6.

2.2K 195 1
                                    

Lehajolt a nyakamra, majd lassan nyálas csókokkal kezdte beborítani a bőrömet, belőlem ezzel kicsalva legapróbb nyögéseimet. Éreztem nyakamon meleg levegőjét. 

-J-Jungkook... Én nagyon régen...-próbáltam neki eldadogni a problémámat azzal amit csinál, de ő csak folytatta, ezzel elnémítva engem. 

-Nyugalom... Nem nyúlhatok hozzád, amíg nem írod alá-lépett hátra egyet köhintve. Én csak egy gyilkos pillantással jutalmaztam őt.

-Már hozzám értél úgy-mondtam suttogva. Mintha bárki is itt lehetne velünk. Ő elmosolyodott, de nem jött hozzám vissza-Ennyire nem akarsz?-kérdeztem tettetett sértődöttséggel. 

 -Dehogynem. Nem tudod mennyire akarlak most is... Hogy alattam sikítsd a nevem és érezhessem az ajkaidat... Vagy hogy halljam a nyögéseid, mikor kiszívom a nyakad, miközben szétbaszom azt a formás segged-morogta el a végét. Végig néztem rajta, mikor megpillantottam a gatyáján lévő dudorodást. Szóval azért morog. Akkor játszunk egy kicsit Apucival.

Odamentem egy félmosollyal, majd megfordultam és elkezdtem ringatni csípőmet, ezzel hozzádörgölve fenekem hozzá. Felmorgott, majd megfogta erősen a csípőmet. Elkuncogtam magam a tettére és kezeimet visszafordulva, levezettem már igazán dudorodó nemességére. Elkerekedtek a szemei és felsóhajtott. Wow. Ilyet is ki tudok belőle hozni? Na akkor most kezdődhet az igazi móka. Legalább megtudja, hogy nekem milyen érzés lesz minden nap látni őt. 

-Jimin... ha folytatod, akkor a formás kis segged fogja bánni... És nem fog érdekelni az a kibekúrt szerződés, mert úgy megbüntetlek, hogy nem fogsz tudni egy hétig ülni a fenekeden Park...-morogta a fülembe és belemart a hátsómba. Felnyögtem tettére direkt a fülébe. Had húzzam még egy kicsit az agyát. Jó lesz neki egy kis szenvedés, úgy mint nekem is. Szeretem érezni, hogy az emberek már az őrület határán vannak a vágytól. Ezért is szoktam hard pornográfiát nézni, amit személyesen szoktak nekem elküldeni az emberek. Ők kiélhetik a vágyaikat az én nevemet nyögve vagy éppen sikítva, én pedig kiélhetem magam rajtuk egy formában. Volt olyanban is már részem, hogy én irányíthattam 3 embert, mint az egyszerű bábukat. Tudom betegen hangzik, de ez van. Túlságosan válogatós vagyok ilyen téren. Hisz nem akarok olyan dolgokat tenni vagy mondani, amiket megbánhatok később. 

Belenéztem nagy nehezen Jungkook szemébe és elmosolyodtam halványan. Imádtam a szemében a vágyat és az attól való csillogást. Nem bírtam ki, hogy ne hintsek egy lány puszit ajkaira. Azok az édes és dús ajkak... Annyira imádom! Legszívesebben minden egyes pillanatban azokon csüngenék, mint a kisbabák szoptatáskor az anyjuk mellén. Mikor újra kinyitottam a szememet csak egy mosolygós Jungkook-kal találtam szembe magam. Nem volt nyoma sem a pár pillanattal ez előtti vad és domináló fiúnak. Hihetetlen, hogy maximum egy perc alatt mekkora hangulatingadozásai lehetnek ennek a férfinek. De olyan vonzó még így is... Az a nyuszi mosoly és a fehér fogai, amik az egész srácot sokkal cukibbá teszik... Olyan aranyos tud lenni...

Hogy lehet egy ember ilyen mosollyal egy szadista állat?

Daddy? (Jikook ff)Where stories live. Discover now