Elfehéredtem, mint a fal. Csak felkeltem gyorsan és menni is akartam kifele, de Kook megfogta a csuklómat erősen. Odakaptam a fejem és felszisszentem. Nem akartam, hogy ez legyen... Nem direkt volt... de szerintem ez nem segítene a helyzetemen már most...
-Jungkook... én nem akartam... csak megijedtem és...-nem tudtam folytatni mivel kihúzott a fürdőből. Egyenesen a hálómba.
Összerándultam nem is kicsit. Őszintén megmondva remegtem a félelemtől. Egy dühös Kook még önmagában is veszélyes. Nem hogy még ilyenkor... Kellenek nekem azok a kibaszott reflexek ugye?
-Apuci kérlek-nyöszörögtem neki, mikor letérdeltetett és a térdére hasaltatott. Most komolyan el fog picsázni?! Neeeem! Azt nem hagyhatom! Azért van még annyi becsületem, hogy egy ilyenbe ne egyezzek bele-Jungkook én ezt nem akarom! Engedj el!-kezdtem el követelőzni.
-Nem érdekel mit akarsz és mit nem! Most fogod megkapni az első büntidet! Szerencsédre most nincs itt semmiféle eszköz ezért csak a kezemmel fenekellek el... de ha hozzám megyünk és már alá lesz írva az a kibaszott szerződés, akkor lesz a bünti második része. És az nagyon fájni fog neked picikém...-suttogta a végét vérfagyasztóan. Mi az, hogy elfenekel mással?! Nanana! Ez nem lesz így jó! Eddig úgy voltam vele, hogy nem baj, ha aláírom a szerződést, de most már nagyon át fogom az egészet gondolni...
Elkezdte ütni a fenekem. Hát minden érzésre számítottam kivéve azokra, amiket éreztem közben. Magamnak is meglepetést okoztam azzal, hogy felizgultam az ütéseire. Ahogy keze csattant a fenekemen... valahogyan felizgatott a fájdalom. A sírás és a sikítás helyett sóhajtottam és nyögtem. Olyan vagyok mint egy rossz utcasarki... Komolyan... Most utálnom kellene, de ehelyett csak még jobban kíváncsi vagyok, hogy milyen az ágyban... Meg akarom tapasztalni, hogy milyen vad és domináló...
-Végeztünk is Babyboy... Ugye, hogy nem is volt olyan rossz, mint amire számítottál?-puszilta meg a fenekem, mire én csak felsóhajtottam.
-Nem Apuci... Nem volt annyira fájdalmas, mint vártam-felkeltem, majd az ölébe ültem-Tudod... elgondolkoztam a szerződést illetően-mondtam a szemébe, mire éreztem derekam körül kettő erős kezet.
-És mire jutottál?-feszült meg egy kicsit minden izma, mire én csak elmosolyodtam. Hihetetlen, hogy mennyire tud egy dolog miatt izgulni. Vagy csak miattam stresszel rá erre az egészre ennyire?
Bárhogyan is van... Már döntöttem. A válaszom pedig...
YOU ARE READING
Daddy? (Jikook ff)
FanfictionJimin csak egy normális munkát szeretett volna találni... Jungkook csak egy fiúra vágyott... És így ketten alakították át egymás életét. -Trágár szavak -+18