volna, mikor megcsörrent a telefonom. Gyorsan felkeltem, majd felvettem a készüléket.

-Mit akarsz te idiot?-nevettem el magam a helyzet kínosságán. Láttam Jungkook-on, hogy már nagykn kívánkozik számára egy kielégítés. Amilyen éhes és vággyal teli szemmel tud rám nézni... Egyszerűen olyan izgató és aranyos egyszerre. Azzal a dús ajkai, amik hívogatnak magukhoz... oly' szívesen megcsókolnám, de tartanom kellett magam legalább Taehyung kedvéért.

-Te figyelsz rám?!-ordított bele Tae a telefonba, mire én csak eldobtam a telót.

-Kim Taehyung! Ne ordibálj, mert kitépem a beleid a seggeden keresztül!-ordítottam én is, mire egy elismerő hümmögést kaptam. Csak arról elfelejtkeztem, hogy nem Tae-tól hanem Jungkook-tól... Aish... ügyes voltál Park Jimin... Most biztosan Kook is teljesen hülyének néz engem... Szuper...

-De nem is figyeltél rám!-kezdett a telefonba hisztizni legjobb barátom. Felvettem a kis eszközt a fotelból, ahova leesett, majd a fülemhez emeltem.

-Figyelj Tae... ne legyél megint gyerek, mert akkor felakasztom magam komolyan...-mondtam nyugodt hangnemben, mire Tae befogta a pofáját-Na végre... Szóval most mondd el újra, hogy milyen baromságot csináltál és mennyit kell fizetnem, hogy kihúzzam a picsád a rácsok mögül...-sóhajtottam az orrnyergemet masszírozva. Na igen... ezekre mind volt példa már... Bárcsak ne lett volna... De ha az embernek ilyen barátja van... hát nem biztos, hogy ártatlan marad a zsaruk szemében! Szerencsére én még seggszűz vagyok a börtön szempontjából.

-Hát... Azt hiszem felcsináltam egy fiút...-mondta bűnbánóan legjobb haverom, mire elkezdtem hangosan nevetni.

-Taehyung... a fiúkat nem lehet felcsinálni, mert nincs meg a megfelelő szervük hozzá... Ha így menne, akkor nekem is lenne már gyerekem tőled... amilyen óvatlan tudsz lenni Tae...-mondtam neki, de ekkor leesett valami-Te megcsaltad Jin-t?!-ordibáltam a telefonba, mire egy halk szipogást hallottam válaszul.

-Tegnap összevesztünk... Nem csaltam meg...  Hanem...-ekkor sóhajtott egy nagyot-Annyi a lényeg, hogy szakított velem... Nekem meg gondjaim voltak és felhívtam magamhoz egy srácot... Ittunk és dugtunk... csak hát kiderült, hogy a srác egy csaj volt csak farokkal és... Lehet, hogy most terhes lett tőlem...-mesélt el mindent, mire nekem tátva maradt a szám. Ranéztem Kook-ra, aki azonnal ugrott is fel a kényelmes kanapéról. Odajött hozzám és megfogta a vállam. Na innen hogyan húzom ki Tae-t... Letettem a teledont, majd Kook-hoz fordultam.

-Taehyung volt az... Lehet felcsinált valakit, ami nagyon nagy szar, mivel tegnap szakítottak a barátjával... Most mi legyen Kook?-túrtam bele a hajamba idegesen.

-Nyugalom babyboy...-suttogta majd a nyakamra hajolt és belecsókolt. Kulcscsontomig csókolgatta a bőrfelületet, ezzel kicsalva belőlem egy nagyobb nyögést. Láthatóan tetszett neki, mivel már alul éreztem álló tagját.

Rátettem a kezem, majd mozgatni kezdtem lassan. Mikor férfiasan felmordult, azonnal gyorsabbra vettem a tempót. Imádom a hangját hallani... hát még milyen hangja lesz mikor megtudja majd a válaszomat...

Daddy? (Jikook ff)Where stories live. Discover now